Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Використання елементів народної математики в навчанні дошкільників.
Математика виникла з практичних потреб людей. Людям потрібно було уміти вимірювати площу, час. Людство використовувало за одиницю вимірювання довжини розміри частин людського тіла.
Лікоть, - ліктьовий суглоб до кінця середнього пальця.
Палець - ширина вказівного або середнього пальця.
Дюйм - ширина великого пальця.
Велика п’ядь – віддаль між витягнутими великим пальцем і мізинцем.
Долоня - внутрішній бік кисті руки.
Мала п’ядь - великий палець і вказівний.
Середня п’ядь - великий палець до середнього.
Сажень - відстань між кінцями витягнутих у сторони рук.
В основі інших лінійних мір лежали довжини добре відомих в даному середовищі предметів як даних безпосередньо від природи (наприклад, довжина зерна) так і виготовлених людиною знарядь праці, зброї, споруд. Більші віддалі вимірювались за допомогою простіших фізичних дій: ходьби, кінної їзди: існували й такі міри, як віддаль на яку можна кинути камінь, пустити з лука стрілу, віддаль, на яку чути ревіння бика.
В дитсадку використовуються прості елементи народної математики.
Перерахувати іграшки (змагання), хто далі пробіжить.
Фізхвилинка.
Розповідь вихователя, як в давнину виміряли бабусі.
Вимірювання п’ядю - показ вихователя, закріплення назви.
Підсумок: Що робили? Як називається мірка? Вимірювання об’єму рідких речовин око(л), півока (півлітра), кварта - 250грам (150 гр).
- У повсякденному житті, наприклад слухаючи казку.
- розширення словника дітей.
- поглибити знання дітей про культуру нашого народу.
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»