Урок. Статистичні данні. Способи подання даних

Опис документу:
Створення емоційного настрою. Перевірка домашнього завдання (математичний диктант) Розв'язання вправ Повторення “Види діаграм” Розв'язання задачі на німецькій мові Повторення “Розвязування систем рівнянь” Підсумок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Тема уроку: “Статистика знає все ” І.Ільф, Є. Петров Статистичні данні. Способи подання даних
Слайд № 1

Тема уроку: “Статистика знає все ” І.Ільф, Є. Петров Статистичні данні. Способи подання даних

План уроку: Створення емоційного настрою. Перевірка домашнього завдання (математичний диктант) Розв'язання вправ Повторення “Види діаграм” Розв'яза...
Слайд № 2

План уроку: Створення емоційного настрою. Перевірка домашнього завдання (математичний диктант) Розв'язання вправ Повторення “Види діаграм” Розв'язання задачі на німецькій мові Повторення “Розвязування систем рівнянь” Підсумок

Математичний диктант: Закінчіть речення “Стовпчасті діаграми в статистиці називаються …” Що називається відносною частиною значень вибірки? Закінчі...
Слайд № 3

Математичний диктант: Закінчіть речення “Стовпчасті діаграми в статистиці називаються …” Що називається відносною частиною значень вибірки? Закінчіть речення “Середнім значенням вибірки називається ….” Запишіть вибірку: 7,7,2, 7, 7, 5, 5, 7 ,5, 7. Виконайте завдання 4 – 7. 4. Впорядкуйте вибірку. 5. Знайдіть середнє значення вибірки. 6. Знайдіть моду вибірки. 7. Знайдіть медіану вибірки. 8. Дано 6 чисел, із яких 5 зустрілося 4 рази й 8 – 2 рази. Знайдіть їхнє середнє арифметичне. 9. Для вибірки: 5,4,3, 0, 5, 3, 1, 2, 1,2.3. Складіть частотну таблицю та таблицю відносних частот.

Завдання №1 Задано вибірку: 4, 5, 3, 2, 1, 2, 0, 7, 7, 6. Скласти частотну таблицю та таблицю відносних частот. Побудуйте гістограму частот. Знайді...
Слайд № 4

Завдання №1 Задано вибірку: 4, 5, 3, 2, 1, 2, 0, 7, 7, 6. Скласти частотну таблицю та таблицю відносних частот. Побудуйте гістограму частот. Знайдіть центральні тенденції.

Sucht das deutsche Äquivalent: 1. статистичні данні а. statistische Masse 2. вибірка b. die Häufigkeit 3. об’єкт сукупності c. das Histogramm , das...
Слайд № 5

Sucht das deutsche Äquivalent: 1. статистичні данні а. statistische Masse 2. вибірка b. die Häufigkeit 3. об’єкт сукупності c. das Histogramm , das Staffelbild 4. частота d. relative Häufigkeit 5. відносна частота e. statistische Erhebungen, Statistiken 6. діаграма f. statistische Stichprobe 7. гістограма g. das Diagramm, das Schaubild, die Grafik

Überprüft eure antworten: 1 e 2 f 3 a 4 b 5 d 6 g 7 c
Слайд № 6

Überprüft eure antworten: 1 e 2 f 3 a 4 b 5 d 6 g 7 c

Розвязування вправ № 611
Слайд № 7

Розвязування вправ № 611

Verschiedene Formen der Diagramme Kreisdiagramm Kuchendiagramm gestapeltes Flächendiagramm Liniendiagramm Rinddiagramm Netzdiagramm
Слайд № 8

Verschiedene Formen der Diagramme Kreisdiagramm Kuchendiagramm gestapeltes Flächendiagramm Liniendiagramm Rinddiagramm Netzdiagramm

Säulendiagramm Balkendiagramm
Слайд № 9

Säulendiagramm Balkendiagramm

Das Thema der Grafik Thema des Schaubildes / der Grafik ist.... Die Tabelle / das Schaubild / die Statistik / die Grafik / das Diagramm gibt Auskun...
Слайд № 10

Das Thema der Grafik Thema des Schaubildes / der Grafik ist.... Die Tabelle / das Schaubild / die Statistik / die Grafik / das Diagramm gibt Auskunft über... Das Schaubild gibt Auskunft (darüber) , wie viele / was ... Die Statistik / Das Diagramm gibt / liefert Informationen über ... Alle Angaben werden in Prozent gemacht / sind in Prozent. Die Werte sind in ... angeben.

  (Säulen- und Linien-) Diagramm   steigende Richtung   größer werden - (an)steigen – (an)wachsen – dramatisch zunehmen – (hinauf)klettern – sich p...
Слайд № 11

  (Säulen- und Linien-) Diagramm   steigende Richtung   größer werden - (an)steigen – (an)wachsen – dramatisch zunehmen – (hinauf)klettern – sich positiv entwickeln- nach oben schießen – explodieren -sich vergrößern – sich verdoppeln – sich erhöhen z.B. von 1993 bis 1995: nur leicht ansteigend von 1995 bis1997: sich erhöhen bis von 1999 bis 2001: hinaufklettern bis von 1993 bis 2001: sich positiv entwickeln   fallende Richtung   geringer / niedriger werden – fallen – abnehmen – schwinden – (ab)sinken – zurückgehen –sich verringern – nachgeben – sich negativ entwickeln – sich halbieren – in den Keller gehen z.B. von 2001 bis 2003: absinkend bzw. dramatisch fallend   keineRichtung gleich / unverändert / konstant bleiben – bei X stagnieren – verharren – sich kaum verändern - schwanken – unbeständig sein – sich um einen Wert bewegen – stehen bleiben z.B. von 1993 bis 1995: fast konstant bleibend bzw. sich kaum (oder nur unwesentlich) verändernd     (Torten-) Diagramm   Anteile und Positionen   das Buch steht an erster Stelle Buch und Film liegen auf dem ersten Platz Den größten (An-)Teil nehmen das Buch und an zweiter Stelle der Film ein Am besten schneiden das Buch und der Film ab   Mit einem größeren Abstand folgt die Musik Danach folgen die Unterhaltungssoftware und die Leermedien    Der Anteil des Buches beträgt 39,6 % Der Anteil des Films beläuft sich auf 26,1 % Buch und Film haben zusammen einen Anteil von über 50%     Musik und Film befinden sich im mittleren Drittel Die Musik liegt erst auf dem drittenPlatz   Das Schlusslicht bilden die Leermedien Auf dem letzten Platz rangieren die Leermedien  

Löst die Aufgabe: Die Klasse hat eine Klassenarbeit geschrieben. Die Schüler haben folgende Noten bekommen: ein Schüler – eine „2“; ein Schüler – e...
Слайд № 12

Löst die Aufgabe: Die Klasse hat eine Klassenarbeit geschrieben. Die Schüler haben folgende Noten bekommen: ein Schüler – eine „2“; ein Schüler – eine „3“; zwei Schüler – eine „4“; drei Schüler – eine „5“; zwei Schüler - eine „6“; vier Schüler – eine „7“; fünf Schüler – eine „8“; zwei Schüler - eine „9“; fünf Schüler – eine „10“; zwei Schüler – eine „2“; ein Schüler – eine „12“. Findet eine Durchschnittnote.

Розвязання вправ № 613
Слайд № 13

Розвязання вправ № 613

Підсумок. Рефлексивна картка В залежності від того, як я засвоїв/засвоїла матеріал, я вибираю такий смайлик настрою.
Слайд № 14

Підсумок. Рефлексивна картка В залежності від того, як я засвоїв/засвоїла матеріал, я вибираю такий смайлик настрою.

Домашнє завдання Розвяжіть задачу: На різних полях області має таку врожайність (ц/га): 32, 28, 30, 35, 29, 31, 36, 29, 32, 28 , 30, 30, 29, 32, 32...
Слайд № 15

Домашнє завдання Розвяжіть задачу: На різних полях області має таку врожайність (ц/га): 32, 28, 30, 35, 29, 31, 36, 29, 32, 28 , 30, 30, 29, 32, 32. Подайте ці статистичні дані у вигляді частотної таблиці та обчисліть центральні тенденції вибірки. №617, № 615.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Правове регулювання освіти осіб з особливими потребами»
Байталюк Ольга Михайлівна
24 години
490 грн