Мета:
Поглибити і розширити знання учні з математики;
Розвивати пізнавальний інтерес, творчу активність, допитливість, логічне мислення учнів;
Виховувати вміння вчитися, самостійно здобувати математичні знання.
Хід гри.
Вчитель. Шановні учасники! Ви присутні на інтелектуальні грі «О, щасливчик!», що допоможе нам виявити найкращих знавців математики, які є серед вас.
Кожен учасник, відповівши на 6 запитань в кожному турі, може одержати 42 бали. За правильну відповідь на перше запитання учні дістають 2 бали, на друге – 4, на трете – 6. Це перша неспалима сума. Правильна відповідь на четверте запитання приносить 8 балів, на п’яте – 10 балів. Шосте запитання оцінюється в 12 балів, що є другою неспалимою сумою. Учасники можуть зупинити гру у будь який момент і забрати свій капітал (бали), та мають право на три підказки: 50 : 50, допомогу одного глядача-вболівальника, допомогу усіх глядачів.
В грі беруть участь чотири учасника. Запитань для відбіркового туру дібрано більше на випадок непередбачених ситуацій.