УРОК№ 22 Тема уроку. Тематичне оцінювання № 2.

Опис документу:
УРОК№ 22 Тема уроку. Тематичне оцінювання № 2. Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Степені й одночлени». Тип уроку: контроль навчальних досягнень учнів. Хід уроку Автор Роганін УРОК№ 22 Тема уроку. Тематичне оцінювання № 2.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ІІ. Цілі вирази

УРОК№ 22

Тема уроку. Тематичне оцінювання № 2.

Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Степені й одночлени».

Тип уроку: контроль навчальних досягнень учнів.

Хід уроку

І. Тематична контрольна робота № 2

Одночлени. Дії над одночленами

І рівень (3 бали)

У завданнях 1—3 заповніть пропуски.

  1. Варіант 1. Добуток (-2) (-2) (-2) (-2) (-2) (-2) можна записати у вигляді степеня так: _________ ;

Варіант 2. Добуток (-4) (-4) (-4) (-4) (-4) можна за­ писати у вигляді степеня так: _________ .

  1. Серед рівнянь х2 =1, х3 = 1; х2 = -1:

варіант 1) рівняння __________ не має коренів;

варіант 2) рівняння __________ має два корені.

  1. Варіант 1. Одночлен 5х3у · 2 у стандартному вигляді записується так: ___ ;

Варіант 2. Одночлен 3х2у · у2 у стандартному вигляді записується так: ___.

II рівень (3 бали)

  1. Спростіть вираз.

Варіант 1. (х3 · х5)4 . Варіант 2. (х4 · х6)3.

  1. Знайдіть значення виразу.

Варіант 1. (33 + 3)2 – 292. Варіант 2. (42 + 4)3 – 902.

  1. Розв'яжіть рівняння.

Варіант 1. х3 · х2 = -1. Варіант 2. (х3)2 = 1.

III рівень (3 бали)

  1. Спростіть вираз.

Варіант 1. · (5ху2)4. Варіант 2. (-0,5x3y)2 · (2х2у3)3.

  1. Для яких значень х значення виразів дорівнюють одне одному?

Варіант 1. 3(x + 1) 2(x 1) і 1 – х.

Варіант 2. 4(х – 1) – 3(х + 1) і 1 – х.

IV рівень (3 бали)

  1. Якою цифрою закінчується значення виразу:

варіант 1. 475 – 135 – 246; варіант 2. 455 + 425 + 335?

Наводимо розв'язання та відповіді тематичної контрольної роботи.

Варіант 1

1. (-2)6. 2. х2 = -1. 3. 10х3у.

4. (х3 · х5)4 = (х8)4 = х32. Відповідь, х32.

5. (33 + 3)2 – 292 = (27 + 3)2 – 292 = 302 – 292 = 900 – 841 = 59. Відповідь. 59.

6. х3 · х2 = -1; х5 = -1; х =-1. Відповідь. -1.

7. · (5ху2)4 = х6у9 · 625х4у8 = х10у17 = -5х10у17. Відповідь. -5х10у17.

8. 3(х + 1) – 2(х – 1) = 1 – х; 3х + 3 – 2х + 2 = 1 – х; х + 5 = 1 – х; 2х = 1 – 5;

2х = -4 ; х = -2. Відповідь, х = -2 .

9. Оскільки 475 закінчується цифрою 7, 135 закінчується цифрою 3, а 245 закінчується цифрою 4, то 475 – 135 – 245 закінчується цифрою 7 – 3 – 4 = 0. Отже, значення виразу закінчується нулем. Відповідь. Нулем.

Варіант 2

1. (-4)5. 2. х2 = 1. 3. 3х2у3.

4. (х4 · х6)3 = (х10)3 = х30. Відповідь, х30.

5. (42 + 4)3 – 902 = (16 + 4)3 – 902 = 203 – 902 = 8000 – 8100 = -100. Відповідь. -100.

6. (х3)2 = 1; х6 = 1; х = 1; х =-1. Відповідь. 1; -1.

7. (-0,5x3y)2 · (2x2y3)4 = 0,25х6у2 · 8х6у9 = 2х12у11. Відповідь. 2х12у11.

8. 4(х – 1) – 3(х + 1) = 1 – х; 4х – 4 – 3х – 3 = 1 – х; х – 7 = 1 – х; 2х = 8; х = 4. Відповідь, х = 4.

9. Оскільки 455 закінчується цифрою 5, 425 закінчується цифрою 2, а 335 закінчується цифрою 3, то 455 + 425 + 335 закінчується цифрою 0

(5 + 2 + 3 = 10). Отже, значення виразу закінчується нулем. Відповідь. Нулем.

II. Домашнє завдання

Можна запропонувати учням, які виконували в класі варі­ант 1 тематичної контрольної роботи № 2, вдома виконати варі­ант 2, і навпаки.

ІІІ. Підбиття підсумків уроку

З'ясувати, які завдання викликали труднощі, і відповісти на запитання учнів.

2

О.М.Роганін Алгебра 7 клас розробки уроків Урок № 22

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.