Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

1 клас

Ранкова зустріч «Дружба — велика сила»

Мета: створити у класі дружню атмосферу; допомогти дітям з’ясувати хто такий справжній друг; сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до однолітків та взагалі людей; сприяти розвитку цінності дружніх стосунків та їх важливості для людини; виховувати колективізм, згуртованість.

Обладнання: музика, ромашка добра, відеоролик, телевізор

Хід ранкової зустрічі

Запрошення на ранкову зустріч

https://www.youtube.com/watch?v=AVEU1OrNp1U

Звучить мелодія, яка повідомляє дітям,що треба збиратися у коло.

Всі встають у коло.

1.Вітання у колі друзів.

Встаньте, діти, всі рівненько,

Усміхніться люб’язненько.

Я бажаю вам здоров’я і добра.

А тепер і до роботи вже пора!

Вправа «Комплімент»

Діти можуть відрекомендовуватися в особливий або жартівливий спосіб. Наприклад, попросіть учнів додавати до привітання прикметники для опису себе (“Доброго ранку, я розумний Миколка”) . Цікаво вживати слова - ознаки, що починаються з того ж звуку, що і ім’я дитини (“Доброго ранку, я смілива Софійка”).

Далі всі учасники зустрічі сильно труть свої руки, потім «віддають» тепло своїх долонь сусідам ліворуч і праворуч, посміхаються і говорять компліменти.

Вчитель:

— Скажіть,будь ласка, а кому було важко сказати комплімент однокласнику?

— А кому з вас було приємно чути гарні слова?

Вправа «Ти - молодець!»

Учитель пропонує дітям об’єднатися по двоє, за ознакою «День народження» ( парні та не парні ) . Один учень говорить про свій недолік : «Мене не поважають за те, що…», а інший відповідає: «Ну і що, ти - молодець, тому що...».

Обговорення:

— Які відчуття викликала вправа?

— Чи легко було знайти слова підтримки?

2.Обмін інформацією

Читання й обговорення вірша А. Грицаюк «Друзі»

У малої Марусі,

Десь пропали друзі,

Де вони поділись,

Вчора посварились.

А сьогодні їх немає,

Вона бігає, шукає,

Нудьга геть її обсіла,

Що ж вона не так зробила.

Бігає по лузі,

Де ви, мої, друзі,

Годі вже ховатись,

Хочу з вами гратись.

Може завинила,

Так я ж не хотіла,

Ось вам лялька нова,

Не промовлю й слова.

Будемо разом гратись,

У ставку купатись,

Новий м’ячик скаче,

А дівчинка плаче.

Збіглися тут друзі,

Радість у Марусі,

Сміх всюди лунає,

Дружба силу має.

_ Чому плакала Маруся?

- Чому так сталося?

- Подумайте, чи буваєте ви жадібними?

Вчитель:

– У світі немає однакових людей, усі ми різні. Часто ми сваримося,не поважаємо один одного, але треба миритися.

– Дітки, а чи знаєте ви мирилки?

Вивчення «мирилок»

*Подивися просто в очі;
Я сваритися не хочу.
Я образить не хотів,
Ненароком зачепив.
Просто в очі подивись
І зі мною подружись.

 *Мир-миром!
Пироги з сиром,
Варенички в маслі,
Ми дружечки красні —
Помирімося!

  *Мізин-мізин-мізинець -
Помирив нас, молодець!

  

*Дай скоріш мізинчик свій,
Зачепи його за мій.
Мізин-мізин-мізинець -
Помирив нас, молодець!

 3. Групове заняття

“Доторкнись до синього”. Учні можуть розпочати гру в колі, але потім їм потрібно мати можливість вільно пересуватися. Ведучий розпочинає гру словами: “Доторкнись до синього!” (можна використовувати набір кольорових карток). Учні мають торкнутися синього кольору на своєму одязі або на одязі інших. Вони можуть торкатися пальцем, коліном, ліктем, головою тощо. Потім ведучий називає інший колір, наприклад: “Доторкнись до червоного!”. Діти, продовжуючи триматися за предмет синього кольору, мають водночас зуміти торкнутися червоного кольору. Протягом гри спонукайте дітей допомагати один одному торкатися відповідних кольорів. У цій грі немає тих, які програли або вибули з гри! Ця гра – зусилля усієї групи. Якщо хтось не в змозі втримати рівновагу або падає, гра починається спочатку.

Вправа «Крісло автора»

Діти презентують свій малюнок «Мій друг»

Гра «Розірви ланцюжок».

Діти шикуються в шеренги, одна навпроти іншої, тримаючись за руки. Учні мають по черзі виконати завдання педагога, а потім побігти та розірвати в будь-якому місці «ланцюг» другої команди, а після цього забрати до своєї команди одного з гравців команди – суперниці. Якщо ж дитина не змогла виконати завдання або « розірвати» шеренгу другої команди, вона має залишитися в тій команді. Виграє та команда, у якій виявиться більше дітей.

4.Щоденні новини.

Вправа«Ромашка»
- Любі мої, візьміть у руки чарівні ромашки (виготовили напередодні). Кожну з них легко переламати, а якщо я зберу і спробую переламати всі разом, то мені це не вдасться. Ось так і в житті. Кожного з нас поодинці можна образити, а якщо ми будем разом, у гурті, то ніякі вороги вас не здолають, усі негаразди легко подолаєм. Давайте зберемо всі квіти і це буде букет нашої єдності.

- А давайте подивимось відео і пригадаємо, чия це пісенька? Назвіть ім’я головного героя мультфільму.

https://www.youtube.com/watch?v=qqqvNHPEYEo

- Діти, давайте жити дружно!Так завжди промовляв кіт Леопольд? Нехай ці слова стануть гаслом сьогоднішнього дня.

- Дякую вам за нашу зустріч!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
3
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!