Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Виховний захiд

«У світі казки чарівної»

(казкова подорож)

Мета. Повторити та узагальнити знання народних та авторських казок, вчити учнів спілкуватися, коротко і точно висловлювати думку; учити дітей доброти, увічливості, шанобливого ставлення до інших; збагачувати словниковий запас; формувати моральний зміст доброти; бажання не вживати у мовленні образливих слів, перемагати «зло» добрими вчинками; розвивати у дітей творчу уяву, пам'ять, увагу, спостережливість, кмітливість; виховувати чемність, скромність, чуйне, доброзичливе ставлення до товаришів, любов до авторської та народної казки; пробуджувати бажання читати та знати більше казок.

Форма проведення: година спілкування (уявна подорож).

Обладнання. Ілюстрації до казок, предмети, які належали героям казок, казкові пісні; виставка книг; пазли; лабіринти, розмальовки, маски.

Хiд заходу

І. Органiзацiйний момент

ІІ. Повідомлення теми, мети заходу

ІІІ. Робота над темою заходу

  1. Вступне слово вчителя

Вчитель. — Починається наша подорож до Країни казок, чудес і чаклунства. Перше місто на нашому шляху — місто, у якому живуть авторські казки та їх герої. Це дуже велике місто, у якому багато жителів. «Забута казка — це золоте намисто, яке впало на морське дно», — кажуть старі люди. І щоб не втратили наступні покоління такої намистинки, мандрують рідним краєм фольклористи, розшукуючи народних мудреців, які зберігають у пам'яті безліч народних оповідань, пісень та прислів'їв. Казки упродовж віків були і залишаються чарівними провідниками доброти і милосердя. Перегортаючи сторінки улюблених творів, ви розумієте, що казки — то наші великі вчителі, які спочатку виховують, а вже потім розважають. У казках народ завжди цінує людину, її добрі вчинки, якості. По дорозі нам зустрінуться казкові герої з завданнями. Отож, помандрували!

  1. Поетична сторінка

Вчитель. Коли умієш сам читати — не треба мамі докучать,

До бабусі теж не треба йти: «Ну, прочитай, мовляв,хоч ти»

Сестру упрошувать не треба, щоб прочитала щось для тебе

Ані благати, ні чекати, а просто взяти й прочитати.

Гайда до бібліотеки, візьмемо книжку з цікавими казками

Прийшла, нарешті, довгожданна мить:

Герої казки нас усіх вітають.

І знову пісня радісно дзвенить та казка на екрані оживає.

  1. й учень.

За голубими вітряками, де скачуть коники баскі,

Десь у дворі під лопухами живуть бабусині казки.

  1. й учень.

Вони стрічають ранки з птаством, дощем напоюють садки,

А вечорами ходять пасти по небу синьому зірки.

  1. й учень.

І гарно їм у світі жити, у теплій тиші запашній,

Бо їхній дід — вусате жито — для них нашіптує пісні,

А їхня мама — біла хмара — охороня від спеки їх,

Сестрички — квіти різнобарвні — дарують їм веселий сміх.

  1. й учень.

А ніч, коли злітає з неба та заглядає до вікна,

Тоді казки спішать до тебе І світяться до ранку в снах...

Вчитель. Тож давайте зустрінемося з незвичайним дивом — дитячою казкою.

  1. й учень.

Існує книг багато на землі, вони цікаві, мудрі та повчальні.

Та кожен з нас, дорослий чи малий, казки читає — дуже вони гарні.

  1. й учень.

Ми — малі казкарята, фантазери — хлопчики й дівчата.

Про все на світі хочемо знати, в незвичайній казці побувати.

3-й учень

Казочко, казочко, ти приходь до нас,

Завжди в усміхнений наш клас.

  1. й учень.

Все у нашій школі оживає, а чому, лиш казкарята знають.

Будь із нами, казочко чарівна, ти природи таємниць царівна.

5-й учень.

Існує книг багато на землі, вони цікаві, мудрі та повчальні,

Та кожен з нас, дорослий чи малий, казки читає — дуже вони гарні.

  1. Вікторина «Чи добре ви знаєте казки?»

Нас зустрічає Вінні-Пух.

До школи прямує хлопчак дерев'яний,

Чомусь потрапляє у цирк полотняний.

Відома ця книжка тобі, чи не так?

В пригодах яких побував цей хлопчак? ( «Пригоди Буратіно»)

На городі виростала, сили набирала,

Непомітно, дуже швидко, великою стала.

Став тут дід усіх гукати та красуню рвати.

А цю казку, діти, ви встигли відгадати? ( «Ріпка»)

Підробив він голосок, став малим співати.

Здогадалися вони: вовк — не наша мати.( «Вовк і семеро козенят» )

Він звірят усіх лікує, від холери їх рятує.

Вилікує він за мить все, що в звірів заболить. ( «Лікар Айболить» )

Сидить півник на печі, їсть смачненькі калачі.

Ось лисичка прибігає, півника мерщій хапає.

Біжить півень рятувати, в лиса півника забрати. ( «Котик і півник» )

Я — бичок-беремлячок, солом'яний у мене бочок.

Із соломи дід зробив, бік смолою засмолив.

(«Солом'яний бичок» )

Старенька бабуся у лісі жила, гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів? Як казка ця зветься?

(«Червона Шапочка»)

Хто моторчик свій заводить? З даху в гості хто приходить?

І на свято він дібрався скажем дружно: «Здрастуй, ... »

(«Малюк і Карлсон» )

Ой, набридло на віконці все на сонечку сидіть.

