Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Міні — проект

Осінь щедра, осінь мила,

як нам не любить тебе!” ( 1 клас)

Девіз проекту:

Тобі, щедра осене,

Всі у нас раді:

І білочка в лісі,

І в садочку квіти,

І горобчик в полі,

І дорослі й діти.

  1. Актуальність проекту:

Природа, як та мудра книжка, що без букв, без сторінок, а багато чого навчить. Мудра природа навчає нас в будь-яку пору року.

Осінь хазяйнує скрізь, куди не глянь. Прибрала золотом сади, парки, ліси, струшує додолу жовте, багряне листя. Дивишся і милуєшся: чарівниця пофарбувала все навколо в червоні й жовті, багряні й мідні кольори!

Осінь — особлива пора року, красива і журлива, пора великих трудових справ. Люди готують поля, сади, городи до нових врожаїв. Тварини готуються до зими. Деякі птахи відлітають у теплі краї.

2. Мета проекту:

Дати уявлення про характерні ознаки осені в живій і неживій природі. Створити в учнів піднесений настрій від захоплення красою осінньої природи. Залучати учнів до збору природного матеріалу та вчити працювати з ним.

3. Основні завдання проекту:

  • ознайомити учнів з ознаками осені;

  • залучати учнів до збору природного матеріалу;

  • вчити малювати осінні листочки і правильно передавати їх колір на папері;

  • виготовляти грибочки з жолудів та каштанів;

  • викладати килимки з осіннього листя на смужці паперу;

  • розвивати спостережливість, мислення, комунікативні здібності;

  • виховувати любов до природи, бажання оберігати й охороняти її багатства і красу.

4. Групи, які реалізують проект:

1 ПІДГРУПА 2 ПІДГРУПА 3 ПІДГРУПА

5. Партнери проекту:

Вчителі, вихователі, бібліотекар школи, музкерівник.

6. Робочий план виконання проекту:

Підготовчо-організаційний етап:

  • обговорити у класі ідею проекту;

  • поставити мету проекту;

  • сформувати склад учасників проекту.

Планово-діагностичний етап:

  • визначити форму представлення результату (вироби з природного матеріалу);

  • визначити ресурси для виконання проекту;

  • поділитися на групи і розподілити обов”язки між учасниками проекту.

Організаційно-виконавчий етап:

  • збір інформації у вчителів, вихователів (соціологічне опитування);

  • зустріч з бібліотекарем. Підбір віршів, загадок про осінь;

  • зустріч з музкерівником. Підбір пісні про осінь;

  • збір природного матеріалу та підготовка його до роботи;

  • приготування технологічних карток, за якими учні будуть виготовляти вироби з природного матеріалу;

  • розучити танок листочків з музкерівником.

Корекційно-оціночний етап:

  • визначити недоліки та успіхи виконаних робіт;

  • оцінити кожну роботу.

Підсумковий етап:

  • захист проекту.

7. Очікувані результати проекту:

  • навчитися збирати природний матеріал та готувати його до роботи;

  • вміти за допомогою технологічної картки виготовляти вироби з природного матеріалу;

  • розкрити красу осінньої природи;

  • вивчити вірші, пісню, таночок;

  • розвивати навички роботи в групі;

  • вчитися шукати і виділяти необхідну інформацію у навколишньому середовищі;

  • проводити та аналізувати соціологічні опитування.

Урок — презентація

МІНІ — ПРОЕКТ

Навчальний предмет: природознавство, трудове навчання, образотворче мистецтво, музика, ритміка.

Осінь щедра, осінь мила,

як нам не любить тебе!”

Мета. Ознайомити учнів з ознаками осені. Залучити учнів до збору природного матеріалу. Сприяти розвитку

мовлення учнів, збагачувати їх словниковий запас.

Вчити працювати в групах.

Розвивати активне пізнавальне ставлення до

природного середовища, мислення дитини,

спостережливість, уміння аналізувати, описувати,

порівнювати, групувати предмети за істотними

ознаками.

Виховувати акуратність під час роботи з природним

матеріалом. Виховувати любов до прекрасного,

дбайливе ставлення до природи, бажання оберігати й

охороняти її багатства і красу.

Працювати над корекцією мовлення учнів.

Обладнання. Клас прикрашений жовтими листочками, кетягами

калини, кошик з фруктами, набір малюнків до ігор “Овоч та

фрукти”,, “Збери листочок”, скринька, телевізор, DVD-

програвач, диски, природний матеріал, альбоми, кольорові

олівці, пластилін.

  1. Організація класу.

От і знову дзвінок лунає,

Мелодійно і срібно звучить.

Він до класу дітей закликає.

Щоб успішно вас знову вчить.

  1. Мотивація навчальної діяльності

( На столі лежить скринька)

  • Діти, що це в мене таке? (Скринька)

  • У ній, мабуть, щось є. Коли я йшла до вас на урок, мене зустрів чарівник і подарував ось цю скриньку. Давайте ми з вами її відкриємо і подивимося, що ж в ній є. (Листочок жовтого кольору).

  • Діти, як ви думаєте, в яку пору року запрошує нас цей листочок? (Осінь)

ВЧИТЕЛЬ: Осінь часто звуть чудовою, замріяною, золотою. Слухаєш, спостерігаєш природу в осінні дні й відчуваєш її красу. У ній поєднались чарівність барв теплого літечка з першими подихами наступних зимових холодів.

-Які ви знаєте осінні місяці?

  1. Оголошення теми та мети уроку.

ВЧИТЕЛЬ: Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми закінчили з вами працювати над проектом “Осінь щедра, осінь мила, як нам не любить тебе!" Ми разом з вами цілий місяць вересень і половину місяця жовтень намагалися відповісти: за що ж ми любимо осінь?

Ми багато з вами працювали: вчили вірші, пісні, таночки, провели багато екскурсій у природу: в ліс, на поле, город. І саме сьогодні ми покажемо, що у нас з цього вийшло.

  1. Проведення опитування “За що ви любите осінь?”

1-ша група діток проводила опитування серед вчителів і вихователів “За що ви любите осінь?”

ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО

Підсумок опитування підводить одна з журналістів:

  • Отже, ми осінь любимо за те:

  1. Восени переважає гарний жовтий колір;

  2. Осінь дає нам багато дарунків;

  3. Учні йдуть до школи;

  4. Тварини готуються до зими;

  5. Люди готують поля, городи для нових врожаїв;

  6. Птахи відлітають у теплі краї.

ВЧИТЕЛЬ: Діти, ми бачимо, що дорослі люблять золоту пору року — осінь. А чи любите ви осінь? Зараз ми з вами проведемо вправу МІКРОФОН “ЗА ЩО ВИ ЛЮБИТЕ ОСІНЬ?”

  1. Зустріч з Королевою — Осінь.

ВЧИТЕЛЬ: Діти, давайте з вами завітаємо осінньої пори до лісу! Придивимося, який він урочистий у своєму вбранні. Адже осінь скрізь побувала. Давайте пригадаємо, як ми зустрілися з Королевою — Осінь, переглянувши наступне відео.

ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО

( Вчитель разом з дітьми йде на екскурсію до лісу, де зустрічаються з Королевою- Осінь.

Далі події проходять в лісі.)

ВЧИТЕЛЬ: Діти, сьогодні нас у гості запросила одна королева, а яка, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку:

У садках, гаях блукає,

Жовті шати одягає.

Золотисту стелить постіль -

Жде сестрицю білу в гості.

(Осінь)

  • Так, звичайно, нас запросила в гості Королева—Осінь. Але чомусь її самої немає. Діти, ви не знаєте, де це вона? Не знаєте? А-а-а, я здогадуюся. Вона, напевно, затрималася десь у лісі, щоб допомогти тваринкам підготуватися до зими, щоб встелити землю теплими листочками, щоби відправити птахів у теплі краї.

(Із лісу до діток виходить Королева-Осінь)

ОСІНЬ: Ви про мене? А ось і я!

Привіт осінній вам, маля!

Добрий день, в добрий час!

Рада, дітки, бачить вас!

Не сама до вас прийшла -

А гостинці принесла!

УЧНІ: Здрастуй Осінь, здрастуй, Осінь!

Дуже гарно, що ти прийшла.

І тебе ми, Осінь, запитаємо:

Який подарунок принесла?

ОСІНЬ: Я вам принесла чимало дарунків. Але спочатку хочу побачити, як ви вмієте відгадувати загадки.

1) Мене смажать, мене варять, 4) Головата, гонориста,

Хоч отрутою і кроплять. Сорочок наділа триста,

Всі мене їдять і хвалять А нога одна.

Звати як мене? (Картопля) (Капуста)

2) Жовте листячко летить, 5) Я гірка і завжди свіжа.

Під ногами шелестить, Всім подобаюсь, одначе,

Сонце вже не припікає. Хто мене ножем уріже,

Коли, діти, це буває? Неодмінно сам заплаче.

(Цибуля)

3) На "я” починається, 6) Кругла, жовта і солодка.

На дереві росте Вона на дереві росте.

Червоне та смачне. (Яблуко) Людям здоров”я додає.

(Груша)

ОСІНЬ: Молодці, діти. Любі дітки! Мені дуже подобається, коли падають листочки — червоні, жовті, зелені. І всі вони кружляють у таночку.

  • Дівчатка, ви хочете на хвилинку стати листочками і покружляти у таночку? (Так.) Тому приходьте до мене і я вас навчу танцювати. А тепер мені пора. Багато роботи мене чекає.

Чудові хвилини я тут провела.

Спасибі за добрі і ніжні слова.

Вам дарую кошик свій.

Він не звичайний, він — чарівний.

Хто гостинець мій скуштує,

В житті зі здоров”ям помандрує

(пригощає гостинцями)

УЧНІ, Спасибі, тобі Осене! Чекаємо тебе в наступному році!

(Далі події відбуваються у класі)

ВЧИТЕЛЬ. - Чи сподобалося вам, діти, в осінньому лісі ?

- Наші дівчатка підготували вірші про осінь і хочуть нам їх розповісти.

6. Вірші про осінь.

1) До магазину вранці осінь завітала.

Пензлики чарівні довго вибирала,

Щоб за тиждень-другий все пофарбувати.

Вдягнути дерева в золотисті шати.

Ходить осінь по садах,

Ходить, усміхається,

Ніби в казці, швидко так

Кольори міняються!

Ходить осінь від саду до двору.

Подарунків несе вона гору,

Обділяє усіх нас, як мати,

Груші, яблука сипле до хати,

Пригощає своїм урожаєм

І здоров”я усім нам бажає.

  1. Барвисті платтячка вдягнули 4) Жовте листя обпадає,

Дерева, трави та кущі, Облітає тихий сад.

Малює осінь нам пейзажі Рання осінь поспішає.

Казкової, чарівної краси. Наступає листопад.

ВЧИТЕЛЬ. -Діти, то чи подобається вам ще осінь?

Зараз ми з вами трішки відпочинемо і пограємо в одну гру.

  1. Пазли “Збери листочок”

Вам потрібно буде зібрати листочок такий самий, який я дам кожній групі: калиновий, дубовий, кленовий. Один листочок ви отримаєте цілий, а другий буде розрізаний на частинки. Вам треба зібрати ці частинки так, щоб отримати заданий листочок.

(Листочки намальовані і розфарбовані на цупкому папері і розрізані на декілька частинок.)

  1. Пісня про осінь.

(Діти разом з музкерівником підготували пісеньку про осінь)

Падає, падає листя. Падає, падає листя.

В нашім саду листопад. В нашім саду мерехтить.

Жовте й червонеє листя Жовте, багряне, вогнисте

Килимом встелює сад. (2рази). Тихо за вітром летить. ( 2рази)

Кошики в руки візьмемо

В ліс по гриби всі гуртом.

Пахнуть пеньки соковитим

Свіжим осіннім грибом. ( 2рази)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Вітерець ураз примчав,

І листочки позривав,

Їх підкинув в вишину

Й полетів у далину.

Ми листочки, ми листочки.

Ми осіннії листочки,

Ми на гілочках сиділи,

Дмухнув вітер — полетіли.

Ми літали, ми літали

І на землю посідали.

  1. Дари осені

ВЧИТЕЛЬ. - Діти, а зараз я хочу, щоб ви переглянули ще одне відео й сказали, то ж якими дарами пригощає нас осінь?

ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО

(Діти уважно розглядають сюжет про те, якими овочами і фруктами пригощає нас осінь)

10. Гра “Знайди овочі й фрукти”

ВЧИТЕЛЬ, Щоб ви краще запам”ятали, якими гостинцями пригощає нас осінь, давайте з вами пограємо в гру. На парті хаотично розкладені картинки з овочами та фруктами.

  • Що таке овочі? Що таке фрукти?

Один учень вибирає овочі, а інший — фрукти і магнітиками прикріплюють на дошку, називаючи зображене на картинці. Всі уважно слідкують і в разі потреби виправляють помилки.

(Використовую овочі і фрукти на магнітах)

11. Робота в групах.

ВЧИТЕЛЬ. Діти, зараз ми з вами трохи попрацюємо. Для цього ви всі сидите по групках. Кожній групі пропонується окреме завдання. Ми будемо працювати з природним матеріалом.

  • Що таке природний матеріал?

(роздаю кожній групі необхідний матеріал для роботи (за складністю роботи) і демонстраційну картку, на якій вказана послідовність виконання роботи. )

1-ша група. Потрібно обвести листочок олівцем і його зафарбувати відповідним кольором.

2-га група. Виготовлення грибочків з каштанів та жолудів.

3-тя група. Викладання килимка з листочків.

ОРГАНІЗАЦІЯ ВИСТАВКИ ДИТЯЧИХ РОБіТ

12.Танок листочків.

( Дівчатка у коронах листочків виконують таночок під музику вальсу.)

ПІДСУМОК

  • Отже, осінь — особлива пора року. Красива і сумна, пора великих трудових справ. Люди готують поля, городи, сади до нових врожаїв. Тварини готуються до зими. Деякі птахи відлітають у теплі краї.

  • Ось і підходить до завершення наш урок. Чи сподобалося вам працювати?

  • То за що ви любите осінь?

У вас в кожного на парті є кленовий листочок. Якщо вам сподобалося працювати над проектом, підніміть листочок вгору, якщо ні — то взагалі не піднімайте.

  • Молодці, діти! Ви гарно працювали, тож Королева-Осінь теж вами задоволена. І ось вона приготувала в кошику гостинці.

Сама вона прийти не змогла, бо ж ви знаєте, скільки в неї багато справ.

(Одна з дівчаток бере кошика і пригощає всіх присутніх осінніми гостинцями.)

  • Дякую вам, діти, за співпрацю на уроці!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
9
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!