Мета: спонукати дітей до пошуково-дослідницької роботи в природі, розвивати уміння обстежувати обʼєкти за допомогою зору та ігрового шаблону із видошукачем; розширювати знання дітей про розмаїття світу рослин, зокрема літні квіти; розвивати уміння порівнювати та знаходити обʼєкт серед запропонованих варіантів; закріплювати знання про квіти, їх особливі відмінності – розмір, листя, колір суцвіття; збагачувати словниковий запас дітей назвами літніх квітів: флокс, мак, маргаритка, календула, ромашка, півники, волошка, дзвоник, соняшник, мальва, гвоздика, люпин, рудбекія, жоржина, космея, лаванда, троянда, ехінацея, гортензія, лілея; сприяти здатності помічати красу природи та емоційно реагувати на неї; виховувати екологічну свідомість, любов до природи.
Рекомендації: заламінуйте та виріжте центр. Також можна розмістити на картоні, та прикріпити паличку, для зручності. За допомогою отвору, діти можуть робити спостереження та знаходити відповідні види квітів у саду та полі.