Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Червоний цвіт – душа України.

Мета:

  • ознайомити зі  способами та прийомами складання паперу, формування практичних умінь і навичок виготовлення різних моделей з паперу;

  • розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення, дрібну моторику рук творчі здібності та фантазію дітей;

  • виховувати культуру праці, формування дружніх стосунків; відчуття відповідальності, колективізму та взаємодопомоги, дотримуватись правил техніки безпеки.

Тип заняття: формування і вдосконалення вмінь та навичок.

Обладнання: двосторонній кольоровий папір, ножиці, лінійка, олівець, клей,

зразок виробу.

Хід заняття

І. Організаційний момент.

Підготовленість дітей до заняття.

Заповнення гурткового журналу.

Демонстрація виготовленого зразка.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Які матеріали та інструменти використовують для виготовлення кусудам?

  • Який папір краще використовувати?

  • Презентація «Чарівні кулі кусудами».

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Символіка червогого маку.

Мак — символ багатозначний, дуже давній, як і сама рослина —ще дотрипільський. Цей символ сонця, безкінечності буття й життєвої скороминущості; пишної краси, волі, гордості, родини (сім’ї), хлопця (козака, чумака), дівчини, плодючості; крові; тиші, спокою, сну; отрути смерті; оберіг від нечистої сили. Із червоним цвітом маку пов’язана краса дівчини, її вбрання, що засвідчує цнотливість: “Дівчина, як маків цвіт”, “Як у маковий цвіт убрана”, “Червоніє, як маків цвіт”. “Як мак процвітають” червоні або малинові козацькі (чумацькі) 

жупани.

  1. Оголошення теми заняття.

Отже, діти, ви уявили цю чарівну квітку? Сьогодні на занятті, як ви вже

зрозуміли, ми з вами навчимося її виготовляти.

ІV. Основна частина

  1. Поняття про кусу даму.

Кусуда́ма – один з найдавніших декоративних традиційних японських виробів у техніці оригамі. «Кусурі» японською мовою означає «ліки», «тама» – «куля». Отже, слово «кусудама» можна перекласти як «лікарська куля». Разом з тим, так називаються декоративні кулясті конструкції, зібрані з паперових квіток, розеток або модулів іншої форми. Кусудами нерідко підвішували в кімнаті хворого. Одержавши в подарунок подібну роботу, як правило, зроблену кількома людьми, людина, що занедужала, сприймала її як символ побажання якнайшвидшого одужання – своєрідний знак загальної уваги й турботи. Існує кілька варіантів класичних паперових кусудам, разом з тим, з'являється все більше й більше авторських розробок. Кусудами зазвичай збирають із шести однакових модулів, які є сторонами кубу, і підвішують на тонку кольорову мотузочку до стелі або лампи. Знизу для прикраси зазвичай прикріплюють зроблену з ниток китицю.

2. Правила користування ножицями.

1) Ножиці – це небезпечний інструмент. Поводитись з ним треба обережно.

2) На робочому місці поклади ножиці так, щоб вони не виходили за край парти.

3) Не тримай ножиці вістрями догори.

4) Не ріж на ходу. Під час різання не вставай з місця.

5) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

Правила користування клеєм.

1) Клей треба наносити пензликом від середини до країв.

2) При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.

3) Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися матер’яною серветкою.

4) Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

3. Практична робота.

Технологія виготовлення.

1.Квітка складається з 5 елементів . Один модуль " лілія" зеленого кольору , папір розміром 10см.Два модулі червоного кольору розміром 9см .Серединка складається з двох модулів зроблених як модуль " супер куля ". Одна чорного кольору ( 5см) і жовтого кольору ( 4см ). Для сердцевинки робимо модулі як для " супер кулі , тільки в скороченому варіанті - не розгортаючи модуль всередину.

2.Кусудама складається з 16 квіточок і 14 бутончиків.

3. Ось такі модулі для сердцевинки квітки. Жовтий модуль вставляємо всередину чорного. Зверніть увагу - в чорному модулі я гостренькі кінчики не загинати , а в жовтому загнути (так правдоподібніше виходить).

4.Квадратик згинаємо по діагоналі з двох сторін

5. Потім перевернути і зігнути. Повинні вийти " гори" і " долини" опуклості і западинки. Робимо базовий модуль "подвійний квадрат".

6. Потім загнути куточки до серединки з чотирьох сторін.

7. Далі відкриваємо і загинаємо всередину отримані кишеньки.

8. Відкриваємо і пальцем вминаємо всередину. Вийде заготівля , схожа на ромбик .

9. Ось такий ромбик. Тепер перевернемо.

10. Далі потрібно намітити кордон і ширину пелюстки - загнемо куточки на 2 міліметри, залишаючи якомога ширшою майбутню пелюстку.

11. Намічаємо на око або ручкою згин пелюстки і відрізаємо ножицями.

12. Притримуючи пальцями бічні загини відтягаємо кишеньку і придавлюємо серединку. Повторюємо так з 4 сторін .

13. Перегортаємо заготовку.

14. Підгинаємо краєчки якомога тонше. Робимо так з 4 сторін .

15. Для порівняння - внизу класична лілія з гостренькими пелюсточками, а вгорі модернізований під мак пелюстка .

16. Розкриваємо обидва модулі і ось яка різниця вийшла .

17. Обидві половинки квітки і зелену частину склеюємо. Оформляємо квітку з серединкою, підкручуємо внутрішні листочки всередину, а зовнішні назовні.

V. Підсумок заняття.

Наша чарівна куля готова. Кожен учасник вклав частинку своєї праці. Тепер наша колекція поповнилась ще одним чудовим виробом.

Я бажаю вам творити і далі прекрасне своїми руками, радувати рідних, друзів чудовими подарунками.

VI. Домашнє завдання.

Підготувати матеріали для наступного виробу, який ми зараз разом оберемо.

VII. Прибирання робочих місць

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн