Клас: 2
Тема тижня: Спільнота
Тема: Хто такі герої?
Завдання уроку: • формувати уявлення про героїв;
• дослідити, якими якостями має володіти герой;
• повторити правила поведінки під час виникнення пожежі;
Предмети, які інтегруються: природознавство, математика, мовознавство.
Основні дослідницькі проблемні запитання: Чи можна зустріти героїв в наш час?
Очікувані результати
дитина звертається та вітається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова;
об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності;
читає правильно та виразно вголос різні тексти, залежно від мети читання;
обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;
встановлює послідовність із запропонованих дій для виконання роботи у групі;
розуміє, хто такий герой, якими якостями він володіє;
знає правила поведінки під час виникнення пожежі;
поважає працю пожежників;
турбується про власне життя;
читає, знаходить, аналізує та порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах.