Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Інтелектуальна гра

«Я люблю Україну»

Мета. Розширювати і поглиблювати знання учнів про Україну,розвивати пізнавальні інтереси школярів, розвивати у дітей прагнення бути свідомими громадянами України і патріотами, виховувати любов до рідного краю, шанобливе ставлення до славних українців.

Обладнання: карта України, картки із завданнями, ілюстрації казок, музичні записи українських пісень, фотографії відомих українців, емблеми команд, дипломи.

Хід вікторини

Ведучий

- Любі діти, шановні гості, ми раді зустрічі з вами. Сьогодні ми з вами поведемо розмову про найдорожче серцю кожної людини – Батьківщину. Ми любимо її, тому що тут ми народились і зростаємо, за її героїчне минуле і сучасне, за її солов’їну мову та чарівну природу, за цікаві народні звичаї та традиції.

Учні

Є багато країн на землі,

В них – озера, річки і долини…

Є країни великі й малі,

Та найкраща зажди Батьківщина.

Є багато квіток запашних,

Кожна квітка красу свою має,

Та гарніші завжди поміж них,

Ті, що квітнуть у рідному краї.

Є багато пташок голосних,

Любі, милі нам співи пташині,

Та завжди наймилішими з них

Будуть ті, що у рідній країні.

І тому найдорожчою нам

Є і буде у кожну хвилину

Серед інших країн лиш одна –

Дорога нам усім Україна!

Україно, земле рідна,

Земле сонячна і хлібна.

Ти навік у нас одна.

Ти, як мати, найрідніша,

Ти і взимку найтепліша –

Наша отча сторона!

Ведучий

  • Сьогодні нам продемонструють свої знання, вміння, кмітливість у інтелектуальній грі «Я люблю Україну» учні ___ класу. Вітаємо учасників 1 команди: … .Вітаємо учасників 2 команди: … .

  • Як відомо «Без верби і калини нема України», отже 1 команда – Калина, 2 команда – Верба.

  • Оцінювати вашу гру буде журі:… .(Журі складається з учнів старших класів.)

І конкурс «Мовний»

Ведучий

  • Українська мова – одна з найдавніших і розвинутих мов світу, надзвичайно багата, мелодійна, співуча. Ще в 1928 році на Міжнародному конкурсі мов у Парижі нашу мову визнали наймелодійнішою - після французької та італійської.

Всім відома істина: коли вмирає мова, то вмирає і сам народ. А ми – патріоти своєї країни, і нам треба боротись за свою мову і добре її знати.

  • Команди отримують слова з пропущеними буквами. Потрібно вставити букви і записати слова на дошці. За правильно виконане завдання команда отримує 5 балів.

Слова: л_генький в_сокий

_ніпро К_їв

Бе_страшний ро_сипати

Д_р_ктор В_лос_пед

Моло_ьба про_ьба

Журі перевіряє і оголошує результати.

Учень

Солов’їну, барвінкову, колосисту – на віки -

Українську рідну мову в дар дали мені батьки.

Берегти її, плекати буду всюди й повсякчас,

Бо ж єдина – так, як мати – мова кожного із нас.

ІІ конкурс «Народ скаже, як зав’яже»

Ведучий

  • Невичерпна скарбниця духовної краси та мудрості українського народу – це прислів’я і приказки.

  • Кожна команда отримує 3 прислів’я, які потрібно відновити. За цей конкурс команда отримає теж 5 балів.

Краще розумний ворог, ніж …(дурний приятель.)

З ким поведешся, ….(від того й наберешся.)

Друга легше знайти, ніж … (зберегти.)

З добрим дружись, а … (лихих стережись.)

У дитини заболить пальчик, а … (у мами серце.)

Ранні пташки росу п’ють, а …(пізні сльози ллють.)

ІІІ конкурс «Крученики»

Ведучий

  • Українці здавна дбали про красу і милозвучність своєї мови, тому склали багато скоромовок.

  • Завдання: пригадати і розказати якомога більше скоромовок. Скільки скоромовок пригадаєте, стільки балів отримаєте.

ІV конкурс «Пісенний»

Ведучий

- Українська пісня, як душа народу, завжди з ним – і в горі, і в радості. І у нас на вікторині. Для кожної команди звучить мелодія української народної або сучасної пісні. Спочатку потрібно відгадати її, а потім заспівати. За це завдання отримуєте 5 балів. (Вчитель добирає пісні, які учні вивчали на уроках «Музичного мистецтва».)

V конкурс «Казковий»

  • В скарбниці української народної творчості багато казок, а ми вже знаємо, що «казки маленькі, та розуму в них багато».

  • Кожна команда отримує ілюстрації до 3 казок і 4 прислів’я. Потрібно назвати казку і дібрати до неї прислів’я. Завдання оцінюється в 5 балів.

1 команда отримує прислів’я: *Хто не працює, той не їсть.

*З добрим дружись, а лихих стережись.

*У невмілого руки не болять.

*Берись дружно, не буде сутужно.

та ілюстрації до казок: «Котик і півник», «Колосок», «Рукавичка».

2 команда отримує прислів’я : * Яке частування, таке й дякування.

*Не хвали сам себе, нехай тебе інші похвалять.

*На язиці медок, а на думці льодок.

*Полохлива ворона і куща боїться.

та ілюстрації до казок : «Лисиця та журавель», «Колобок», «Пан Коцький».

Весела перерва

Ведучий

  • Про українців кажуть, що це народ мужній, працелюбний, співучий та жартівливий.

  • Пожартуємо і ми.

Учні читають народні жарти, усмішки.

  • Нащо калоші ти взуваєш,

  • Я в них на вулицю піду.

  • Але ж грязюки там немає?

  • Нічого, я її знайду!

Сидить і гірко плаче Надя:

  • Віддайте булку з маслом, дядю!

  • Та я ж не брав, дівчатко миле!

  • А ви на неї, дядю, сіли.

Ой болить у мене зуб, бо не хоче їсти суп.

Хоче меду, хоче грушку, хоче теплую пампушку.

А якщо дасте сметани, вмить боліти перестане.

  • Чому півень стоїть на одній нозі?

  • Тому, що коли підніме й другу, то впаде.

  • Мамо, мене вже не звуть найгіршим учнем.

  • Молодець, синку, ти став краще вчитись?

  • Та ні. Просто до нас прийшов новий хлопчик, а він вчиться ще гірше.

VІ конкурс «Географічний»

Ведучий

  • Україна розташована в центрі Східної Європи, межує з 7 державами. Її площа становить 603 628 км², за цим показником вона є другою за величиною серед країн Європи після Росії. Територія України витягнута з заходу на схід на 1316 км і з півночі на південь на 893 км.

  • Командам потрібно дати відповіді на 2 запитання і назвати місце, вказане на карті. За правильні відповіді команда отримує 5 балів.

«Верба» 1.Яка гора в Україні найвища? В яких горах вона знаходиться?(Говерла, 2061 м)

2. Яке озеро найглибше? (Світязь)

«Калина» 1. Яка річка найдовша? Через які країни вона протікає? (Дніпро, 2201 км)

2. Яке озеро найбільше? (Ялпуг)

Показати на карті: гори Карпати, Чорне море.

VІІ конкурс «Славні українці»

Ведучий

  • Україна – це отча земля. Її багатства – це хліб і цукор, сталь і вугілля, літаки і автомобілі. А ще добрі, щирі, працьовиті люди.

  • Кожна команда отримує 10 фотознімків відомих українців (вчитель добирає на власний розсуд ). Завдання: назвати їх. Назвете всіх, отримаєте 10 балів.

Ведучий

Сподіваємось, що пройдуть роки, ви виростете, отримаєте освіту і станете відомими українцями.

Журі підраховує бали.

Учні:

Люблю тебе, Вітчизно, мила Україно,

Бо щастя жити ти мені дала.

Для мене ти одна, і рідна , і єдина

Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.

Я – твій громадянин, я прагну підрости,

Тягнусь промінчиком до сонця і тепла.

Моя свята і рідна, Україно - мати,

Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.

Журі оголошує результати вікторини. Нагородження переможців дипломами.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн