Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Як Робін Гуд став розбійником

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Тест для перевірки знань та вмінь . " Як Робін Гуд став розбійником " . Учень (учениця):

  • виразно читає балади, висловлює власне враження про них, емоційне ставлення до змальованих подій, героїв;

  • дає визначення жанру «балада», виявляє її характерні ознаки в текстах прочитаних творів;

  • визначає характерні риси фольклорних балад ;

  • характеризує образи фольклорних балад як традиційні й вічні, розкриває втілення в них народних уявлень (про мораль, патріотизм, героїзм та ін.);

  • переказує сюжети балад (в окремих частинах і цілісно);

  • визначає ключові (зокрема кульмінаційні) моменти в баладах,

  • установлює, як у ключових моментах виявляються риси героїв, увиразнюється ідея твору;

  • характеризує образи персонажів прочитаних творів;

  • виявляє засоби поетичної мови в баладах (гіперболи, епітети, метафори, повтори та ін.), зокрема фольклорного походження;

  • визначає у прочитаних творах символи (наприклад, рукавичка, озеро, білі лілії, вересовий напій та ін.), розкриває їхній прихований зміст;

  • зіставляє оригінали літературних балад із художніми перекладами (за умови володіння іноземною мовою);

  • розкриває особливості відтворення сюжетів та балад у мистецтві (творах живопису, музики, кіно, мультиплікації та ін. – за вибором);

  • називає перекладачів балад, виявляє майстерність їхніх перекладів.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.