Виховна Година для учнів 6 класу на тему: «Україна – єдина країна»

Виховна робота

Для кого: 6 Клас

15.08.2021

146

6

0

Опис документу:
Виховна Година для учнів 6 класу на тему: «Україна – єдина країна»спрямованиа на вдосконалення і закріплення знань про Україну. Сформувати навички систематизації раніше вивченого навчального матеріалу та вміння швидко знаходити відповідь на поставлену задачу.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Виховна Година «Україна – єдина країна»

Мета: розширити знання учнів про свою країну, розвивати почуття патріотизму та національної самовідданості, виховувати риси характеру та поведінки, любов до Батьківщини, історії рідного краю.

Обладнання: мапа України, демонстраційні картки.


Хід заняття

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми

Моя країна – Україна,

Сонячна держава.

І дорослому й дитині

Жити в ній – цікаво.

Ганна Чубач

- Ви зрозуміли, що ми поведемо мову про нашу Батьківщину – Україну. Наша родина – то вся Україна. Наша держава велична і прекрасна. Сьогодні, через багато століть поневолення, Україна знову стає з колін, відроджується наша мова, традиції, звичаї, відроджується українська школа.

Весь час ідуть суперечки: ми – народ України чи український народ? Всі люди, які живуть в Україні є українцями. Є один поділ, благородний: ти живеш на українській землі і ти є українець.

Я запрошую вас у віртуальну подорож – подорож картою України.

Перша зупинка. Розумники

*Як називається країна, в якій ми живемо?

*Яку назву має народ нашої держави?

*Чим багата Україна?

Друга зупинка. Міста України

Діти по черзі називають міста України. Вчитель показує на карті.

  • Діти, погляньте на карту, наша держава об’єднує в собі три великі регіони: Центрально – Східний, Українське Полісся і Західний. Великі простори нашої держави. Куди не глянь, усюди живуть українці. Сусідами України є румуни, молдавани, угорці, білоруси, болгари, росіяни, чехи, словаки, поляки, а Чорне море розділяє нас із турками.

  • Україна – це держава. Вона має Конституцію – основний закон держави, уряд, територію, народ, мову, історію, свої символи. В Конституції, стаття 17 говориться: захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу…

  • Наша країна має чи не найбільше право називатися європейською. Адже Україна розташована в самому центрі Європи, саме в Україні поблизу села Ділове біля міста Рахова у Закарпатській області знаходиться географічний центр Європи. Зараз на місці географічного центру Європи встановлений пам’ятний знак.

  • Площа нашої держави 603 700км. За чисельністю населення Україна займає п’яте місце серед європейських держав

Третя зупинка. Водний простір.

Назвати річки,озера, моря. Діти по черзі відповідають, вчитель допомагає знайти їх розташування на карті.

  • В Україні є багато річок, озер, водосховищ, ставків, підземних вод, боліт. Лише річок налічується понад 71 тисяча

У моєї України -

Є і гори, і долини.

У Донецьку – є вугілля.

Хлібом – славиться Поділля

У Карпатах – є ліси

Дивовижної краси.

На Поліссі – льон цвіте,

Мов нагадує про те,

Що в моєї України

Простір вільний, небо – синє.

А за синім небокраєм

Люди тішаться врожаєм.

Ганна Чубач

Четверта зупинка. Кмітливі. Робота з прислів’ями

- Рідний край – земний… (рай)

- Батьківщина – мати, умій за неї… (постояти)

- Та земля мила,… (де мати народила)

- За рідний край… (життя віддай)

- Людина без Вітчизни – як соловей… (без пісні)

Хвилинка – цікавинка

  • Коли б хто захотів пройти по кордону навколо України, то повинен був би подорожувати понад 216 днів, пройшовши при цьому 6500км .

П’ята зупинка. Знавці державної символіки.

  • Які державні символи ви знаєте?(Герб, Гімн, Прапор)

  • Найголовніша пісня країни?(Гімн)

  • Хто автор слів Гімну України?(Чубинський)

  • Що символізує Тризуб?(Єдність)

  • Що символізують кольори на Державному Прапорі України?(верхня смуга – синього кольору, символізує синє небо,нижня – жовтого кольору-це колір пшениці, зерна)

Шоста зупинка. Творча вправа «Скажіть своє слово про Україну»

  • Розкажіть, якою ви хочете бачити нашу державу.

  • Що ви для неї можете зробити? ( Форма роботи «Мікрофон», що дає можливість усім присутнім на уроці дітям дати свій варіант відповіді.) В кожної дитини на парті раніш вирізана символічна долоня із паперу. Діти записують що вони можуть зробити для своєї країни. Всі символічні долоньки вивішуються на дошку.

Підсумок подорожі

  • Ми з вами живемо сьогодні в нову епоху історичних перетворень. Не забуваймо, що ми – українці. Бережімо рідну землю, мову, національну гідність. Україна – це край, земля, країна, де жили наші предки, батьки – наша Батьківщина.

Любіть Україну, як сонце, любіть,

як вітер, і трави, і води,

в годину щасливу і в радості мить,

любіть у годину негоди!

Любіть Україну у сні й наяву,

вишневу свою Україну,

красу її, вічно живу і нову,

і мову її солов’їну.






Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.