Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Настільно-друковані ігри у роботі з дітьми з ООП
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Заняття з Lego конструювання «Наш друг - світлофор»

docx

LEGO

Для кого: Дошкільнята (3-4 роки), Дошкільнята (4-5 років), Дошкільнята (5-6 років)

11.09.2022

223

0

0

Вміст матеріалу: показано 2 з 3 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Заняття з Lego конструювання

«Наш друг - світлофор»

Освітні завдання:

  • Знайомити дітей з прийомами конструювання з Lego - конструктора.

  • Вчити аналізувати свою діяльність.

  • Вчити створювати модель світлофора по схемі.

  • Закріпити знання про правила дорожнього руху.

  • Розвивати увагу, пам'ять, мислення, творчу уяву і дрібну моторику рук дітей.

  • Розвивати у дітей інтерес до конструювання.

  • Сприяти вихованню дружніх відносин, комунікативних навичок через роботу в парах.

  • Виховувати доброзичливі відносини між дітьми.

Устаткування та матеріали: Набори Lego - конструкторів «Робокідс» Картки схеми побудови «Світлофора» Макет Lego -містечка (будинки, транспорт, чоловічки)

Хід заняття:

Привітання:

Станом поряд, по колу,

Скажімо "Добрий день!" Один одному.

Нам вітатися ні лінь:

Всім "Привіт!" І "Добрий день!";

Якщо кожен посміхнеться -

Ранок добрий почнеться.

Вихователь: Доброго ранку дітки!

Вихователь: Дітки, зверніть увагу, перед нами невелике Lego - містечко. (На столі макет Legо - містечка з вулицями, пішохідними переходами, машинами, будинками Lego і т. д).

(При показі на макет вихователь озвучує і показує лего-будинки і лего-чоловічків)

Вихователь: Скажіть, будь ласка, як називають людей, які ходять пішки? (Пішоходи)

-А як називають людей, які керують транспортом? (Водії)

-Як ви думаєте, де повинні ходити пішоходи? (По тротуару)

-А де повинні рухатися машини? (По проїжджій частині)

Вихователь: Діти, зверніть увагу на проїжджу частину нашого Lego- містечка, що ж тут сталося?

Діти: Аварія, зіткнулися машини.

Вихователь: А як ви думаєте, чому так сталося?

Діти: Водії не дотримувалися правила дорожнього руху.

Вихователь: А ми можемо з вами допомогти жителям Lego -містечка? І як?

Діти: Ми можемо виготовити світлофори з Lego -конструктора, щоб встановити їх в лего-містечку.

Вихователь: Так, діти, мені подобається ваша ідея

Вихователь: А для чого потрібні світлофори?

Діти: Щоб регулювати рух машин і пішоходів біля проїжджої частини міста.

Вихователь: Я запрошую вас пройти за столи для роботи з конструктором. Щоб наша робота була більш продуктивна, давайте підготуємо наші пальчики.

Проводиться пальчикова гімнастика

Будемо пальчики згинати -

(Стискають і розтискають пальчики)

Будемо транспорт називати:

Автомобіль та гелікоптер,

Трамвай, метро і літак.

(По черзі розтискають пальчики, починаючи з мізинця)

П'ять пальців ми в кулак затиснули,

П'ять видів транспорту назвали.

(Стискають пальці в кулачок, починаючи з великого)

Вихователь: В будівництві наших світлофорів нам допоможуть картки-схеми, де вказана послідовність.

(Діти виконують споруди з Lego -конструктора, вихователь розмовляє з дітьми на тему заняття)

Фізкультхвилинка:

Хто вже, хто вже так стомивсь
Що ліворуч нахилився?
Хто вже спить?
Треба дружно всім вам встати
Фізкультпаузу почати.
Сонце спить, небо спить.
Навіть вітер не шумить.
Рано-вранці сонце встало
І проміння всім послало.

(Діти закінчують будівництво світлофорів з Lego –конструктора)

Вихователь: Давайте перевіримо, що у вас вийшло? (Вихователь і діти перевіряють послідовність кольорів світлофора)

Вихователь: На який сигнал світлофора пішоходу можна переходити вулицю і де? (На зелений, по пішохідному переходу)

Вихователь: Який сигнал світлофора забороняє рух пішоходам? Водіям? (червоний).

Вихователь: Де повинні пересуватися пішоходи? (По тротуару)

Вихователь: Де повинні їздити машини? (По проїжджій частині)

Вихователь: Дітки, тепер ви можете встановити свої світлофори в нашому лего - містечку.

Вихователь: Як ви думаєте, ми змогли допомогти жителям лего-містечка? (Відповіді дітей).

Вихователь: Я думаю, що всі разом ми допомогли вирішити проблему. Тепер пішоходи і водії спокійно можуть пересуватися в своєму місті.

030183yf-fbd2-231x401.png 030183yd-88e9-379x436.jpg 030183ye-dcb1-453x453.jpg

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в кабінеті покупок.