ВІЛ/СНІД і права людини. 7 клас. Презентація § 30 (Бех І.)

Опис документу:
Мета уроку: Ознайомлення із законодавством України у сфері протидії епідемії ВІЛ/СНІДу, формування активної життєвої позиції, тренінг навичок емпатії і надання допомоги. Формування негативного ставлення до виявів стигми і дискримінації людей, які живуть з ВІЛ; усвідомлення небезпеки стигми і дискримінації. Для повноцінного використання презентацію потрібно завантажити. Використання презентації підвищить рівень інформаційної грамотності та дасть можливість навчатися дистанційно.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Добрий день! Сподіваюся, вам ніколи сумувати? Давайте поділимося досвідом і створимо онлайн-стенд “Які важливі речі залишилися зі мною, не дивлячис...
Слайд № 1

Добрий день! Сподіваюся, вам ніколи сумувати? Давайте поділимося досвідом і створимо онлайн-стенд “Які важливі речі залишилися зі мною, не дивлячись на обмеження карантину“. Заходь за посиланням і додавай свою домашню активність. Подивись, чим зайняті твої друзі. https://padlet.com/liliryabec/yqkforvknetaquil

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Працюємо за комп’ютером
Слайд № 2

Чашук О.Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк Працюємо за комп’ютером

ВІЛ/СНІД і права людини 7 клас. § 30 Оригинальные шаблоны для презентаций: https://presentation-creation.ru/powerpoint-templates.html Бесплатно и б...
Слайд № 3

ВІЛ/СНІД і права людини 7 клас. § 30 Оригинальные шаблоны для презентаций: https://presentation-creation.ru/powerpoint-templates.html Бесплатно и без регистрации.

Мета уроку Ознайомлення із законодавством України у сфері протидії епідемії ВІЛ/СНІДу. 1 2 3 Формування активної життєвої позиції. Тренінг навичок ...
Слайд № 4

Мета уроку Ознайомлення із законодавством України у сфері протидії епідемії ВІЛ/СНІДу. 1 2 3 Формування активної життєвої позиції. Тренінг навичок емпатії і надання допомоги. 4 Формування негативного ставлення до виявів стигми і дискримінації людей, які живуть з ВІЛ. Усвідомлення небезпеки стигми і дискримінації. 5

Загальна декларація про права людини Які ви знаєте права людини?
Слайд № 5

Загальна декларація про права людини Які ви знаєте права людини?

Робота з підручником Прочитати матеріал підручника «ВІЛ/СНІД і права людини» (с. 184). Запитання для обговорення: Які соціальні потрясіння ускладню...
Слайд № 6

Робота з підручником Прочитати матеріал підручника «ВІЛ/СНІД і права людини» (с. 184). Запитання для обговорення: Які соціальні потрясіння ускладнюють реалізацію прав людини? Чому порушення прав людини призводить до збільшення ризиків ВІЛ-інфікування?

Рольова гра в родинному колі «У нього ВІЛ» Кожен в родині обирає собі малюнок, відтак визначають ролі : ВІЛ-інфікована людина, її колега по роботі,...
Слайд № 7

Рольова гра в родинному колі «У нього ВІЛ» Кожен в родині обирає собі малюнок, відтак визначають ролі : ВІЛ-інфікована людина, її колега по роботі, її сусід, її дитина, мама однокласника її дитини та інші. Не обмежуйте свою фантазію. Кожен із персонажів висловлює своє ставлення до «ВІЛ-інфікованої людини». Зробити висновок про ставлення до ВІЛ-інфікованих людей у суспільстві.

Стигма і дискримінація ВІЛ-позитивних Стигма (тавро) – уявлення, що існує в суспільстві,згідно з яким певні якості людей або їхня поведінка є ганеб...
Слайд № 8

Стигма і дискримінація ВІЛ-позитивних Стигма (тавро) – уявлення, що існує в суспільстві,згідно з яким певні якості людей або їхня поведінка є ганебними й аморальними. Наприклад, СНІД – хвороба тих, хто вживає наркотики, жінок секс-бізнесу і розпусників. Тому коли дізнаються, що хтось ВІЛ-інфікований, до нього починають ставитися з відразою.

Стигма і дискримінація ВІЛ-позитивних Дискримінація — несправедливе ставлення до людини, порушення її прав через національність, релігію, колір шкі...
Слайд № 9

Стигма і дискримінація ВІЛ-позитивних Дискримінація — несправедливе ставлення до людини, порушення її прав через національність, релігію, колір шкіри або стан здоров'я. Дискримінацію ще називають стигмою у дії, адже вона ґрунтується на стереотипах і упередженому ставленні.

Стигма і дискримінація ВІЛ-позитивних Ґрунтуючись на результатах онлайн-опитування, зробити висновок про рівень толерантності в суспільстві до люде...
Слайд № 10

Стигма і дискримінація ВІЛ-позитивних Ґрунтуючись на результатах онлайн-опитування, зробити висновок про рівень толерантності в суспільстві до людей, які живуть з ВІЛ.

