і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Заняття -квест з логіко-математичного розвитку для середньої групи з використанням Блоків Дьенеша.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

  «Дитективи в місті професій”

Тип заняття: комплексне.

Мета: Закріпити знання дітей про колір, форму, розмір ,уміння складати цілу картинку з геометричних фігур. Тренувати дітей у рахунку, умінні співвідносити кількість предметів з цифрою.Закріплювати вміння визначати напрямок :вгору,вперед,назад,вліво,вправо. Розвивати вміння абстрагувати, аналізувати, класифікувати, узагальнювати, декодувати, порівнювати і групувати геометричні фігури, логічно мислити.  Розвивати у дітей увагу, уяву, мову, вміння діяти послідовно, в відповідності з складеним планом. Виховувати у дітей дружні взаємини,працелюбність, навички колективної роботи, бажання допомагати один одному. Матеріал: набір логічних блоків Дьенеша, план-карта «Місто професій», картинки «Професії », картки-замочки і ключі від них, конверти за кількістю дітей з набором площинних блоків, карти-схеми до гри «Рецепти ліків», картки із зображенням іграшок, мультимедійний супровід: відеозапис «Електронний лист» Сюжетне обладнання до зон «Будівництво», «Магазин», «Лікарня», «Кухня» . Очікуваний результат: • підвищення у дітей пізнавального інтересу та мотивації, що активно розвиває навички навчальної діяльності; • почуття впевненості в своїх знаннях, прагнення до подолання труднощів; • підвищення самооцінки дітей.

Хід заняття.

1.Психогімнастика «Ми дитективи»

Привітання.

-Хто ми? –Дитективи.

-Які ми?-Уважні,кмітливі,розумні,сміливі.

-До справи готові?-Працюєм за планом!

2.Ігрова ситуація.

Загадка

Хто розносить нам листи,

Телеграми і газети?

Ой, важка у нього ноша!

Діти, хто він? (Листоноша)

-Діти,листоноша передав вам незвичайного листа –електронного,так як ви ще не вмієте читати,давайте подивимось,що це за лист.

Електронний лист від матусі Зайчихи. (Електронна презинтація)

-Ну що,дитективи,допоможемо?Для вдалої справи потрібен план дій.

Складання плану дій

1.Вирушити на будівництво.

2.Відвідати магазин іграшок і придбати подарунок.

3.Взяти у лікаря рецепт ліків.

4.Приготувати сюрприз імениннику .

3.Гра «Знайди потрібну адресу» (за дидактичним посібником «Місто блоків»)

Будівельники мешкають за адресою:Вулиця Червона,переулок Прямокутників.(Знайти потрібний будинок)

В якому напрямку ми будемо рухатись?

-А будинок зачинено.

Логічна гра «Замочки»

Мета: вправляти дітей в угрупованні геометричних фігур, розвивати спостережливість, пам'ять

-Дітки ось ми і знайшли будинок Будівельника.Але подивіться,тут висить замок!Замок відкриється,якщо ми зогадаємось,яка з цих фігур зайва.(Діти роблять припущення і шукають потрібний ключ. «Зайвий червоний прямокутник,тому що дві інші фігури- круги.Підбирають ключ із червоним прямокутником.)

(Аналогічно знаходять будинок –магазин,лікарню та будинок Кухаря.Позначають їх номерами відповідно складеного плану дій)

4.Завдання Будівельника.

-Діти,подивіться скільки цегли (блоки Дьенеша)привезли на будівництво.Будівельники не встигають його сортувати.Давайте допоможемо їм.

. Мета: закріпити вміння дітей розрізняти колір, форму, розмір. Продовжувати вчити систематизувати і класифікувати геометричні фігури за кольором, формою і розміром

-Як визначити якого кольору цеглу вантажити на автомобіль?

-За кольром кузова.

-А що показує картка-символ?

-Якої форми цеглу грузити.

За вдале виконання завдання Будівельник дає дітям гроші (картки-символи).

5. «В іграшковому магазині»

Дид.гра «Магазин»

Мета: розвиток уміння виявляти і абстрагувати властивості, розвивати вміння міркувати, аргументувати свій вибір;уміння складати цілу картинку з геометричних фігур.

-Дітки,за заробленні гроші ви зможете придбати подарунок для Зайчика.Але пам»ятайте,купити ви можете лише ту іграшку в якій є ознака ваших грошей.

Складання цілого зображення з частин.

6.Фізкультхвилинка.

Щоб рухатись далі нам потрібно розгадати ось ці рисунки і виконати впрази зображенні на них.

  • Руки вгору

  • Руки всторони

  • Руки перед собою

  • Права рука вверх

  • Ліва рука вверх

7.За рецептом до лікаря.

Мета: розвиток здатності до аналізу, абстрагування, декодуванню.

Підбір фігур (таблеток) за схемами.(Кількість,форма,величина,колір)

-Скільки тивзяв таблеток?Які вони?

8.Сюрприз для іменинника.

-І ось,нарешті,ми з вами дійшли до Кухаря.Але перед тим,як допомогти нам приготувати сюрприз,він хоче перевірити вас чи вмієте ви готувати .

Логічна вправа «Що зайве»

-У зайчика Явсесама день народження.Йому виповнилося п»ять років.Покажіть цифру,яка позначає число п»ять.

Давайте приготуємо йому торт.

На торт поставимо потрібну цифру та прикрасимо його свічками.

-Скільки свічок буде на тортику?

-А скільки зайчику було років?А скільки буде через рік?

-Ось і допомогли ви зайчиу Детимаму виконати мамине завдання.Разом ви виконали все заплановане.А це тому,що ви-уважні,кмітливі та дуже розумні.Зайчик хоче сказати,що від сьогодні він називатиметься БУДУСАМ.А за допомогу прийміть від нього гостинці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
«Дитективи в місті професій” Тип заняття: комплексне. Мета: Закріпити знання дітей про колір, форму, розмір ,уміння складати цілу картинку з геометричних фігур. Тренувати дітей у рахунку, умінні співвідносити кількість предметів з цифрою.Закріплювати вміння визначати напрямок :вгору,вперед,назад,вліво,вправо. Розвивати вміння абстрагувати, аналізувати, класифікувати, узагальнювати, декодувати, порівнювати і групувати геометричні фігури, логічно мислити.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Організація ефективної діяльності практичного психолога в закладі освіти»
Мельничук Вікторія Олексіївна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти