Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Безпечне освітнє середовище в НУШ: практичні підходи протидії насильству
»
Взяти участь Всі події
Матеріал:

Відповіді до іспиту з "Професійне мовлення вчителя початкової школи" Відповіді до іспиту з "Професійне мовлення вчителя початкової школи"

07.11.2022
doc
I курс, II курс, III курс, IV курс

127

0

0

придбати матеріал
Ціна:

60 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис методичного матеріалу:
  1. Установіть, зразком якого функційного стилю є поданий уривок. Схарактеризуйте лексико-семантичні й стилістико-граматичні особливості тексту, заповніть таблицю.

    Немає сумніву, що наші сучасники, які зацікавилися досвідом розбудови й утвердженням української мови у 20-ті роки ХХ ст., знайдуть можливість використати ці напрацювання у сьогоденні. Важливі не тільки конкретні словесні знахідки мовознавців 20-х, а й висока відповідальність за мову, національну культуру, дух нескореності й творчого чину наших попередників-подвижників.

    Зауважимо, що в Європі, зокрема, у слов’янських країнах, набув розмаху рух за збереження національної мовної автентики, зосібна діалектних джерел, які нині зазнають інтенсивних нівеляційних змін. В Україні також зроблено чимало, аби зберегти народну словесну культуру, народну оповідь як вияв народної мовотворчості. Багато зроблено у Чорнобильській зоні, на Прикарпатті, Буковині, Закарпатті, Наддніпрянщині, Слобожанщині. Проте це крапля в морі порівняно з тим, що необхідно зробити для збереження мовної пам’яті у тих обсягах, якими оперують нині інші національні наукові школи (Павло Гриценко).

  2. Розкрийте зміст висловлювань: Бізнес – це вміння спілкуватися (О. Коваль). , 2) Найцікавіша для нас поверхня на землі – це людське обличчя (Г. Ліхтенберг). , 3) У серйозних справах люди показують себе такими, якими їм належало б бути; у дрібницях – такими, якими вони є (Н. Шамфор).

  3. 3. Оберіть одне з тверджень. Підтвердить (спростуйте) його логічно (арґументативно) та фактологічно (ілюстративно), використовуючи індуктивний хід думки: від аргументу до факту. Розбудуйте своє доведення чи спростування засобами гумору, сатири, сарказму.

  4. 4. На думку філософа Г. С. Померанца, існує 5 різновидів інтелігенції: перший відзначений ім’ям Джордано Бруно: «горіти будемо, але не зречемося своїх переконань»; другий – ім’ям Галілея: «а все ж таки вона крутиться!»; третій – безликий: «ні в місті Богдан, ні в селі Селіфан». Характер четвертого сорту виражено жартом Свєтлова: «Сурков – людина порядна: роблячи Вам капості, він не отримує від цього задоволення». П’ятий – люди, які роблять капості з насолодою.

  5. Завдання:

    Використовуючи композиційну побудову цього висловлювання, змоделюйте власне на тему: «5 класів студентів» (педагогів, журналістів, рекламних агентів, батьків, медиків)

  6. 5. Використовуючи порівняння як головний прийом, побудуйте висловлювання у зв’язку з наступними: 5. Використовуючи порівняння як головний прийом, побудуйте висловлювання у зв’язку з наступними:

    • Кажуть, що представникам сучасної молоді важко знайти своє місце в житті.

    • Стверджують, що телебачення стало причиною занепаду театрального мистецтва.

    • У педагогічних колах постійно обговорюється питання про зменшення рівня освіченості випускників українських шкіл, чи так це?

    6. Використовуючи антитезу як базову фігуру мовлення, відновіть подані нижче газетні заголовки.

  7. Реальні лікарі, реальні пацієнти, усе інше.....

    Опозиції бачаться бурхливі зміни у своїх ....

    Сьогодні Європа, завтра ...

    7. Перефразуйте вихідне висловлювання (одне з чотирьох, на Ваш вибір) трьома різними способами.

    Я не погоджуюся, що N – найкращий ЗВО у місті.

  8. 8. Прочитайте поради щодо порядку побудови повідомлень.

  9. Напишіть декілька повідомлень, використавши різні форми викладу матеріалу.

  10. 9. Потренуйтесь у передачі почуттів лише за допомогою невербальних засобів. На основі спостережень за власною мімікою, жестами складіть описи передачі 4-5 емоційних станів (наприклад: рот відкритий, очі широко розкриті, брови підняті, схрещені руки притиснуті до грудей).

  11. Підготуйте виступ на одну із запропонованих тем: "«Що значить бути сучасним?»

Вміст матеріалу: показано 3 з 8 сторінок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Доступ до плеєра. Вбудувати плеєр:

doc
334,3 Кб
придбати матеріал
Ціна:

60 грн

Після покупки цей матеріал відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані матеріали зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо
Схожі матеріали