Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мета: вчити дітей виразно декламувати вірші, формувати інтерес до читання. Розвивати акторські здібності, уяву, вміння фантазувати. Виховувати у дітей любов до книги, дружні стосунки.

Обладнання: чарівне панно з буквами, макет книги, дерева, кущ, ялинки, будиночок, кошик, квіточки, букви.

Дійові особи: білочка, вовк, сова, Букварик, детектив, учень, Мальвіна, Буратіно, мишка, іволга, дятел, бджілка, Червона шапочка, ведмедик, опеньок, фіалка, їжачок, зайчик, сорока, мухомор, лисичка.

Діти по черзі прикріплюють букви до панно

Вчитель:Благословенна та ясна година,

Коли Буквар бере до рук дитина.

Яка ж оце відповідальна мить,

Нехай Господь всіх нас благословить.

Сьогодні день прощання з Букварем.

Пісня „Гей, чули, чули, чули …”

(на мелодію пісні „Із сиром пироги”)

1.Прийшли ми всі на свято,

На свято Букваря,

І вивчили всі букви,

Усі: від А до Я.

Приспів

Гей, чули, чули, чули,

Гей, чули, чули, чули ви.

З буквариком ми дружим,

Він з нами назавжди.

2.У нас сьогодні свято,

Шануєм Букваря,

Відкрив він нам дорогу

До знань від А до Я.

Сова : Увага!Увага!

Я Сова!Я Сова!

Мудра в мене голова!

Бачу у Вас сьогодні свято

І дітей також багато!

Це напевно школярі?

Клас який, скажіть мені?

Учень .1- Б

Сова: От молодці! Школа лісова також дітьми багата, дозвольте ж разом з вами святкувати.

Учень. Увага! Увага! Увага!

У нас сьогодні свято.

Приходьте до нас в гості всі:

Малята, мами й тата.

Дізнайтесь, які вони тепер красномовні.

Послухайте їх виразне читання,

Віршів і пісень виконання.

«Шко-ля-рі!» ( на мотив «Бу-ра-ті-но!»)

1. До школи радо хто спішить?

Хто старанно уроки вчить?

Хто хоче все на світі знать,

Уміє і читати-писать?

Усі їх завжди пізнають.

Скажіть-но, як цих діток звуть?

Усі: ШКО-ЛЯ-Ри-ки!

2.Хто радує і тат, і мам?

Хто кожну справу робить сам?

Хто дружно й весело співа,

Родину щастям зігріва?

Усі їх завжди пізнають.

Скажіть-но, як цих діток звуть?

Усі: ШКО-ЛЯ-Ри-ки!

З’являється Буратіно і Мальвіна

Буратіно: Я ж знаю всі-всі букви!

Ви , Ми, Ли, Пи, Ки , Ри…. Ви чого смієтеся? Я всі букви назвав!

Мальвіна: Назвав то всі, але неправильно! Перевіримо! Я показуватиму тобі букви,а ти їх називатимеш (В, М ,Л, К, Р.)

Буратіно: Ха! Не вмію їх назвати, зате вмію я читати книжки! Ви мені не вірите? Я вам доведу.(Дістає книгу).

Там на клумбі росте бак.

Мальвіна:Ой не так, ой не так, там на клумбі росте… мак.

Буратіно: На дивані кіт гурчить.

Мальвіна: Ні, неправда, він.. мурчить.

Буратіно: В нірку раз сховалась тиша.

Мальвіна: Та не тиша, може … миша.

Буратіно: В лісі виросла Галина.

Мальвіна: Не Галина , а малина.

Дійсно, Буратіно, ви читаєте, але допускаєте багато помилок під час читання.

Пісня «Одна калина»

Сумно, сумно ─ так і знай,

Прощавай букварик,

Нас не забувай!

Зимно, зимно на душі ─

Перший клас іде, а другий вже в путі.

Приспів:

І от ми знову зібрались,

Співаєм разом, як колись

Ми дуже, дуже, дуже любим свій буквар,

Але прощатись час настав…

Букварик наш ― початок знань,

Приймай багато наших побажань.

Червона Шапочка. Яка чудова погода!

Пташки співають, сонечко світить.

Сяду відпочину, прочитаю букварик.

(Поки стеле ковдру підкрадається вовк, забирає кошик із Буквариком і тікає, по дорозі губить букви.)

Вовк. (гортає чисту книгу) От невдача ! Думав, хоч тепер читати навчуся, а і тут не зміг.Всі букви розгубив.(Залишає буквар під деревом.)

Червона Шапочка. (бачить що зник буквар і йде його шукати).

Що тепер робити, як тепер читати?

Сорока. Я знаю що тобі робити! Треба викликати детектива, він всі букви знайде.(вносять діти полотно для букв)

Червона Шапочка. А як я його знайду?

Сорока. У мене є номер його телефону.

Червона Шапочка. (дістає телефон)Добрий день, пане Детективе! Вас турбує Червона Шапочка. Ви мені дуже потрібні! Чекаю вас на узліссі біля трьох ялин.

Детектив. Що сталося? Що за терміновий виклик?

Червона Шапочка. Хтось у мене викрав букварик.

Букварик. Ой , я бідний Букварик

Що мені робити?

Як малят тепер без літер

Грамоти учити?

Як? Як? Оце скажіть

Грамоти учити?

Детектив. Не журися, не тужи, як тобі допомогти підкажи.

Хлопчик. Треба букви позбирати

І до ладу поскладати

Щоб могли такі як я дітки

Далі вчитися читати.

Червона Шапочка. Ось, дивися , буква А

У травиці ледь жива.

(Співає пісню на мотив пісні червоної шапочки)

Якщо в лісі заблукати,

Без Букварика зостатись,

По травичці, по доріжці

Безупинно йти та йти

То напевно, то, можливо,

То, звичайно, кожен може

До Букварика прийти

Приспів : А – а! Де ви букви, розгубились?

А – а! Де ви букви, зачаїлись?

А – а! Ми чекаємо на вас.

Я знайшла букву А! Приймай в свої ряди.

Білочка. Я – білочка руденька,

В мене шубка є м’якенька

Гарні китички на вухах,

Щоб уважно в лісі слухать,

Щоб ніде не заблукати

Щоб горішків позбирати.

Діти.(хором)

Позривала жвава білка

З ліщини горішки

І понесла продавати на ярмарок пішки

Нащо тобі, жвава білко,

Горішки носити?

Прийдуть діти в ліс до тебе

Та й будуть просити.

Білочка. Не горішки я збирала,

Букву Б шукала

І прийшла мерщій сюди-

Букварику принести.

Букварик. Дякую тобі, руденька

Добра в тебе є душа

Не зоставила у лісі

Пропадати букваря.

Ведмедик. Побіжу, побіжу

Бо ведмедик я прудкий

Дожену, дожену

Утікайте всі мерщій

Дуже мед я люблю

І про це розкажу всім,

  • Що за диво в лісі бачу?

Щось кругленьке, неживе,

Ой, та це ж мені вдалося

Відшукати букву В.

Детектив. Ось Букварику поглянь, я у лісі тім знайшов букви Г та Г.

Дятел. Вірно лісу я служу

Там дерева стережу,

Дзьоб міцний та гострий маю,

Шкідників ним добуваю - здогадались?

Дятел я.

Прилетів до Букваря

Бо без мене не знайде

Він своєї букви Д.

Та не тільки букви д-

Відшукав я Е та Є.

Ось дивіться. До букваря їх віднесімо.

Діти хором

Прилетіла Бджілка.

Бджілка- срібнокрила

Сіла на травицю

Склала свої крильця

Ж-ж-ж (двічі)

Де була, хороша?

Може, важка ноша,

Може, натомилась,

Чи з дороги збилась?

Ж-ж-ж (двічі)

Я не натомилась,

З дороги не збилась

Сіла на хвилинку

П’ю чисту росинку

Ж-ж-ж (двічі)

Бджілка. Букварику, знайшла я

Букву Ж поміж квіток

Нахилялась, піднімала

Кожен-кожен пелюсток.

Зайчик. Звусь я зайчик- побігайчик

Хочу зватись зайчик зайчик

Я вам пісню заспіваю

Про своє життя під гаєм.

Там живеться мені добре,

Маю вдачу я хоробру

Там я голосно сміюся

І нікого не боюся.

  • (співає) Я оббігав сто доріг

Й до букварика прибіг

Бо вдалось мені, зайчаті,

З у лісі відшукати.

Буквар (підспівує)Дуже дякую тобі,

Що поміг мені в біді.

І за З я дуже вдячний

Будь у лісі ти обачний.

Мухомор. Від родини Мухоморів

Я прийшов мерщій сюди

Рано вранці мухомори

Відшукали букву И

Я тому спішив сюди.

Виручить тебе з біди

Ось воно, мерщій бери.

Іволга. Я лечу, лечу по гаю

Може хтось мене не знає?

Я жовтенька пташечка

Іволга мала.

Серед лісу, на горі

Я знайшла вам букву І.

Їжачок. Я їжачок – хитрячок,

Пошив собі піджачок

І у цьому піджачку

Я гуляю по ліску.

Натикаю на голки

Шишки, яблука, гриби

Щоб до себе на обід

Скликати весь їжачий рід.

Та сьогодні що за диво

Накололось на голки?

Це не яблучка смачні

Це здається букви

та Й.

Ой, люблю сюрпризи я!

Поспішу до букваря.

Лисичка. (співає) Я -лисичка, я – сестричка,

Дуже гарну маю звичку

Лінуватись не люблю

І за це себе хвалю,

І за це себе люблю.

Я нітрішки не лінилась,

В лісі добре потрудилась

І букварику тепер принесла я букви.

Маю букви я такі : К , Л, М, та Н

Та віддам лише тоді,

Коли пісню про буквар

Виконаєте ви.

Опеньок. Я опеньок молодий,

Маю голос я дзвінкий

Шапочку руденьку,

Ношу дорогеньку

Тільки сонечко зійшло

Відшукав я букви О, П, Р.

Я їх під руки взяв

Та під шапку заховав

А тепер приніс сюди,

Щоб не трапилось біди.

Мишка. Я мишка- мишуня

Зовсім я не бешкетушка

Хоч хвалитися негарно

Та бігаю я не марно

По долині, по горі

Букви С, Т, У знайшла в норі,

та віддати я не згідна просто так,

можна сиру, сметани можна

а ще краще пісенька дитяча.

Пісенька про мишку

1.Нашій мишці сіроманці

Вуса білі у сметанці.

Навтьоки вона прудка

Від домашнього кота.

Приспів:

Мишка-мишка, шкряботушка -

Хвостик дротиком, два вушка,

Чорні очка, наче цятки.

Любить мишка в нірці спатки.

2.Заховала у куточок

Сиру ласого шматочок.

Нишком з‘їла свій обід,

Щоб не бачив кіт-воркіт.

Фіалка. Кожній квітці восени

Сняться кольорові сни,

Бузку- бузкові сняться сни,

Волошці – волошкові

Ромашці – білі від роси.

А я фіалочка гарненька,

Прокинулася собі гарненько,

Дивлюся, що це у траві?

А це сміється Ф, Х, Ц та Ч мені,

І як мені не хтілось спати,

Та треба букви виручати

Не довго ж їм сидіти в травиці.

Бери букварику ти їх

А я спішу дивитися

Свої чудесні сни.

Детектив. У лісі я іще не бачив

Такого дивного куща.

Та це ж тому, що між гілками

Заплуталися Ш і Щ.

Напевно, сильно покололись

Чи налякались висоти?

Зітхніть тепер собі спокійно

Бо зараз у безпеці ви.

Червона шапочка. Ось знайшла я букви Ь, Ю та Я.

Знайшлася абеткова сім'я .

Звучить пісня « Червоної Шапочки».

1. Якщо довго, довго, довго, І старанно, І старанно

У просторім світлім класі разом плідно працювати,

То напевно, то напевно, то звичайно, то звичайно,

То, можливо, дуже швидко у Країну Знань прийти!

Приспів:

А-а, діти там вчаться дорослі й малі,

А-а, знання їм з любов'ю дають вчителі,

А-а, там навчають читати, а-а, рахувати і писати,

А-а, там цікаво нам завжди. /Двічі.

2.Якщо тільки, тільки, тільки ти не хочеш бути чемним,

Чесним, добрим, працьовитим можеш з нами не іти-и.

Але все, що буде далі — те залежить лиш від тебе,

І своє створити щастя можеш справді тільки ти!

Приспів:

Детектив. Мав нелегку я пригоду

Через пустощі та шкоду.

Але звірі лісові не покинули в біді

А тепер в порядку вся алфавітові сім'я .

Червона шапочка. Я сміюся, я радію,

Я, як сонечко радію

Бо знайшла крім букваря

Друзів так багато я.

Букварик. Ось і я, мої ви друзі,

Радий вам я дуже.

Приємно слухати добрі слова про себе.

Спасибі вам , діти.

Пісня «Подяка букварику»

Вчитель. Але ми з дітьми вдячні не лише Букварику. Від першого вересня і до сьогоднішнього дня поруч були батьки. Вони допомагали своїм синочкам і донечкам

Вам шановні батьки

«Спасибі» хочу я сказати

Із щирим учительським теплом

За допомогу у навчанні

За те що вчились рахувати старанно букви всі писати

Та гарно-гарно малювали.

Дякую вам дорогі батьки.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСПАНСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
0
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!