! В а ж л и в о
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Використання кросвордів на уроках зарубіжної літератури

Опис документу:
Матеріал буде корисний для вчителів зарубіжної літератури і містить посилання на генератори кросвордів, які допоможуть вчителю зробити урок цікавим. Кросворди мають дидактичну цінність не тільки як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів, але й як засіб узагальнення, повторення та систематизації знань.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Використання кросвордів на уроках зарубіжної літератури

Сучасне життя потребує пошуків нових форм організації навчального процесу. Використання комп’ютерних технологій і Інтернету є одним із інноваційних засобів вивчення зарубіжної літератури, який дозволяє стимулювати інтерес учнів до художніх творів.

Генератор кросвордів (https://childdevelop.com.ua/generator/letters/cross.html )

Кросворд – це один із видів задач-головоломок, що полягає в заповненні літерами рядів клітинок так, щоб у горизонтальних та вертикальних рядках були утворені задані за значенням слова. Назва гри має англійське походження («cross» - перетин і «word» - слово) і перекладається як «хрест-слово».

Кросворди мають дидактичну цінність не тільки як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів, але й як засіб узагальнення, повторення та систематизації знань.

Розв’язування кросвордів це – своєрідна «гімнастика розуму». Виконуючи завдання, учні розвивають і тренують пам’ять, здатність логічно думати, аналізувати, порівнювати, вчаться доводити справу до кінця. Нерозв’язаний кросворд ніхто не зможе просто залишити, бо це гра, яка робить азартним навіть неактивного учня .

Використовувати кросворди можна на уроках будь-якого типу: комбінованих; засвоєння нових знань; засвоєння навичок і умінь; застосування знань, навичок і умінь; узагальнення і систематизації знань; перевірки, оцінки і корекції знань, навичок і умінь. Можна використовувати кросворди на будь-якому етапі заняття: при вивченні й закріпленні нового матеріалу, при виконанні домашнього завдання (складання кросвордів учнями), при перевірці домашнього завдання тощо.

На етапі актуалізації опорних знань учнів варто запропонувати школярам невеликі за обсягом кросворди (5-7 слів), які допоможуть психологічно налаштуватися на роботу та сприятимуть мотивації навчальної діяльності.

Під час закріплення вивченого матеріалу можна використовувати більші за обсягом кросворди (12-17 слів). Такий вид роботи допоможе перевірити та поглибити набуті на уроці знання.

https://sovety.pp.ua/index.php/ua/statti/windows/ofis/1911-yak-stvoriti-krosvord-onlajn-servisi-dlya-stvorennya-krosvordiv?fbclid=IwAR0JmVXlHILDBZoREid7i5mrWPQTGBNXHvke0W9Cw6KZUOqGUCwVBm-l5TU

Як створити кросворд? Онлайн сервіси для створення кросвордів.

  1. Перший сервіс: http://cross.highcat.org

2. Фабрика кросвордів http://puzzlecup.com/crossword-ru/

Рей Бредбері «Усішка» (6 клас)

Генріх Лонгфелло «Пісня про Гайявату» («Люлька згоди»)

М. Гоголь «Вечори на хуторі близ диканьки» (6 клас)

В. Короленко «Сліпий музикант» (6 клас)

Р. Бернс «Моє серце в верховині» (6 клас)

О. Генрі «Дари волхвів» (7 клас)

Класицизм (8 клас)

«Нова» і «стара» драми (9 клас)

Мо Янь «Геній» (10 клас)

Г.Г.Маркес «Сто років самотності» (11 клас)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток цифрового інтелекту учителя: путівник по цифрових інструментах в ефективній організації і проведенні освітнього процесу»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись