Урок“ Систематизація і узагальнення знань з теми “ Відношення і пропорції ”. ”

Опис документу:
МЕТА: УЗАГАЛЬНИТИ І СИСТЕМАТИЗУВАТИ ЗНАННЯ ПРО ВІДНОШЕННЯ,ПРОПОРЦІЮ,ПРОПОРЦІЙНІ ВЕЛИЧИНИ. РОЗВИВАТИ ТВОРЧУ ТА РОЗУМОВУ АКТИВНІСТЬ, УВАГУ, ПАМ’ЯТЬ. ВИХОВУВАТИ В УЧНІВ УПЕВНЕНІСТЬ У СВОЇХ СИЛАХ, ТВОРЧИЙ ІНТЕРЕС.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Урок математики в 6 класі по темі : “ Систематизація і узагальнення знань з теми “ Відношення і пропорції ”. ”
Слайд № 1

Урок математики в 6 класі по темі : “ Систематизація і узагальнення знань з теми “ Відношення і пропорції ”. ”

Перевірка домашнього завдання
Слайд № 2

Перевірка домашнього завдання

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ
Слайд № 3

МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ

1. ЧАСТКУ ЧИСЕЛ 8 І 15 ІНАКШЕ НАЗИВАЮТЬ…………. 2. ВІДНОШЕННЯ 1,3 : 4,12 МОЖНА ЗАМІНИТИ ВІДНОШЕННЯМ 3. РІВНІСТЬ ДВОХ ВІДНОШЕНЬ НАЗИВАЄТЬСЯ…………. 4. ЗАП...
Слайд № 4

1. ЧАСТКУ ЧИСЕЛ 8 І 15 ІНАКШЕ НАЗИВАЮТЬ…………. 2. ВІДНОШЕННЯ 1,3 : 4,12 МОЖНА ЗАМІНИТИ ВІДНОШЕННЯМ 3. РІВНІСТЬ ДВОХ ВІДНОШЕНЬ НАЗИВАЄТЬСЯ…………. 4. ЗАПИШІТЬ ПРОПОРЦІЇ, У ЯКИХ КРАЙНІ ЧЛЕНИ 2 І 9, А СЕРЕДНІ 3 І 6. 5. ЯКЩО Х: 21 = 5:7, ТО Х = ……….. 6. ПЕРЕВІРТЕ ПРАВИЛЬНІСТЬ ПРОПОРЦІЇ: 2:5 = 7:15

Відповіді: 1. …….ВІДНОШЕННЯМ. 2. 130:412. 3. 2:3=6:9; 9:3=6:2; 9:6=3:2; 2:6=3:9. 4. ……ПРОПОРЦІЄЮ 5. х=215 : 7 =15. 6. 215 ≠ 57; пропорція неправ...
Слайд № 5

Відповіді: 1. …….ВІДНОШЕННЯМ. 2. 130:412. 3. 2:3=6:9; 9:3=6:2; 9:6=3:2; 2:6=3:9. 4. ……ПРОПОРЦІЄЮ 5. х=215 : 7 =15. 6. 215 ≠ 57; пропорція неправильна.

ТЕМА:ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ.УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ. МЕТА: УЗАГАЛЬНИТИ І СИСТЕМАТИЗУВАТИ ЗНАННЯ ПРО ВІДНОШЕННЯ,ПРОПОРЦІЮ,ПРОПОРЦІЙНІ ВЕ...
Слайд № 6

ТЕМА:ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ.УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ. МЕТА: УЗАГАЛЬНИТИ І СИСТЕМАТИЗУВАТИ ЗНАННЯ ПРО ВІДНОШЕННЯ,ПРОПОРЦІЮ,ПРОПОРЦІЙНІ ВЕЛИЧИНИ. РОЗВИВАТИ ТВОРЧУ ТА РОЗУМОВУ АКТИВНІСТЬ, УВАГУ, ПАМ’ЯТЬ. ВИХОВУВАТИ В УЧНІВ УПЕВНЕНІСТЬ У СВОЇХ СИЛАХ, ТВОРЧИЙ ІНТЕРЕС.

СХОДИНКИ ДО ДЕРЕВА ЗНАНЬ ПЕРША СХОДИНКА ЧИ МОЖНА З ДАНИХ ЧИСЕЛ СКЛАСТИ ПРОПОРЦІЇ? 2;3;4;6. 3;4;7;8.
Слайд № 7

СХОДИНКИ ДО ДЕРЕВА ЗНАНЬ ПЕРША СХОДИНКА ЧИ МОЖНА З ДАНИХ ЧИСЕЛ СКЛАСТИ ПРОПОРЦІЇ? 2;3;4;6. 3;4;7;8.

УРА!
Слайд № 8

УРА!

ДРУГА СХОДИНКА. ПЕРЕВІРИТИ ПРАВИЛЬНІСТЬ ПРОПОРЦІЇ. 12:3 =60:20; 11,2:0,7=12,8:0,8. 18:9=80:4; 15,3:0,9=18,7:1,1.
Слайд № 9

ДРУГА СХОДИНКА. ПЕРЕВІРИТИ ПРАВИЛЬНІСТЬ ПРОПОРЦІЇ. 12:3 =60:20; 11,2:0,7=12,8:0,8. 18:9=80:4; 15,3:0,9=18,7:1,1.

ПРАВИЛЬНО !
Слайд № 10

ПРАВИЛЬНО !

ТРЕТЯ СХОДИНКА. РОЗВ’ЯЗАТИ РІВНЯННЯ: x:8=15:4 6:5=х:75
Слайд № 11

ТРЕТЯ СХОДИНКА. РОЗВ’ЯЗАТИ РІВНЯННЯ: x:8=15:4 6:5=х:75

РОЗУМНИКИ!
Слайд № 12

РОЗУМНИКИ!

ЧЕТВЕРТА СХОДИНКА. РОЗВ’ЯЖІТЬ ЗАДАЧУ: ВАРТІСТЬ ТОВАРУ 150 ГРН. ПІСЛЯ ПОДОРОЖЧАННЯ ВІН СТАВ КОШТУВАТИ 180 ГРН. НА СКІЛЬКИ ВІДСОТКІВ ЗБІЛЬШИЛАСЯ ВАРТ...
Слайд № 13

ЧЕТВЕРТА СХОДИНКА. РОЗВ’ЯЖІТЬ ЗАДАЧУ: ВАРТІСТЬ ТОВАРУ 150 ГРН. ПІСЛЯ ПОДОРОЖЧАННЯ ВІН СТАВ КОШТУВАТИ 180 ГРН. НА СКІЛЬКИ ВІДСОТКІВ ЗБІЛЬШИЛАСЯ ВАРТІСТЬ ТОВАРУ? ЯКИЙ ВІДСОТОК СТАНОВИТЬ ПОЧАТКОВА ВАРТІСТЬ ВІД ВАРТОСТІ ПІСЛЯ ПОДОРОЖЧАННЯ?

МОЛОДЦІ ! ! !
Слайд № 14

МОЛОДЦІ ! ! !

П’ЯТА СХОДИНКА. ЗАДАЧА: З 200 кг КАРТОПЛІ ОТРИМАЛИ 36 кг КРОХМАЛЮ. СКІЛЬКИ КРОХМАЛЮ ОТРИМАЮТЬ З 375 КГ КАРТОПЛІ? СКІЛЬКИ ТРЕБА КАРТОПЛІ, ЩОБ ОТРИМА...
Слайд № 15

П’ЯТА СХОДИНКА. ЗАДАЧА: З 200 кг КАРТОПЛІ ОТРИМАЛИ 36 кг КРОХМАЛЮ. СКІЛЬКИ КРОХМАЛЮ ОТРИМАЮТЬ З 375 КГ КАРТОПЛІ? СКІЛЬКИ ТРЕБА КАРТОПЛІ, ЩОБ ОТРИМАТИ 45 КГ КРОХМАЛЮ?

ПРАВИЛЬНО!!!
Слайд № 16

ПРАВИЛЬНО!!!

А ОСЬ І ДЕРЕВО ЗНАНЬ!!!!!!!!
Слайд № 17

А ОСЬ І ДЕРЕВО ЗНАНЬ!!!!!!!!

ХТО Ж ПЕРШИМ ПІДІЙДЕ ДО ЯЛИНКИ? ДЛЯ ЦЬОГО ТРЕБА РОЗВ’ЯЗАТИ ЗАДАЧУ: ВІДСТАНЬ НА КАРТІ МІЖ ДВОМА МІСТАМИ 23 см. ЯКА ВІДСТАНЬ МІЖ НИМИ НА МІСЦЕВОСТІ, ...
Слайд № 18

ХТО Ж ПЕРШИМ ПІДІЙДЕ ДО ЯЛИНКИ? ДЛЯ ЦЬОГО ТРЕБА РОЗВ’ЯЗАТИ ЗАДАЧУ: ВІДСТАНЬ НА КАРТІ МІЖ ДВОМА МІСТАМИ 23 см. ЯКА ВІДСТАНЬ МІЖ НИМИ НА МІСЦЕВОСТІ, ЯКЩО МАСШТАБ КАРТИ 1:2000000 ?

Слайд № 19

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.