Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Відкриваємо спосіб множення та ділення на 10. Вивчаємо ділення на рівні частини 2 клас
Пам’ятаємо
Досліджуємо 10 · 2 = 20 50 10 · 5 = 10 + 10 = 20 10+10+10+10+10 =50
Досліджуємо 40 : 10 = 40–10–10–10-10= 0 4 20 : 10 = 4 20–10–10 = 0 2 2
Знайдіть значення виразів. Приклади 138 ст. 38 (Друк.зошит) 3 · 10 = 70 : 10 = 27 · 0 = 45 : 45 = 9 · 10 = 15 : 5 = 1 · 37 = 76 : 76 = 10 · 6 = 80 : 10 = 45 : 1 = 26 · 0 = 47 · 2 = 50 : 10 = 0 · 34 = 12 : 12 = 0 : 98 = 27 · 3 =
Задача 139 ст. 38 (1) ( Друк. зошит, виконуємо у звичайному зошиті) 1) Відповідь: ______ деталей у Олексія. В Олексія 4 набори конструктора “Лего”, по 20 деталей у кожному наборі. Скільки всього деталей “Лего” в Олексія? Було - Всього - 4 н. по 20 д. ? д. 20 · 4 = 20 + 20 + 20 + 20 =
Задача 139 ст. 38 (2) обернена ( Друк. зошит, виконуємо у звичайному зошиті) 1) Відповідь: ______ коробок у Олексія. В Олексія було 80 деталей “Лего”. Він розділив їх по 20 деталей у коробки. Скільки всього коробок “Лего” в Олексія? Було - Розділив - 80 д. по 20 д. 80 : 20 = Коробок - ? к.
Знайдіть значення виразів. Приклади 141 ст. 38 (Друк.зошит) 6 · 10 = 20 : 10 = 34 · 0 = 78 : 78 = 1 + 99 = 10 · 4 = 60 : 10 = 67 : 1 = 32 · 2 = 0 · 64 = 27 : 27 = 0 : 40 =
Як ви попрацювали? Було легко Не все вдалося Було важко
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»