Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Проект

«Шкільними стежинами»

  • 2 -

Тип проекту: літературно – пошуковий

Мета проекту: розвивати знання учнів про важливість знань в житті кожної людини; навчити виразно читати вірш, працювати над оповіданням; закріпити вивчене з мови та математики; розвивати мислення, творчість, допитливість та кмітливість; виховувати у школярів інтерес до школи до навчання.

Обладнання: саморобна книга « Шкільні стежини», таблиця, малюнок квітки, індивідуальні картки, альбоми « Школа - храм науки » , « Книга - ключ до науки і знань», кола знань , виставка малюнків.

Форма проведення захисту: нестандартний урок

  • 3 -

Хід уроку

І . Організація класу до уроку.

ІІ . Презентація проекту.

1.Бесіда вчителя

а) Загадка

Як минає тепле літо, то спішать до неї діти , сміх і гам дзвенить довкола – відкриває двері . . . (школа).

б) Розповідь учителя про школу.

в) робота з таблицею.

2.Ознайомлення з книгою «Шкільними стежинами »

1. Сторінка «Літературна »

3.Девіз творчого учня.

Я- школяр

Я- творча особистість

Я- думаю

Я- замислююсь

Я- працюю

4.Робота над віршем М. Сингаївського «До школи »

а) читання вірша вчителем

б) читання ланцюжком

в) відповіді на запитання

г) Гра «Розвідники»

- Скільки разів автор вжив слово « школа ? »

(6 разів )

2. сторінка «Мовленнєва »

1.Робота над оповіданням Сухомлинського «Добре слово ».

а) ланцюжкове читання

б) робота в групах.

Група « Питайлики» Група «Читайлики »

- Про кого це оповідання ?

- Що трапилося з Олею? (відповідає)

- Чи допомогло Олі добре харчування?

2. Заключне слово вчителя.

3. сторінка «Граматична »

  1. Вправа – гра «Музичні слова ».

а) робота з загадками (зачитую загадки, а відгадки в малюнок)

- 4 -

а) На горі- гора б) Мету, мету – не вимету.

а в горі – діра Несу , несу – не винесу.

серце з ниток Пора прийде

на вершку – вогник. само пропаде.

(свічка) (промінь)

в) Прийшов хтось, узяв щось, г) Дощ іде – та не біда

бігти за ним – не знаю за ким, З нею не страшна вода

бо пішов туди - не знаю куди . Вітерець, сніжок – не лихо

( вітер ) всім під нею любо й тихо

Що це? (парасолька)

- Які тут є музичні слова?

2.Самостійна робота по картках. Робота в парах.

а) Як перенести слова з рядка в рядок? Свічка , парасолька , яма

б) скласти речення зі словом вересень.

в) Звуко – буквений аналіз слова : джміль

г)скласти прислів'я.

3.Кросворд « Школа »

а)Гра «Склади слово» .

З

О

Ш

И

Т

Р

У

Ч

К

А

П

О

Р

Т

Ф

Е

Л

Ь

П

Е

Н

А

Л

П

А

Р

Т

А

6)Розкажіть про нашу школу.

Фізхвилинка

4. сторінка «Математична »

  1. Гра «Живі числа »

Із цифр 9, 7, 2 утворити шість двоцифрових чисел

л о б т у ф

  1. 92 79 72 29 27

- Якщо вони правильно стануть у порядку зростання , то прочитаєте слово. (футбол)

Розкладіть найбільше число на розрядні числа.

97=90+7

- Назвіть сусідів найменшого числа.

Скільки десятків і одиниць у числах ? (показую).

2.Бесіда вчителя.

Футбол - це олімпійський вид спорту, командна гра, в якій беруть участь 2 команди по 11 гравців у кожній . Це любима гра хлопчиків нашого класу.

А чи вистачить наших хлопчиків на 1 футбольну команду ?

  • 5 -

-А яких відомих футболістів ви знаєте ?

Які футбольні клуби вам відомі ? («Буковина » , «Шахтар» , «Барселона» – Які ще ігри , що закінчуються на - бол ви знаєте?

Б

А

С

К

Е

Т

БОЛ

В

О

Л

Е

Й

Г

А

Н

Т

Ф

У

Т

Спортом займатися дуже корисно , бо він дає здоров'я

Хвилинка відпочинку

Здоров'я - це сила

Здоров'я - це клас

Хай буде здоров'я

У вас і у нас.

3. «Математичний марафон»

Сьогодні ми проведем «математичний» марафон «Задачі»

а) Спортсмену треба пробігти 100м. Він уже пробіг 52 м. Скільки метрів йому ще залишилося пробігти?

