До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
5
міс.
0
8
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок "тригономатрія. Формули зведення"

Опис документу:
Розробка уроку з використанням інтерактивних технологій, STEM-технології, на розвиток ключових компетентнстей. Запропоновані різні види контролю: учень-учень, самоконтроль, учень - учитель.Розробка уроку з використанням інтерактивних технологій, STEM-технології, на розвиток ключових компетентнстей. Запропоновані різні види контролю: учень-учень, самоконтроль, учень - учитель

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ:
Слайд № 1

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ:

Слайд № 2

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

ЗНАЙДИ ПОМИЛКУ:
Слайд № 15

ЗНАЙДИ ПОМИЛКУ:

Слайд № 16

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Слайд № 22

Слайд № 23

Слайд № 24

Слайд № 25

Слайд № 26

ПОМИЛКИ НЕМАЄ
Слайд № 27

ПОМИЛКИ НЕМАЄ

ЯКІ ОСНОВНІ ПЕРІОДИ МАЮТЬ ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ ?
Слайд № 28

ЯКІ ОСНОВНІ ПЕРІОДИ МАЮТЬ ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ ?

Слайд № 29

Слайд № 30

Формули зведення. 0 1 1 x y I чверть II чверть III чверть IV чверть
Слайд № 31

Формули зведення. 0 1 1 x y I чверть II чверть III чверть IV чверть

ФОРМУЛИ ЗВЕДЕННЯ - це формули, що дозволяють виражати значення тригономе-тричних функцій будь - якого кута через функції кута першої чверті, тобто ...
Слайд № 32

ФОРМУЛИ ЗВЕДЕННЯ - це формули, що дозволяють виражати значення тригономе-тричних функцій будь - якого кута через функції кута першої чверті, тобто менших за 90°.

x y 0 cos sin  900+ 1800+ 2700+ Побудуємо довільний гострий кут повороту . Тепер зобразимо кути 900+ , 1800+ , 2700+  и 3600+ . сos(900+...
Слайд № 33

x y 0 cos sin  900+ 1800+ 2700+ Побудуємо довільний гострий кут повороту . Тепер зобразимо кути 900+ , 1800+ , 2700+  и 3600+ . сos(900+) sin(900+) сos(1800+) sin(1800+) sin(2700+) cos(2700+) , 3600+ З рівності прямокутних трикутників можна зробити висновок, що: cos=sin(900+ )=–cos(1800+ )=–sin(2700+ )=cos(3600+ ), а также sin=–cos(900+ )=–sin(1800+ )=cos(2700+ )=sin(3600+ ).

Розглянемо приклади:
Слайд № 34

Розглянемо приклади:

В градусній мірі: В радіанах: 10200=900·11+300=900·12–600 1020 90 11 90 120 90 30 Помножте отримані суму чи різницю на й отримайте шукані вирази. В...
Слайд № 35

В градусній мірі: В радіанах: 10200=900·11+300=900·12–600 1020 90 11 90 120 90 30 Помножте отримані суму чи різницю на й отримайте шукані вирази. В обох випадаках ми досягли наступного: аргумент тригонометричної функції подано у вигляді цілого числа прямих кутів плюс чи мінус якийсь гострий кут.

ПРАВИЛО 1. ЯКЩО КУТ ВІДКЛАДАЮТЬ ВІД ОСІ ОX, ТО НАЙМЕНУВАННЯ ФУНКЦІЇ НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ. 0 x y 0
Слайд № 36

ПРАВИЛО 1. ЯКЩО КУТ ВІДКЛАДАЮТЬ ВІД ОСІ ОX, ТО НАЙМЕНУВАННЯ ФУНКЦІЇ НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ. 0 x y 0

ПРАВИЛО 1. А ЯКЩО КУТ ВІДКЛАДАЮТЬ ВІД ОСІ ОY, ТО НАЙМЕНУВАННЯ ФУНКЦІЇ ЗМІНЮЄТЬСЯ. 0 x y 0
Слайд № 37

ПРАВИЛО 1. А ЯКЩО КУТ ВІДКЛАДАЮТЬ ВІД ОСІ ОY, ТО НАЙМЕНУВАННЯ ФУНКЦІЇ ЗМІНЮЄТЬСЯ. 0 x y 0

ПРАВИЛО 2. ЗНАК В ПРАВІЙ ЧАСТИНІ ФОРМУЛИ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗА ЗНАКОМ ФУНКЦІЇ В ЛІВІЙ ЧАСТИНІ. 0 x y 0
Слайд № 38

