Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Родинне свято «Моя сім’я – моє багатство» для учнів 2 класу

Мета: виховувати у дітей почуття любові і відданості до тих, хто дав життя–батька і матері; повагу і турботливе ставлення до людей старшого покоління – бабусі й дідуся, бажання допомагати їм і вчитися на їхньому досвіді; формувати почуття обов’язку перед членами сім’ї.

Обладнання: запрошення на свято, український вишитий рушник, хліб - сіль, святково прибрана зала, плакати з назвою теми свята «Моя сім’я – моє багатство» та гасло «Сім’я - це місце де народжується життя і ніколи не згасає любов», паперові квіти та імпровізована клумба, малюнки мам, малюнки дитячих долоньок, предмети побутового вжитку, прислів’я про родину, свічка.

Тип заходу: родинне свято

Учитель:

  Доброго дня, шановні гості: мами й тата, бабусі й дідусі! Ми раді всіх Вас вітати в цій святковій залі. Сьогодні у нас незвичайне свято, яке не залишить байдужим жодну родину. Ми поринемо у світ дитинства, добра, ласки,ніжності, зворушимо серця спогадами; освідчимося у коханні і безмежній любові до свого родинного гніздечка – сім’ї. Сім`я – це святий вузол, яким пов’язані всі члени родини. І тим міцніша родина, чим міцніша дружба в сім`ї.

Учитель:Де сонце засинає вечорами
Під тихі колискові давніх літ,
У спогадах живе разом з піснями 
Родинного тепла безмежний світ.
Примножить щастя й радість із роками
Тепло родинне, вишите добром, 
Якщо плекають діти із батьками
У люблячих серцях його разом.
Літа гайнуть у вирій за птахами,
Минуле перейде у спогад-дим,
Та вічно залишатиметься з нами
Тепло, яке нам дав батьківський дім. 

(Під музику до пісні Н.Яремчука « Родина» до зали заходять діти)

Учень: Гостей дорогих ми вітаємо щиро,

Стрічаємо з хлібом, любов’ю і миром. 

(По колу обходить учень з хлібом – сіллю і кладе його на стіл)

Учень: Дозвольте сьогодні усім побажати

          Багато хороших і сонячних днів.

         Дідусям і татам, бабусям і мамам

         Сестричкам з братами

         Палкий наш привіт!

Учень: Моя сім’я і дорога родина —
Це тато, мама, бабця і дідусь,
Сестричка, братик і любов єдина,
І я у них також любити вчусь.

Учень : Мені тут тепло, затишно і тихо,
Надійно, світло, радісно завжди.
Мене в родині оминає лихо,
З усім на світі я біжу сюди.

Учень: Чи радість світла в серденьку буяє,
Чи сльози гіркі ллються із очей.
Я йду в родину, я ж бо добре знаю,
Як люблять у моїй сім’ї дітей.

Учень: Пригорне ніжно матінка дитину,
Положить тато руку на плече.
Я завжди можу спертись на родину,
Тут серце біль тяжкий не обпече.

Учень: Бо є любов, підтримка і увага,
Є тепле слово — щастя джерело.
Панує у родині в нас повага,
Любов прадавня, ласка і тепло.

(Діти виконують пісню «Щасливе дитинство)

Учитель: Мати – символ усього найкращого, найдобрішого, найсвятішого. Мати – це джерело сили, енергії, мудрості, доброти, ніжності і ласки. Мати – це перше слово, яке з радістю, з усмішкою вимовляє дитина. Мати – це слово, яке найчастіше повторює людина в хвилини страждання і горя. Мати любить свою дитину завжди, розуміє її, подасть руку допомоги, розділить її радість і смуток.

Учень: Можна у світі чимало зробити:
Перетворити зиму на літо, 
Можна моря й океани здолати,
Гору найвищу штурмом узяти, 
Можна пройти крізь пустелі та хащі..
Тільки без мами не можна нізащо, 
Бо найдорожче стоїть за словами:
В світі усе починається з мами!.. 

Учень: Мамині руки – щедрі, робочі –
Втоми не знають з ранку до ночі.
Вранці, коли ще усі спочивають,
Сонце, напевно, вони піднімають.

Учень: Мамині руки – ніжні і мілі –
Воду ранкову з криниці носили.
Діти плескались, діти вмивались,
Сонцю і матері щиро всміхались.

Учень: Хто розкаже мені казку,
Хто щедрішій всіх на ласку?
Ти, матусю, наймиліша,
В цілім світі – найрідніша!

Учень: Хто нас ніжить і голубить,
Пестить, гладить ніжно й любо,
Пригортає до серденька?
Ти, моя найкраща ненько!

Учень: Матусю, дай ручки твої поцілую,
За шийку тебе обійму,
І щічки погладжу.
Ти знаєшь, матусю,
Як дуже тебе я люблю!

Учень: І ти мене любиш, хоч я неслухняна,
Частенько і шкоду роблю.
Та ти все пробачиш,
Мене поцілуєшь,
І я тебе дуже люблю!

(Діти виконують пісню «Спасибі, мамо, за любов»)
Учитель: Дорогі наші мами! Вашу ніжність, ласку і доброту діти намагалися відтворити у художньому стилі. Зараз ми вам пропонуємо підійти до стенду, впізнавши себе, вибрати свій «портрет».

Учитель: Щаслива та дитини у якої є мама. Але це щастя є неповним без господаря, без батька. Батько — це наша тверда рука, на яку в любу мить можна сміливо і надійно покластися, опертись. Споконвіку батьків приклад, батьків наказ завжди служили законом для родини. Діти завжди зверталися до нього на «ви». Тільки господар мав право першим брати ложку і починати їсти, а потім вже інші члени родини. Тверде слово батька  завжди сприймалося всерйоз, ніколи не обговорювалося і змушувало глибоко замислюватися над життям. Роль батька в сім’ї неоціненна. Він суворий і вимогливий. Його любов до дітей стримана і врівноважена. 

Учень: Люблю я тата, і щодня
Любов однакова моя.
Чи він сумує, чи співа,
Чи він майструє щось бува,
Чи він читає, чи мовчить,
І раптом навіть накричить,
Я не заплачу, я стерплю.
Бо все одно його люблю!

Учень: Татова любов — як літній день,
Пахне потом, хлібом,споришами…
Не знайти такої вам ніде, —
Ну — хіба що на долонях мами
Учень: Татова любов — як джерело,
Чиста, світла: п’ю — і не нап’юся.
Ще такої в світі не було, —
Ну, хіба що ув очах матусі.
Учень: Татова любов — немов меди,
Солодко від неї, аж не йметься.
Спробуй, ще таку десь віднайди, —
Ну, хіба що в материнськім серці.
Учень: Татова любов — мов океан,
Де — ні дна, ні берега земного…
В неї, справді виміру нема,
Бо вона, як в матері, від — Бога.

Учитель: Дорогі наші татусі! Прийміть від дітей ці «долоньки любові». Візьміть їх, міцно стисніть у своїх мужніх руках і ніколи не відпускайте.

(Діти виконують пісню «Пісня про тата»)

Учитель: Наша родина – це не тільки мама й тато. Родина – це мама, тато, діти, бабусі й дідусі. Бабуся – берегиня роду, невгамовна трудівниця, її руки не знають спочину ніде і ніколи, її пиріжки незрівнянно смачні, а вив’язані шкарпетки найтепліші. Постійним помічником бабусі є мудрий, талановитий дідусь! Саме він візьме малечу рибалити, допоможе змайструвати шпаківню чи годівничку, відремонтує взуття.

Шановні бабусі і дідусі! Прийміть ці вітання від своїх маленьких улюбленців.

Учень: Я зізнатись не боюся – 
Краща ти моя бабуся!
І хоч старша за усіх – 
Найдзвінкіший в тебе сміх!

Учень: Пам’ятай, бабусю, рідна!
Дуже ти усім потрібна!
То старішати зажди – 
Будь здоровою завжди!

Учень: Бабуся сива, мов квітуча вишня, 
Моя бабуся — вишенька в саду. 
Мене ти знову зустрічати вийшла 
І по стежині я до тебе йду.

Учень: Іду, щоб прихилитися всім серцем 
До рук твоїх — ласкавих і м'яких, 
Поглянути у очі — два озерця, 
І прочитати радість щиру в них.

Учень: Пробач, що я буваю неслухняна — 
Трапляється всіляке у житті. 
Я знаю, що, бабусенько кохана, 
У тебе серце й руки золоті!

Учень: Бабусь ми дуже любимо

І їм палкий привіт шлемо,

Та й не тільки їм одним,

А й дідусенькам своїм.

Учень: Мій сивий, лагідний дідусю,

Я до землі тобі вклонюся.

За теплоту твою і ласку,

За мудре слово, гарну казку.

Учень: Ти хороший і ласкавий,

Ти привітний, добрий, славний.

Будь здоровий, не хворій,

Мій дідусю дорогий!

Учень: Зовсім не старенький любий мій дідусь.

Ми з ним щирі друзі, і я цим горжусь.

Він такий розумний! Все на світі знає

Бо книжок багато він завжди читає.

Учень:  Дуже поважає мій дідусь футбол.

Разом із гравцями забиває гол.

То підскочить в кріслі, то –«ура» кричить

Аж на стелі люстра дзвінко дзеленчить.

Учень: Недарма вважає наша вся сім’я,

Що на діда дуже, дуже схожий я

Підросту ще трішки, усього навчусь,

І таким розумним стану, як дідусь.

(Діти виконують пісню «Нерозлучні друзі»)

Учитель: Дорогі наші гості! А зараз підійшла черга трішечки розважитись, повеселитись, задуматись. Настала черга конкурсів.

1.Конкурс (для батьків) «Закінчи речення»

Донька моєї мами - то моя ... (сестра). 
Найбільше в нашій хаті свято, коли приходить з роботи ... (тато). 
Своїх онуків розуму навчає старенький ... (дідусь). 
Найбільше пестять та голублять своїх дітей ... (мами). 
Батькам на потіху росте здоровий, розумний їхній ... (син). 
Твою матусю донечкою кличе твоя ... (бабуся). 

2.Конкурс ерудитів (для матусь)

Коли варять кутю? ( на Різдво)

Хто автор слів «Караюсь, мучусь, але не каюсь»? ( Т. Шевченко)

Поетичний народний символ України ( калина)

Птах, який за народним повір’ям, приносить щастя (лелека).

Що стоїть посеред Землі? ( буква м)

Які два займенники заважають на дорозі? ( я + ми)

Взуття, плетене з кори дерев ( личаки)

Як називають батьків дружини? (теща, тесть)

Старовинний заклад для продажу горілки? (корчма)

Яке слово складається з семи букв? ( сім’я).

3.Гра «Сімейні речі»

 (Необхідно розібрати сімейні речі у валізі. Діти по одному підходять до валізи, виймають речі і говорять, кому з членів сім’ї вона належить (підручник, вудочка, фартух, бритва, шкарпетки, хустка, лак, парасолька, скакалка, губна помада, краватка, окуляри, молоток, газета, духи, пустушка, туфель, спідниця, капелюх, м’яч, в’язальні спиці, клубок ниток, гребінець, пелюшка, навушники,машинка, лялька.)

4.Гра - бажання «Я бажаю …. »

( У кожного з присутніх є паперова квіточка. Вчитель пропонує написати на ній слово чи вислів – побажання для свої родини. Ці квіти «посадити» на клумбу, яка намальована на дошці.)

Учитель: Ось і добігає до кінця наше сьогоднішнє свято. Я бажаю вам усього найкращого, а головне – родинного затишку, щирих посмішок, сімейного щастя та гарної долі. Хай до вашої домівки завжди приходить лише добрі люди з чистою душею і відкритим серцем. Зараз я вам пропоную запалити свічку добра, злагоди, щастя і любові. Нехай ніколи не згасає у ваших сім’ях її тепло, а вогник горить і, як маяк, показує вірну дорогу в житті вашим дітям.

(Усі присутні запалюють «свічку тепла », а вчитель пригощає святковим хлібом)

Учень: Ми готували вам сюрприз

Старанно і завзято.

Спасибі вам, що ви прийшли

На це родинне свято.

Учень: Спасибі вам за те, що ви

Веселі та привітні!

Спасибі вас за те, що ви…

Ви просто є на світі!

Учень: Хай бог охороняє вас від злого,

Хай світить сонце і колосяться жита,

Щоб були ви щасливі і здорові

На многії і многії літа!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
5
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!