б) На дошці малюнки

Зайчик Ведмедик Мавпочка Піраміда

24грн 18грн 11грн 6грн

- Скільки коштують зайчик і мавпочка разом?

- На скільки дорожчий зайчик від мавпочки?

- Яка іграшка найдорожча?

- Яка іграшка найдешевша?

- На скільки піраміді дешевша від мавпочки?

4. Завдання: у кожному будиночку мають оселитися 2 числа. Запиши, де оселиться кожне число?

>5 <2 >7 <4 <9

0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

5. Продовжити ряд чисел.

5, 10, 15, ___, ___, ___, ___, ___, ___, ___.

5. Сторінка «Пізнавальна»

Група «Дослідники»

1. Слово «школа» походить від грецької мови і означає дозвілля, місце навчання.

2. Перші школи були створені в Стародавній Греції. Їх відвідували тільки хлопчики.

- 6 -

3. Спочатку хлопчики ходили до школи, в якій вчилися читати, писати, лічити.

4. Потім переходили до іншої. Там їх навчали співів, музиці, поезії.

5. Закінчувалося навчання у спеціальній школі, яка готувала майбутніх воїнів.

6. Перші школи в Україні з'явились понад тисячу років тому. Засновником їх був князь Володимир Великий. Школи створювались окремо для хлопчиків і дівчаток.

7. А я з мамою знайшов у книжці, що колись до школи йшли взимку, на день святого Наума. У народі говорили «Пророк Наум наведе на ум».

8. А от наша Міліївська школа була побудована у 1976 році. Тут створені всі умови для навчання учнів.

9. Наша стара школа називається так тому, що побудована дуже давно, у … році. А ще в нашій школі вчився письменник Дмитро Загул. Наша школа носить його ім'я.

- Зараз ми у дружнім колі помандруємо по школі

(розгляд фотографій у альбомі)

а) Школа – це великий дім і керувать непросто ними.

в) Та в школі є така людина, яка працює безупинно.

Директор у школі – фігура центральна.

Коли він на місці, той школа у шані.

Директор у нас талановитий і

Дуже-дуже працьовитий.

в) Помічників директор має, їх ми завучами називаєм.

Вони йому допомагають і про добробут школи дбають.

г) Попрямуємо в їдальню, де нагодують діток смачно.

д) Спортивна зала є і ЛФК – щоби у діток сила й витримка була.

е) Ну а коли не хочеться стрибати, чи книжечку потрібно прочитати. . У будь – яку погоду – в дощ чи спеку – зустрічає вас бібліотека.

є) Є також у школі медсестра, щоб здоровою була вся дітвора.

І актова зала й комп’ютерний клас, завжди у школі чекають на нас.

Група «Знавці»

1.Шкільна бібліотека – це справжнісінька скарбниця знань. Але най-, най-, найбільша бібліотека знаходиться у Сполучених Штатах Америки, у Вашингтоні. Це бібліотека Конгресу.

2. Там зберігається понад 119 мільйонів книг, журналів, рукописів. Якщо скласти всі її книжкові полиці, то налічимо майже 853 км.

3.Перша в Україні спеціалізована бібліотека для дітей була створена 1909 року у Києві бібліотекарем – педагогом Дорою Доброю. Тепер це Київська обласна бібліотека для дітей.

4. Державна бібліотека України для дітей заснована 1967 році. Тепер у ній міститься 500 тисяч книг.

  • 7 -

5. Слово «бібліотека – грецького походження, а перекладається так: «бібліо» - книга, а «тека» - зберігання. Отже, місце, де зберігаються книжки.

6. Ми всім класом ходили в нашу шкільну бібліотеку. Оксана Семенівна нам розповіла, що в ній налічується 5 615 підручників і 28 996 художніх книг.

6. Сторінка «Творча»

Група «Творчі» отримує кола знань і складає їх

Наша Наше Наша

Школа село країна

(виходить так)

Н А Ш А

Н А Ш Е

Н А Ш А

Ш К О Л А

С Е Л О

К Р А Ї Н А

Вчитель. Якщо ви зробили 1 добру справу у школі, то це звеселить наше село і нашу країну.

Група «Художники» презентує рубрику «Наша школа – найкраща».

(виставка малюнків).

Вчитель: Навчання – це праця, яка приносить радість і задоволення, бо розкриває перед вами світ знань. А знання – це найголовніше у житті. То ж виховуйте у собі наполегливість у навчанні, любов до праці, зразкову поведінку. Будьте справжніми патріотами своєї школи, свого села і України.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн