Заняття з Lego конструювання
«Наш друг - світлофор»
Освітні завдання:
Знайомити дітей з прийомами конструювання з Lego - конструктора.
Вчити аналізувати свою діяльність.
Вчити створювати модель світлофора по схемі.
Закріпити знання про правила дорожнього руху.
Розвивати увагу, пам'ять, мислення, творчу уяву і дрібну моторику рук дітей.
Розвивати у дітей інтерес до конструювання.
Сприяти вихованню дружніх відносин, комунікативних навичок через роботу в парах.
Виховувати доброзичливі відносини між дітьми.
Устаткування та матеріали: Набори Lego - конструкторів «Робокідс» Картки схеми побудови «Світлофора» Макет Lego -містечка (будинки, транспорт, чоловічки)
Хід заняття:
Привітання:
Станом поряд, по колу,
Скажімо "Добрий день!" Один одному.
Нам вітатися ні лінь:
Всім "Привіт!" І "Добрий день!";
Якщо кожен посміхнеться -
Ранок добрий почнеться.
Вихователь: Доброго ранку дітки!
Вихователь: Дітки, зверніть увагу, перед нами невелике Lego - містечко. (На столі макет Legо - містечка з вулицями, пішохідними переходами, машинами, будинками Lego і т. д).
(При показі на макет вихователь озвучує і показує лего-будинки і лего-чоловічків)
Вихователь: Скажіть, будь ласка, як називають людей, які ходять пішки? (Пішоходи)
-А як називають людей, які керують транспортом? (Водії)
-Як ви думаєте, де повинні ходити пішоходи? (По тротуару)
-А де повинні рухатися машини? (По проїжджій частині)
Вихователь: Діти, зверніть увагу на проїжджу частину нашого Lego- містечка, що ж тут сталося?
Діти: Аварія, зіткнулися машини.
Вихователь: А як ви думаєте, чому так сталося?
Діти: Водії не дотримувалися правила дорожнього руху.
Вихователь: А ми можемо з вами допомогти жителям Lego -містечка? І як?
Діти: Ми можемо виготовити світлофори з Lego -конструктора, щоб встановити їх в лего-містечку.
Вихователь: Так, діти, мені подобається ваша ідея
Вихователь: А для чого потрібні світлофори?
Діти: Щоб регулювати рух машин і пішоходів біля проїжджої частини міста.
Вихователь: Я запрошую вас пройти за столи для роботи з конструктором. Щоб наша робота була більш продуктивна, давайте підготуємо наші пальчики.
Проводиться пальчикова гімнастика
Будемо пальчики згинати -
(Стискають і розтискають пальчики)
Будемо транспорт називати:
Автомобіль та гелікоптер,
Трамвай, метро і літак.
(По черзі розтискають пальчики, починаючи з мізинця)
П'ять пальців ми в кулак затиснули,
П'ять видів транспорту назвали.
(Стискають пальці в кулачок, починаючи з великого)
Вихователь: В будівництві наших світлофорів нам допоможуть картки-схеми, де вказана послідовність.
(Діти виконують споруди з Lego -конструктора, вихователь розмовляє з дітьми на тему заняття)
Фізкультхвилинка:
Хто вже, хто вже так стомивсь
Що ліворуч нахилився?
Хто вже спить?
Треба дружно всім вам встати
Фізкультпаузу почати.
Сонце спить, небо спить.
Навіть вітер не шумить.
Рано-вранці сонце встало
І проміння всім послало.
(Діти закінчують будівництво світлофорів з Lego –конструктора)
Вихователь: Давайте перевіримо, що у вас вийшло? (Вихователь і діти перевіряють послідовність кольорів світлофора)
Вихователь: На який сигнал світлофора пішоходу можна переходити вулицю і де? (На зелений, по пішохідному переходу)
Вихователь: Який сигнал світлофора забороняє рух пішоходам? Водіям? (червоний).
Вихователь: Де повинні пересуватися пішоходи? (По тротуару)
Вихователь: Де повинні їздити машини? (По проїжджій частині)
Вихователь: Дітки, тепер ви можете встановити свої світлофори в нашому лего - містечку.
Вихователь: Як ви думаєте, ми змогли допомогти жителям лего-містечка? (Відповіді дітей).
Вихователь: Я думаю, що всі разом ми допомогли вирішити проблему. Тепер пішоходи і водії спокійно можуть пересуватися в своєму місті.