Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мета заходу:Вчити аналізувати прочитане,виділяти головне;

Розвивати інтерес до читання казок;

Виховувати доброту, взаємодопомогу,повагу.

Обладнання заходу: музичне оформлення,предмети для відгадування казки, ілюстрації до казок.

Розпочинаємо свято казки ! І назвали ми його "Чарівний світ казки"

- Діти, а хто з вас любить казки ? Молодці !

Сьогодні ви побуваєте у світі казок.

"Були собі дід і баба..."

Хто з нас не починав свої мандрівки в життя саме з цієї простої, як нам здається, але дивовижно багатої казки.

Казка дає нам ключ до розуміння багатьох світових тайн. Її доступність, простота допомогли донести до нас глибоку мудрість народу.

А яка ваша улюблена казка ?

( Відповіді дітей )

Чого ж навчають нас казки ?

(Всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, поважати добро, правду і боротися зі злом та кривдою).

Казочки знають всі діти на світі

Добре з казками на світі нам жити.

Нас розважають вони і навчають,

Завжди корисними казки бувають.

Затишно дітям в пазусі казок.

Отак би й слухав про царя Салтана

або про те, як весело козак

обманював турецького султана...

Про карих коней з полуменем грив,

про чаклуна, що все на світі може.

І хто б там що кому не говорив,

А згине зло і правда переможе !

Любі малята - хлопчики й дівчата !

Сьогодні на нашому святі присутня Королева всіх казок.

Зустрічайте її радісно оплесками !

Під музику заходить королева казок.

Королева ( учениця 4 класу )

Добрий день, діти !

Я знаю, що всі ви любите казки, захоплюєтесь їхнім щасливим кінцем і благородними вчинками казкових героїв. Вам розказували їх бабусі, читали батьки, ви дивилися їх по телевізору, зараз вам розповідають їх у школі. Ви вже знаєте багато казок! Давайте проведемо невеличку вікторину "Чи знаєте ви казки ? "

Завдання

Взяти із чарівної скриньки предмет ( на вибір), назвати його і казку, в якій він згадується.

І. Човник і весло «Івасик-Телесик»

2. Яйце «Курочка Ряба»

3.Солома «Солом’яний бичок»

4 Пір’я «Кривенька Качечка»

5. Стріла «Царівна жаба»

6.Колосок «Колосок»

7.Рукавиця «Рукавичка»

8.Ніж «Коза-дереза»

9.Бинт «Айболить»

1.Лійка «Ріпка»

Відгадування загадок

1. Щоби звабить козеняток. 2. У діда з бабою хлопчина

Мусив пісню заспівати, Появився з деревини.

Бо матусин голосок У печі Зміючку спік,

Наймиліший для діток. З гусеням додому втік.

( Вовк) ( Івасик - Телесик)

Не зміг сидіти на вікні, Їду я на бал чудовий

У лісі всім співав пісні, У кареті гарбузовій.

Але коли зустрів лисицю, Все, мов справжнє: кучер, коні.

Та пісня мусила скінчиться. Поки північ не задзвонить.

( Колобок) Маю я химерну звичку…

Десь губити черевичку.

( Попелюшка)

До роботи неохочі, У охайненькій хатині

А як їсти – тут як тут. Голосистий хтось жив.

Пригадайте, любі діти, І від рання до смеркання

Як їх звати, назвіть. Працювати він любив.

( Круть та Верть) ( Півник)

Хто із борошна незмішаного Першим він зустрів в лісочку

Спік колобка рум’яного, Веселого колобочка.

Щоб порадувати дідуся? Поки лунала пісенька

Ну, звичайно, це … Втік колобок від…

( Бабуся) ( Зайчика)

Співав старанно колобок, Хто моторчик свій заводить?

Навіть їй заліз на носок, З даху в гості хто приходить?

Та вона хвостом махнула - І на свято він дібрався,

Колобочка підманула. Гукнем дружно: « Здраствуй»

( Лисиця) ( Карлсон)

Королева

Молодці! Ви дуже добре знаєте казки!

А тепер ви повинні відгадати хто з героїв завітав до нас на свято?

По черзі виходять герої казок та загадують загадку про себе ,а діти повинні відгадати.

Баба На кухні бувати люблю,

Смачні пиріжки завжди печу.

Дід У казках я часто буваю,

Бабуся завжди поряд,

Я їй допомагаю.

Собака Ох і нелегку роботу маю,

Всіх та все охороняю.

Киця Молочко я люблю пити,

Бабі з дідом чесно служити,

Мишей поганих ловити.

Онука Я – улюблениця бабусі й дідуся,

У них всьому вчуся.

Мишка Живу я в полі та в коморі,

Там живу,де зерна доволі.

Вчитель

А зараз перейдемо в казку!

Отож вмощуйтесь зручненько,

Слухайте і дивіться уважненько

Інсценізація казки "Ріпка" учнями 2 класу.

Дійові особи : дід, баба, внучка, собачка Жучка, кішка, мишка.

Під музику входять учні

Учень 1 Посадив дід ріпку.

Виросла вона велика- превелика

Учень 2 Хороша ріпка!

Блищить на сонці чепурненька,

Як мед – не скласти їй ціни.

Тученька, жовта, величенька.

А висоти!

А ширини!

Вихід Діда

Учень 3 Дід довго нею милувався

І знав, що він досяг мети.

Хоч шкодував і хоч вагався,

Та все ж сказав: « Пора тягти!»

Учень 4 На другий день зібрався зранку,

Неначе десь на свято йшов,

Надів сорочку – вишиванку,

До ріпки стиха підійшов.

До неї чемно привітався,

Примірявся і так і так.

Але ж.. Як тільки не старався,

А витягти не міг ніяк!

Дід Гей , жінко,нумо вийди з хати,

Покинь всі справи хоч на мить.

Біжи мені допомагати,

Бо ріпка глибоко сидить.

Вихід баби

Баба Ти кликав ,діду?

Я хутенько

Усе покинула й біжу.

Ця ріпка й справді величенька,

Давай тобі допоможу!

Вихід онучки

Онучка підходить до баби, вони починають тягти, в них нічого не виходить. Онучка кличе собачку.

Онучка Сірко! Біжи сюди собачко!

Чіпляйсь за мене, в ряд вставай!

Разом і витягнем, побачиш.

Ти тільки нам допомагай!

Вихід Сірка

Собака підходить до баби,вони починають тягти, в них нічого не виходить.Сірко кличе кицьку.

Сірко Гей, кицько, глянь , усі пр. ділі.

Не гай часу, сюди біжи!

Що розляглась в тому зіллі?

Ти краще нам допоможи1

Вихід кішки

Учень 5 Дід тягне обома руками,

Командує: « Тягніть! Тягніть!»

Сам сперся обома ногами

А ріпка смирненько сидить.

Учень 6 Лоби в усіх уже намокли,

Сміється сонечко вгорі.

А мишеня блиснуло оком-

І хвацько вилізло з нори.

Вихід мишки

Миша виходить на сцену , стає перед героями,бадьоро звертається до них.

Миша Без мене тут не буде діла,

Це знає навіть дід Панас.

Буває,

Що великій силі

Бракує трішечки підчас.

Кицька Ти краще ,мишко, не хвалися,

Підходь хутчіш ,за хвіст бери!

Гарненько ніжками зіприся,

Повітря в груди набери!

Учень 7 І тягнуть всі:

Мишка – за кицю,

Кицюня хвостик- у Сірка,

Сірко – онуччину спідницю,

А та – бабуні фартуха.

Бабуня держить чоловіка,

Піт виступає на чолі.

Дід тягне ріпку, дужить, смика,

І…ріпку витягли з землі!

Ріпка (посміхається)

Моє коріння в товстій глині,

Я вся блискуча і гладка.

Під сонцем я була на спині,

Як мед, смачна. Ну й добра ж я!

Учень 8

От і кінчилась робота.

Де й поділася турбота!

Ріпку витягли,

Затім, потягли її у дім.

( Всі тягнуть ріпку до хати і зникають).

Казку нам пора кінчати.

Що ж лишається сказати?

(Всі дійові особи зявляються)

Всі

Мабуть, всім вам зрозуміло:

Дружно всяке зробиш діло!!!

(Вклоняються)

Королева

Сподобалась вам казка?

От і казочці кінець,

а хто слухав – молодець!

Пісня «Казка» виконує учениця 4 класу. Всі герої та діти танцюють.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн