Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Урок "Задачі на відношення різницевого порівняння. "

Математика

Для кого: 1 Клас

19.05.2021

97

0

0

Опис документу:
За інноваційною освітньою системою Анжеліки Цимбалару «Світ чекає крилатих» Продовжити формування навичок швидкого додавання і віднімання; закріплювати вміння розв’язувати задачі на різницеве порівняння у випадку перекладання об’єктів з однієї групи в іншу; вправляти в побудові відрізків; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність, старанність.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика (заняття 96)

Тема. Задачі на відношення різницевого порівняння. Логічні задачі на різницеве порівняння у випадку перекладання об’єктів з однієї групи в іншу.

Мета. Продовжити формування навичок швидкого додавання і віднімання; закріплювати вміння розв’язувати задачі на різницеве порівняння у випадку перекладання об’єктів з однієї групи в іншу; вправляти в побудові відрізків; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність, старанність.

Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Ось дзвінок сигнал нам дав:

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо

Математику вивчаймо.

2. Створення емоційного настрою

Для того, щоб у всіх нас був гарний настрій, подивіться один на одного та посміхніться.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Усний рахунок

  • Ми розпочинаємо з вами знайомитись із посібником «Зимонька-зима». Розглянемо с.2-3.

  • Скільки дітей зображено на малюнку? (2) А скільки пташенят? (3)

  • На скільки менше дітей? ( на 1 менше) На скільки більше пташенят? (на 1 більше)

  • Визначіть до якої годівнички «прилетить» кожна синичка. Для цього подумайте яка арифметична дія пропущена та з’єднайте пташку з годівничкою відповідного знаку.

  • Виконайте дії з іменованими числами. У записі є помилка (3 кг + 2 л =), знайдіть її та закресліть.

  • Поясніть, чому ви вибрали саме цей запис?

  1. Усний рахунок з «ЛЕГО»

https://youtu.be/ZbSNjUYwx7o

ІІІ. Основна частина

  1. Робота над текстовою задачею №1

  • Перше читання вчителем з умовою – доповнити запитанням.

  • Скільки запитань можна поставити до задачі? (декілька).

  • Виберемо із запропонованих запитань. (На скільки днів менше тривала ожеледь, ніж відлига?)

  • Чи всі дані задачі нам знадобляться при нашому запитання? (Ні)

  • Які дані зайві? (Сніжило 7днів)

  • Запишемо короткий запис.

  • Згадаємо правило, яке застосовуємо при обчисленні таких задач (Для того, щоб порівняти, треба числа ці відняти)

  • Отже, яка дія? (8-3=5 (дн.))

  • То яка відповідь в задачі? (на 5 днів менше)

  • З правої сторони від задачі представимо кількість днів сніжних, відлиги та ожеледі у відрізках. Один день – 1 см.

  1. Робота над текстовою задачею №2

  • Перше читання вчителем

  • Яка інформація зайва?

  • Давайте позначимо дані задачі на схемі та запишемо короткий запис.

  • Знову згадуємо правило за яким розв’язуємо задачу. (Для того, щоб порівняти, треба числа ці відняти)

  • Записуємо дію та відповідь до задачі. (7-5=2 (дн.) Відповідь: на 2 дні більше)

  • Що спільного є в обох задачах? (обидві на різницеве порівняння, є однакові числові дані, форма представлення задач, хід розв’язування, до обох задач приміняємо однакове правило)

  • Що відмінного в них є?

  1. Завдання №3 з логічним навантаженням

Визначте які числа «сховались» за зображенням позначень зимової погоди. (сніг – 7; ожеледь – 3; мокрий сніг – 4)

  1. Фізкультхвилинка

https://youtu.be/3sg5oJQmlBY



  1. Робота над задачею №5

  • Прочитайте умову задачі самостійно.

  • Про кого задача? (про пташок)

  • Скільки було снігурів? (5 пташок)

  • Скільки було синичок? (на 2 пташки менше)

  • Чого не вистачає в задачі? (запитання)

  • Прочитайте запитання під умовою та оберіть запитання? (поставте пташку)

  • Якщо синичок на 2 пташки менше, яку математичну дію застосуємо? (віднімання)

  • Запишіть дію та відповідь до задачі. (5-2=3(пт.) Відповідь: 3 синички)

  1. Порівняти 7

  • Які птахи зображені? (Снігур, ластівка, шишкар, горобець, сорока, синичка)

  • Який з цих птахів «зайвий» і чому? (Ластівка – перелітний птах, решта – осілі)

  • Обведіть його.

  • Виконайте порівняння.

  • Який із записів «зайвий» і чому? (Другий запис – рівність, всі решта – нерівності)

  • Підкресліть його.

ІV. Підсумок

  • Давайте нагадаємо лаксикам за допомогою якого правила ми розв’язували перші дві задачі? (Для того щоб порівняти, треба числа ці відняти)

  • З позначками яких зимових явищ познайомились? (Сніг, ожеледь, мокрий сніг)

  • Про які два види пташок нагадали? (Перелітні та осілі)









Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.