Робота з підручником Прочитати матеріал підручника «Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ/СНІДу» (с. 185). Запитання для обговорення:...
Слайд № 11

Робота з підручником Прочитати матеріал підручника «Законодавство України у сфері протидії епідемії ВІЛ/СНІДу» (с. 185). Запитання для обговорення: Які небезпеки поглиблюються із замовчуванням проблеми? Які права гарантує законодавство Украни у сфері протидії епідемії?

Червона стрічка Що більше людей носитимуть червону стрічку, то гучніше лунатимуть голоси тих, хто вимагає уваги до цієї проблеми і до людей, які жи...
Слайд № 12

Червона стрічка Що більше людей носитимуть червону стрічку, то гучніше лунатимуть голоси тих, хто вимагає уваги до цієї проблеми і до людей, які живуть з ВІЛ. Сьогодні в усьому світі червона стрічка символізує: усвідомлення серйозності проблеми ВІЛ/СНІДу; надію на те, що буде знайдено вакцину проти ВІЛ і ліки від СНІДу; солідарність із людьми, які живуть з ВІЛ, їхніми близькими, рід­ними і друзями; пам'ять про мільйони людей, життя яких забрала ця недуга; протест проти істерії й невігластва, дискримінації та суспільної ізоляції людей, які живуть з ВІЛ.

Життя з надією Діагноз ВІЛ-інфекція — нелегке випробування для людини та її близьких. Ми можемо переконати їх не втрачати надії. Щороку з'являються...
Слайд № 13

Життя з надією Діагноз ВІЛ-інфекція — нелегке випробування для людини та її близьких. Ми можемо переконати їх не втрачати надії. Щороку з'являються нові, більш ефективні ліки, здатні знизити концентрацію ВІЛ у крові й подовжити безсимптомний період. Фізично людина ще довго може почуватися добре, але її психологічний стан багато в чому залежить від розуміння і підтримки тих, хто її оточує. Саме в такі моменти люди розуміють, хто їх справді любить, є їхніми дру­зями. Ми можемо висловити солідарність з жертвами ВІЛ/СНІДу, співчуття і підтримку всім ВІЛ-інфікованим і членам їхніх родин, повагу до людей, які мужньо долають дуже складні обставини.

Життя з надією Переглянь відео «Чому так важко вилікувати ВІЛ/СНІД» https://www.youtube.com/watch?v=6bhhmEBrMPg « ВІЛ та СНІД – міфи та реальність»...
Слайд № 14

Життя з надією Переглянь відео «Чому так важко вилікувати ВІЛ/СНІД» https://www.youtube.com/watch?v=6bhhmEBrMPg « ВІЛ та СНІД – міфи та реальність» https://www.youtube.com/watch?v=K6cHus0_6vU

Життя з надією Переглянь відео «Чому досі немає вакцини від коронавірусу COVID 19?» https://www.youtube.com/watch?v=fMDyGechVTM
Слайд № 15

Життя з надією Переглянь відео «Чому досі немає вакцини від коронавірусу COVID 19?» https://www.youtube.com/watch?v=fMDyGechVTM

Висновки У світі не залишилося жодної країни, в якій немає ВІЛ /СНІДу. Статистика свідчить про швидкі темпи поширення ВІЛ-інфекції в Україні. Носит...
Слайд № 16

Висновки У світі не залишилося жодної країни, в якій немає ВІЛ /СНІДу. Статистика свідчить про швидкі темпи поширення ВІЛ-інфекції в Україні. Носити червону стрічку — це лише перший крок. Наступний — твої конкретні дії. Ефективні заходи боротьби з епідемією ґрунтуються на визнанні і захисті прав людей. Держави, які забезпечують громадянам можли­вості для реалізації їхніх прав на отримання інформації, високоякісну освіту та охорону здоров'я, захист від дискримінації, є менш уразли­вими до епідемії. Ігнорування і замовчування проблеми ВІЛ/СНІДу призводить до стрімкого розвитку епідемії, численних смертей і руйнування економік. Стигма і дискримінація ВІЛ-позитивних сприяють поширенню епідемії, перешкоджають масовій профілак­тиці та забезпеченню прав людей, які живуть з ВІЛ. Що більше людей носитиме червону стрічку, то гучні­ше лунатиме голос тих, хто вимагає уваги до цієї проб­леми та до людей, яких вона торкається. Почепити червону стрічку — це лише перший крок. Наступний — твої конкретні дії.

Притча «Як здолати велетня» У далекій країні жив велетень. Щороку в один і той самий день він спускався з гір, підходив до міських воріт і починав ...
Слайд № 17

Притча «Як здолати велетня» У далекій країні жив велетень. Щороку в один і той самий день він спускався з гір, підходив до міських воріт і починав погрожувати мешканцям міста. Нехай найхоробріший із вас вийде зі мною на бій! — волав велетень громовим голосом. — Інакше я перетворю це місто на купу сміття. Щороку міські ворота відчинялися, і один воїн виходив на бій з велетнем. Той, побачивши жертву, реготав і насміхався з людей: - Оце і є найхоробріший з вас? Та я вб'ю його одним ударом. І ще жодному воїну не вдалося хоча б вихопити меча, усі вони стояли, немов зачакловані, доки сокира велетня не зносила їм голову. Одного разу напередодні чергової страшної події до міста завітав хоробрий лицар. Побачивши зажурені й налякані обличчя перехожих, він запитав у них, що сталося. Це все через велетня, — почув у відповідь. Якого ще велетня? — запитав лицар, і люди розповіли йому про свою біду. Побачимо, що це за велетень, — сказав лицар. — Цього разу я сам битимуся з ним. Того дня, коли велетень з'явився біля міських воріт, лицар уже чекав на нього з мечем у руках. Побачивши велетня, він був вражений його розмірами й страшним виглядом і мало не пожалкував про своє рішення. Та відступати було пізно, і лицар зібрав у кулак всю свою відвагу й рушив назустріч велетню. Ступивши кілька кроків, він помітив, що велетень не лише не збільшився (як це мало б бути при наближенні), а навпаки, навіть трохи зменшився. Лицар рушив далі, не відводячи очей від супротивника. Та що ближче він підходив, то меншим ставав велетень. Він зменшувався і зменшувався просто на очах. А коли лицар підійшов до нього впритул, то побачив, що на зріст він не більш як тридцять сантиметрів. Хто ти? — запитав його лицар, схилившись над ним. Моє ім'я Страх, — відповів велетень і розтанув у повітрі.

Висновки Запитання для обговорення: Як можна побороти страх і підвищити рівень толерантності? (Йти назустріч страху — дізнатися більше про шляхи пе...
Слайд № 18

Висновки Запитання для обговорення: Як можна побороти страх і підвищити рівень толерантності? (Йти назустріч страху — дізнатися більше про шляхи передання та методи захисту від ВІЛ, стати активним учасником антиснідівського руху.)

Домашнє завдання Виконуйте завдання: Зошит с.560-61 § 30 Підтримуйте гарний настрій у себе та рідних Самоорганізовуйте свій день Зроби це!
Слайд № 19

Домашнє завдання Виконуйте завдання: Зошит с.560-61 § 30 Підтримуйте гарний настрій у себе та рідних Самоорганізовуйте свій день Зроби це!

Дієві лайфхаки тайм-менеджменту. Принцип швейцарського сиру Уявіть велику головку швейцарського сиру, а ви — миша, яка дуже хоче ним поласувати. Ал...
Слайд № 20

Дієві лайфхаки тайм-менеджменту. Принцип швейцарського сиру Уявіть велику головку швейцарського сиру, а ви — миша, яка дуже хоче ним поласувати. Але миша не може проковтнути весь шмат за раз. Вона прогризатиме маленькі дірочки з різних боків головки, аж поки не з’їсть усю. Сир — це велике завдання: важливе і складне настільки, що ви не знаєте, як до нього підступитися, не розумієте послідовності виконання дій. Тому почніть його вирішувати, прогризаючи дірку з будь-якого боку. Не важливо, звідки ви почнете гризти, тут треба просто із чогось почати. Після кількох таких дірок ви вже краще розумієте суть завдання і можете спланувати послідовність дій для його виконання. Дійте, як миша: огляньте весь шмат сиру і оберіть, де можете прогризти дірку просто зараз. Іншими словами, оцініть обсяг завдання і почніть з будь-якої простої дії. Виконайте її — це буде ваша перша дірочка в сирі, тож можна себе похвалити. Повертайтеся до сиру, щойно матимете час, і прогризайте наступні дірки. Важливо дотримуватися таких правил: не повертайтеся до дірочки, яку вже прогризли, щоразу робіть нову: починайте виконувати завдання кожен раз з іншого боку; гризіть сир навіть тоді, коли маєте дуже мало часу: навіть за 5 хвилин можна зробити маленьку, але потрібну роботу: виписати невідомі слова з тексту, прочитати кілька абзаців, вивчити одне правило. Інна Большакова, методистка Новопечерської школи

https://cutt.ly/XysPddC Виконала вчитель вищої категорії предмету “Основи здоров’я”, вчитель-методист Куп’янського НВК “Школа-гімназія №3” Рябець Л...
Слайд № 21

https://cutt.ly/XysPddC Виконала вчитель вищої категорії предмету “Основи здоров’я”, вчитель-методист Куп’янського НВК “Школа-гімназія №3” Рябець Лілія Леонідівна

google.com vseosvita.ua wikipedia.org teacher.at.ua osvita.ua schoollife.org.ua naurok.com.ua urok-ua.com Інтернет-ресурси
Слайд № 22

google.com vseosvita.ua wikipedia.org teacher.at.ua osvita.ua schoollife.org.ua naurok.com.ua urok-ua.com Інтернет-ресурси

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»