Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Родинне свято «Прощавай, 1 клас!»

Вчитель – Добрий день! Раді вітати усіх гостей на нашім урочистім святі. Але на святі когось не вистачає…. Самі ж бо відгадайте, а потім радо привітайте!

До школи радо хто спішить?

Уроки хто старанно вчить?

Хто хоче все на світі знати?

Уміє і читати, і писати?

Хто радує і тат, і мам?

Хто кожну справу робить сам?

Хто дружно й весело співа

Родину щастям зігріва?

Усі їх дружно пізнають

Скажіть – но, як цих діток звуть?

Усі – ШКОЛЯРІ

(Звучить музика, заходять першокласники)

(Діти розказують слова)

  1. Зовсім, зовсім ще недавно

Вересневої пори

Мами в школу нас за руки

Несміливих привели

  1. А сьогодні ми вже справжні

Справді справжні школярі!

  1. Бо читати і писати

Ми навчитися змогли.

  1. І задачу розв'язати,

І додати, і відняти.

  1. Словом успіхів всіляких

Ми, нарешті, досягли.

  1. Ми читати вже навчились!

Потрудились! Ох стомились!

  1. А письмо – це справжні муки

Від напруження ниють руки.

  1. Вам би, пальчики – билинки,

В ляльки гратись, у машинки.

  1. Та коли ж? Весь час веди

Знаки , літери, склади.

  1. В зошита позадирались вуха,

Ніби й він уважно слуха.

  1. Хтось під партою в кутку

Робить справу нелегку.

Все на пальцях полічили,

Бо без них лічить не сила.

  1. Ми пейзажі в класі вчили

Потім парти довго мили.

  1. Композицію картини,

Аплікацію з тканини,

Для людей автопортрет-

Не знання, а вінегрет!

  1. Може хтось і дорікав,

Що на перерві розважались.

Але ви повірте нам…

Ми дуже- дуже всі старались!

  1. Було нам цікаво читати, писати,

Розв'язувать вправи було до душі.

  1. Раділи ви всі, і матусі, і тата,

Коли ми виразно читали вірші.

  1. Час настав нам відпочити,

Посміятись, порадіти.

  1. Ще й розважити гостей:

І дорослих, і дітей!

(Звучить музика на шкільну тематику, діти сідають на стільчики по обидві сторони сцени)

Вчитель

Навчаючись у 1 класі ми дізналися багато нового, цікавого, тож запрошуємо вас переглянути, як проходить один із шкільних днів.

(Дзвенить шкільний дзвінок)

Вчитель

1 – й урок – читання

(Вбігає Киця)

Мур – няу!

Хто це галас тут зняв?

Знову діти! От морока!

Треба вам оті уроки?

Краще грайтесь, розважайтесь

І нічим не переймайтесь!

Літери? Це просто дивно!

І кому вони потрібні?

У – горбате, А – нерівне…

Ну а цю… Не треба й вчити! (показує Ж)

Я без них не знаю лиха

І гуляю у дворі!

Краще б літери сиділи

У своєму Букварі!

З мене приклад всі беріть

І уроки не учіть!

  1. учень Котику, ми Букварик прочитали

Певний курс наук пройшли,

І тепер без перепочинку

Ми прочитаємо будь – які книжки!

(Котик сідає на стілець)

Вчитель.

  • Тепер давайте згадаємо казку. Будьте уважними.

Жила – була одна дівчинка і звали її Жовта Шапочка…. Ах, так – Червона. Одного разу мама покликала її і каже: «Піди, будь ласка, до тітки, (до бабусі) і віднеси їй це картопляне лушпиння (горщик масла і пиріжки)…. Ну гаразд. Увійшла дівчинка в ліс, а назустріч їй Жираф (Вовк)

  • Молодці! Виправили казочку. Діти, Червона Шапочка підготувала для вас загадки про своїх друзів, казкових героїв. Я буду читати, а ви слухаєте загадку до кінця, і тільки тоді відповідаєте назву казки.

  1. Я по засіку метений,

Я на яйцях спечений

Я від баби втік… (Колобок)

  1. Гуси, гуси, гусенята

Візьміть мене на крилята,

Та понесіть до батечка. (Івасик – Телесик)

  1. Ой ви, діточки – козеняточка,

Відімкніться, відчиніться,

Ваша мама прийшла,

Молочк принесла. (Вовк і семеро козенят)

  1. Вилікую усіх звірят за мить

Я добрий лікар – (Айболить)

  1. Ви мене, напевне, знаєте,

Якщо казочки читаєте.

Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці…

Є у мене так звичка –

Десь губити черевичка… (Попелюшка)

  1. Маленьке, сіреньке біди наробило

Щось біле, кругленьке хвостиком розбило. (Курочка Ряба)

  1. А прийду, Журавлику, а прийду Лебедику! (Лисичка і Журавель)

  2. Гу, гу, гу! Як вас багато. А я Ведмідь – Набрід. Пустіть і мене до хатки. (Рукавичка)

Вчитель

  • Молодці! Казочки ви знаєте, а зараз наступне цікаве завдання. Але що це сталося? Поки ми з вами працювали хтось розрізав усі мої малюночки. Допоможіть їх скласти і наклеїти на картон.

(8 дітей складають 4 малюнки – розрізані ілюстрації до казок)

  • Поки діти працюють, нас привітає піснею Віка Сківко.

(Звучить пісня)

  • Ось і малюнки готові, покажемо їх нашим гостям і назвемо, яка казка зображена.

  • Прийшов час Веселої перерви!

(Музична заставка)

(Діти читають смішинки)

  1. Тату, сьогодні після обіду ти повинен піти на маленькі батьківські збори.

  • Що це за маленькі батьківські збори?

  • Так на них будуть тільки ти і наша вчителька.

  1. Мамо, яку сорочку ти мені даси сьогодні в школу?

  • З коротким рукавом, а що?

  • Так щоб я знав доки руки мити.

  1. - Мамо, а наша вчителька геть не знає тварин.

  • Звідки ти це взяв?

  • Я намалював коня, а вона питає, що це таке?

(Дзвенить шкільний дзвінок)

Вчитель

  • Починаємо наш другий урок – УКРАЇНСЬКА МОВА

  • Здається, у нас знову гості!.

(Заходить Лінивиця)

  • А чого ви всі тут зібралися? Вам не ліньки? Краще б удома на ліжку лежали. Що? Букви вчили? Навіщо! Яка з того користь? Спробуйте усі вивчити! Оце бублик якийсь (показує О), а це неначе хвіртка (Показує И).

Вчитель

  • Який сором, Лінивице! У твоєму віці літер не знати! Сідай і подивися, що вміють першокласники.

(Лінивиця сідає на стілець)

  • Діти, для вас завдання повернути букви на свої місця

А, О, Л, К, Ш (школа)

Е, А, С, В, Н (весна)

А, И, Г, Н, К (книга)

(працює 3 учні)

Вчитель

  • Діти, а чи ваші батьки такі ж кмітливі та розумні, як ви? Зараз ми їх перевіримо. Батьки, вам потрібно дати відповіді на мої запитання

  1. Як називається головне місто країни? (столиця)

  2. Що має Русалонька замість ніг? (хвіст)

  3. Підземна змія (метро)

  4. Головний убір царя (Корона)

  5. Колір волосся у Білосніжки (чорний)

  6. Ким працювала Несміяна? (царівною)

  7. Що п'є корова? (воду)

  • Молодці наші батьки, може візьмемо їх до 2 класу?

  1. учень

От батьки в нас молодці

Держать міцно нас в руці.

Просим нас не відпускати!

Щоб всю школу не злякати.

Вчитель

  • А зараз проведемо гру «Впіймай звук». Підніміться. Я буду називати слова. Якщо слово починається на голосний звук ви присідаєте, а якщо на приголосний – піднімаєте руки вгору.

ЗАЙЧИК СОЙКА УРОК АВТОБУС ШКОЛА ОЛЯ ЛІС

  • Тепер складніше, якщо слово починається на м'який приголосний – робимо нахил вправо, а якщо на твердий, то нахиляємось – вліво.

ДЕНЬ МАМА ДІДУСЬ ЗИМА ЛІТО РІЧКА УРОК

  • І знову смішинки від нашої Маргаритки

(Читає 2 усмішки)

Запасливий
- Знову мокрі черевики?! –
 
Сварить Вову мати.
Ти, мабуть, в усіх калюжах
Встигнув побувати?
- Що ви, мамо, - каже Вова, -
 
Не хвилюйтесь дуже:
Ще й на завтра залишилось
 
Чотири калюжі!

  • Наші діти вміють не тільки читати і писати, вони вміють ще гарно танцювати, зустрічайте – Джентельмени

(Танок «Танго»)

(Дзвенить шкільний дзвінок, заходить Чарівниця)

Вчитель

  • У нас третій урок – МАТЕМАТИКА

Ха, ха, ха! – Я – Чарівниця,

Для всіх ледарів цариця!

Не люблю, коли сміються,

Люблю, коли сльози ллються!

А у залі оцій діти,

Всі уміють лиш радіти.

Я не раз у них бувала,

Лінь на клас цей напускала.

Але тільки ледачіти

Починають в класі діти,

Як учитель завзято

Починає заставляти:

Не дрімай! Пиши! Старайся!

Не лінуйся, прокидайся!

Ні! Нічого не змогла….

А сьогодні ось прийшла,

Зло якесь зробити мушу

Й заспокоїть свою душу.

  1. Учень

  • Чарівнице, не бунтуй,

Краще з нами попрацюй!

(Чарівниця сідає біля дітей)

Вчитель

  • Діти, подивіться на числа, записані на плакаті. Завдання: у кожному рядку знайти «зайве» число і пояснити чому воно зайве.

50 30 15 70

45 12 36 14

14 75 8 95

  • Молодці! А зараз – хитрі задачі. Хто знає відповідь, піднімає руку.

  1. У бабусі жили онук Федір, пес Шарик, кіт Васька. Скільки онуків жило у бабусі? (1)

  2. Наварила Лисичка смачної страви з 4 картоплин, 2 буряків, 1 морквини. Скільки всього овочів вкинула Лисичка у страву? (7)

  3. Дід загубив рукавичку о 7 годині ранку, а Мишка знайшла рукавичку о 9 годині ранку. Скільки годин лежала рукавичка без господаря? (2)

  4. За день Телесик зловив 18 рибин: 6 зранку, а решта – після обіду. Скільки рибин зловив Телесик після обіду? (12)

  5. Ведмідь заготовив на зиму 24 кг меду. За перший тиждень Лисичка з'їла 4 кг меду. Скільки в нього залишилося меду? (20)

  6. З – під воріт видно 8 котячих лап. Скільки котів у дворі? (4)

  • А тепер гра «Вірю- не вірю». Відповідаєте тільки вірю, або не вірю

  • Чи вірите ви, що у трикутник 3 кути?

  • Чи вірите ви, що 100 – двоцифрове число?

  • Чи вірите ви, якщо число закінчується 0, то воно кругле?

  • Чи вірите ви, що у 0 лише один «сусід»?

  • Чи вірите ви, що 18 – 18 буде 1?

  • Чи вірите ви, що 1дм менше, як 1см?

  • А чи вірите ви, що наші дівчатка найкращі?

  • Так, дівчатка у нас гарні і талановиті. Вони дарують вам пісню «Україно – краю»

(Дівчата виконують пісню)

Вчитель

(Музична заставка)

  • І знову весела перерва.

  1. Тату, допоможи мені задачу вирішити.

  • А ти сама подумай.

  • Думала.

  • Ну і що ж надумала?

  • Тебе попросити.

  1. От бачиш і тато вміє тебе викупати, ти гадав, що без мами не обійтися.

  • Звичайно, тільки мама перед купанням знімає з мене черевики.

(Звучить тиха, лагідна мелодія і вчитель читає слова)

Вчитель

  • Давно – предавно небо вночі було зовсім темним. На ньому зовсім не було зірок, крім однієї маленької зірочки. Вона жила високо в небі, і коли оглядалась навкруги, то помічала, що вона одна – однісінька. І від цього їй ставало сумно. Їй дуже хотілося бачити на небі інші зірки, щоб ловити їх проміння і дарувати їм своє тепло.

  • Одного разу вирушила зірочка на землю до старої мудрої людини, яка жила на високій горі. І коли знайшла, то запитала: «Чи можеш ти мені допомогти? Мені так самотньо на небі. Немає з ким поговорити, нікому подарувати своє тепло. Інколи я навіть плачу – так мені самотньо». Старий мудрець знав, як це -почувати себе самотнім. Він знав, що тоді немає бажання грати, їжа стає несмачною, не співаються веселі пісні… Йому сподобалася маленька зірочка. Так як він був дуже – дуже мудрим, то пообіцяв, що допоможе їй.

  • Спочатку мудрець пішов у свою домівку і взяв блискучий чорний чарівний мішок. Звідти він дістав безліч яскравих зірок. Один помах руки – і по всьому нічному небу засяяли тисячі зірок. «Подивись, промовив мудрець, - хіба це не прекрасно?. Тепер на небі багато зірок, це твої братики і сестрички. Ти можеш з ними розмовляти, дарувати їм своє світло і ловити проміння від них. Ти довгий час була самотньою, тому я для тебе ще дещо зроблю. Хочу, щоб пам'ять про тебе назавжди залишилася тут, на землі. Я створю на чомусь незвичайному твоє зображення». Він клацнув пальцями, і зображення маленької зірочки назавжди викарбувалося на землі….

  • І тут закінчується ця історія.

  • Хто здогадався, як мудрець зберіг зображення зірочки на землі?

  • Зірочками на землі стали люди. Кажуть, що кожна людина народжується під своєю зіркою. На небі немає двох однакових зірок, а на землі немає двох однакових людей. Кожна людина по – своєму унікальна і талановита. Ви – маленькі зірочки, але тепла і світла уже у вас дуже багато. Нам, дорослим, хочеться, що ви зростали не байдужими людьми, дарували проміння своєї зірочки.

  • Я знаю, що кожен з вас приготував сьогодні зірочку із побажаннями для своїх рідних людей. Ця зірочка ще маленька, але до кінця 4 класу вона стане більшою. Подаруйте її разом з подякою вашим батькам

За те що ви дітей своїх любили,
Несли в їх душі ніжний світ й добро.

Що пестили й від бід їх боронили,
З те, що дарували їм тепло,
За те, що ви ночей не досипали,
Читали й малювали із дітьми,
Що з ними знов маленькими ви стали,
Старанно і сумлінно фарбували
Підлогу, вікна, стелю та столи

  • За те, що з дітьми разом ви співали.
    Ростили квіти, школу берегли.
    Я дякую, батьки, за все уклінно!
    Нехай у вас в серцях живе любов!
    Життя біжить, як день і ніч, невпинно.
    Але добро вернеться в душі знов!

(Діти дарують зірочки і стають на фінальну пісеньку)

  • Сьогодні вас хочуть привітати (директор школи, батьки)

(Привітання.)

Вчитель.

  • Закінчується наше свято. Я бажаю вам, дорогі діти, успіхів у навчанні, а вам, шановні батьки, - бачити своїх дітей завжди здоровими і щасливими.

Адже діти ваші – мої учні –

Є кмітливі й дуже мудрі,

Чуйні є, і небайдужі,

Танцюристи є й музики,

Є спортсмени і базіки,

Є плаксиві й веселенькі,

Галасливі і тихенькі.

Нетерплячі та активні,

Артистичні і співучі,-

Отакі у мене учні!

Де я кращих ще знайду?

Через те я їх люблю.

(Фінальна пісня «Райдуга»)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
0
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!