ПРАВИЛО 2. ЗНАК В ПРАВІЙ ЧАСТИНІ ФОРМУЛИ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗА ЗНАКОМ ФУНКЦІЇ В ЛІВІЙ ЧАСТИНІ. 0 x y 0

ПРАВИЛО 2. ЗНАК В ПРАВІЙ ЧАСТИНІ ФОРМУЛИ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗА ЗНАКОМ ФУНКЦІЇ В ЛІВІЙ ЧАСТИНІ. 0 x y 0
Слайд № 39

ПРАВИЛО 2. ЗНАК В ПРАВІЙ ЧАСТИНІ ФОРМУЛИ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ЗА ЗНАКОМ ФУНКЦІЇ В ЛІВІЙ ЧАСТИНІ. 0 x y 0

Пригадаємо знаки тригонометричних функцій х 0 у 1 1 х 0 у 1 1 х 0 у 1 1 Знаки синуса Знаки косинуса Знаки тангенса й котангенса + + + + + + – – – –...
Слайд № 40

Пригадаємо знаки тригонометричних функцій х 0 у 1 1 х 0 у 1 1 х 0 у 1 1 Знаки синуса Знаки косинуса Знаки тангенса й котангенса + + + + + + – – – – – –

Приклад. Знайти sin 10200. Розв‘язання. Спочатку подамо даний кут в потрібному нам вигляді: 10200=900·11+300=900·12–600 I II
Слайд № 41

Приклад. Знайти sin 10200. Розв‘язання. Спочатку подамо даний кут в потрібному нам вигляді: 10200=900·11+300=900·12–600 I II

У першому випадку нам доведеться змінювати дану функцію синус на кофункцію – косинус (кількість прямих кутів непарне – 11), у другому функція синус...
Слайд № 42

У першому випадку нам доведеться змінювати дану функцію синус на кофункцію – косинус (кількість прямих кутів непарне – 11), у другому функція синус збережеться. I II Залишається нез'ясованим питання про знак перед отриманим результатом. Для його вирішення нам необхідно вміти працювати з одиничним тригонометричним колом (уважно слідкуйте за обертанням точки): ? ? х у 0 1 1 х у 0 1 1 I II 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 В будь-якому випадку виходить IV чверть, у якій синус набуває від‘ємних значень. – –

Отже, У випадках, коли аргумент тригонометричної функції є від‘ємним, використовують властивість парності й непарності тригонометричних функцій:
Слайд № 43

Отже, У випадках, коли аргумент тригонометричної функції є від‘ємним, використовують властивість парності й непарності тригонометричних функцій:

ЗАВДАННЯ 1.ВИРАЗІТЬ ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ ЧЕРЕЗ КУТ МЕНШЕ 45°.
Слайд № 44

ЗАВДАННЯ 1.ВИРАЗІТЬ ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ ЧЕРЕЗ КУТ МЕНШЕ 45°.

ЗАВДАННЯ 2. СПРОСТІТЬ ВИРАЗ.
Слайд № 45

ЗАВДАННЯ 2. СПРОСТІТЬ ВИРАЗ.

ЗАДАННЯ 3. СПРОСТІТЬ ВИРАЗ.
Слайд № 46

ЗАДАННЯ 3. СПРОСТІТЬ ВИРАЗ.

СКАЖИ МЕНІ – І Я ЗАБУДУ, ПОКАЖИ МЕНІ – І Я ЗАПАМ‘ЯТАЮ, ДАЙ МЕНІ ДІЯТИ САМОМУ – І Я НАВЧУСЯ. КОНФУЦІЙ ( 550 РІК ДО Н.Е.)
Слайд № 47

СКАЖИ МЕНІ – І Я ЗАБУДУ, ПОКАЖИ МЕНІ – І Я ЗАПАМ‘ЯТАЮ, ДАЙ МЕНІ ДІЯТИ САМОМУ – І Я НАВЧУСЯ. КОНФУЦІЙ ( 550 РІК ДО Н.Е.)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.