Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Завдання та зміст навчання декоративного малювання в різних вікових групах.
В молодшій групі - діти ще не мають досвіду у створенні декоративних візерунків. Розташування зображень на аркуші паперу буває хаотичне. Створення декоративного малюнку майже недоступне.
Завдання:
1) Розвивати інтерес і бажання малювати;
2) Розвивати органи чуття дитини, виховувати увагу, спостережливість та естетичні почуття при ознайомленні з навколишнім життям і в процесі образотворчої діяльності;
3) Розрізняти і правильно називати фігури, кольори та їх відтінки;
4) Правильно тримати олівець і пензлик, охайно набирати фарбу, віджимати зайву, вести пензликом лише за ворсом, промивати його та обсушувати;
5) Ознайомлювати з декоративним візерунком, використовуючи доступні твори декоративного мистецтва.
Середня група: (12-14 занять на рік) - Зернова пропонує будувати заняття так, щоб була можливість поступово удосконалювати елементи. Такий елемент, як мазок, легко виконується, але його розташувати на папері можна по - різному. Якщо ж навчити послідовного оволодіння мазком від малювання простим способом до складного, то діти оволодіють цим елементом і у них розвивається кисть руки.
Засвоюють: широкі прямі лінії, різні мазки, крапки, кільця, круги. Розвивається почуття кольору, форми, ритму, уміння будувати узор на колі, смужці, квадраті (плаття, фартушки вирізані)узор в середині, по кутам, по всьому паперу.
Завдання:
1) Виховувати інтерес до творів декоративного мистецтва;
2) Навчити прийомам малювання декоративного візерунка;
3) Навчити ритмічно розташовувати елементи візерунка;
4) Самостійно використовувати набуті уміння з декоративного малювання при заповненні площинних предметів візерунком;
5) Використовувати різні кольори та відтінки;
6) Розвивати дрібну моторику руки;
7) малювати за зразком і за задумом.
Старша група: (18-20 занять на рік) у 1 - му кварталі закріплюються знайомі прийоми і вводяться нові (обвідні лінії, дуги).Засвоюють: - розташування елементів візерунка на смужці. ). Потім на крузі - найскладніший у композиційному відношенні. Малювання акварельною фарбою, симетрично розташовувати круг, квадрат, трикутник, малювання по вирізаній формі (хустка, фартух, сукня, сорочка), поєднання кольорів, ритм узору, створення декоративної композиції.
Кінець 2-го початок 3-го кварталу: наступна форма 6 - кутник (аналізують, узагальнюють)
1) Продовжувати ознайомлювати з доступними творами декоративного мистецтва - димківською іграшкою, хохломським розписом, підлаковим розписом майстрів Палеха та ін.
2) Удосконалювати знайомі та вчити новим прийомам малювання;
3) Розрізняти і використовувати різні кольори і відтінки (вміти підбирати кольори відповідно тла).
4) Навчити малювати візерунки на різних геометричних формах, по - різному їх заповнювати;
5) Ознайомити з деякими характерними закономірностями побудови візерунка (відповідність візерунка формі паперу, ритмічність та ін.);
6) Розвивати естетичне сприймання, самостійність, творчість.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»