Я візьму і покочуся, щоб побачити весь світ.

( «Колобок» )

Працювала я у хатці, танцювала у палаці.

Є така у мене звичка — десь губити черевички.

( «Попелюшка» )

Він веселий і не злобний, цей хороший дивачок.

З ним господар, хлопчик Робін, та товариш — П'ятачок.

До прогулянок він ласий, є на мед чутливий нюх,

Зветься плюшевий ведмедик, всім відомо, ... (Вінні-Пух).

Вигнав дід козу із хати — та й пішла вона блукати:

В зайця хатку відібрала. Всі козу ту виганяли,

Рак козуню ущипнув, зайцю хатку повернув.

( «КозаДереза» )

Сидить дівчина в корзині на ведмежій дужій спині.

А чому ж вона сховалась, до ведмедя не призналась?

( «Маша і ведмідь» )

З'явилася дівчинка у чашечці квітки,

А була та дівчинка трохи більше нігтя.

( «Дюймовочка» )

В дiда з бабою хлопчина появився з деревини,

У печi змiючку спiк, з гусеням додому втiк.

(«Івасик – Телесик»)

Народилося таке – i незграбне, i бридке.

Одиноке та нещасне, стало лебедем прекрасним.

(«Гидке каченя»)

Як знайшов він колосок, борошна змолов мішок —

Пиріжків напік і з'їв, ледарів не пригостив.

(Півник)

Бабуся старенька за лісом жила, онука до неї гостинці несла,

Та стрінувся в лісі їй сірий хижак. Ця дівчинка зветься, пригадуєш, як?

(Червона Шапочка)

  1. Музична пауза.

Артистичний конкурс проводить Колобок.

- Яку пісеньку співав Колобок?

Я колобок, колобок, по коморі метений,

По сусіку шкрябаний, на сметані мішаний,

На маслі пряжений, на віконці стужений.

Я від діда втік, я від баби втік, я від зайця втік,

Я від тебе, вовка, втечу й поготів.

-Що співала коза своїм козенятам?

Ой ви мої діточки, козеняточки!

Відімкніться, відчиніться!

Ваша мати прийшла, молока принесла

-Що співав півник, коли був у гострих зубках лисиці?

Несе мене лисиця за темнії ліси,

Та за бистрі ріки, за високі гори!

Котику-братику, порятуй мене!

-Які чарівні слова треба було сказати, щоб щука виконала бажання Омелька?

За щучим велінням, за моїм хотінням.

-Якою пісенькою відлякувала Коза-дереза своїх рогів?

Я коза-дереза, за три копи куплена,

Півбока луплена! Тупу-тупу ногами,

Сколю тебе рогами, ніжками затопчу,

Хвостиком замету, тут тобі й смерть!

- Яку пісеньку співав табунок каченят Кривенькій чечці?

Онде наша діва, онде наша Іва.

На метеному дворці, на тесаному стовбці.

Кружілочка шумить, веретенце дзвенить.

Скиньмо по пір'ячку, нехай летить з нами!

  1. Гра «Чарівна торбинка»

В чарівній торбинці знаходяться речі, що загубили казкові герої. Потрібно дістати предмет і назвати, з якої він казки. Нас зустрічає лікар Айболить.

  • Золоте яйце — «Яйце-райце».

  • Наливне яблуко — «Гуси-лебеді».

  • Гусяча пір'їна — «Кривенька качечка».

  • Лук і стріла — «Царівна-жаба».

  • Горошина — «Котигорошко».

  • Глечик та тарілка — «Лисичка та журавель».

  • Булава — «Кирило Кожум'яка».

  • Рукавичка — «Рукавичка».

  • Пшеничний колосок — «Півник і двоє мишенят».

Грудочка сиру — «Лисичка-суддя».

  • Дзеркало — «Білосніжка та семеро гномів».

  • Черевичок — «Попелюшка».

  • Три горішки — «Три горішки для Попелюшки».

Ключ — «Золотий ключик».

  1. Робота з лабіринтом

Завдання пропонує Червона Шапочка.

  1. Бліц-турнір

До нас завітав Мийдодир.

Треба якнайшвидше дати відповідь на запитання:

  • У якій казці головний герой дерев'яний?

  • Скільки гномів зустріла Білосніжка?

  • Хто в казках є царем звірів?

  • В якому творі хлопчик живе у вовчій зграї?

  • У якому творі герої —овочі та фрукти?

  • Де знаходиться смерть Кощія?

  • Скільки розбійників обдурив Алі-Баба?

  • У якому творі розповідається про Ведмедика, П'ятачка та їхніх друзів?

  • У якій казці всі місяці в одну ніч зібралися разом?

  • Хто першим знайшов рукавичку? Команда «Казкознавчики».

  • Що загубила Попелюшка на балу?

  • Як називається казка, в якій дуже розумний Кіт допомагав своєму хазяїнові?

  • Ви всі пам'ятаєте казку «Котик і Півник». Скільки в Лиски було дітей?

  • Як звали Мишенят, які не хотіли працювати в казці «Півник і двоє Мишенят»?

  • Як звали в українській народній казці звіра, якого всі боялись і намагалися йому догодити?

  • Назвіть звірів, які жили в рукавичці.

  • Чим пригощав Журавель Лисичку, а Лисичка Журавля в українській народній казці «Лисичка та Журавель»?

  1. Інсценування казки «Колобок»

9.Розфарбовування малюнків з казок

ІV. Підсумок заняття

Вчитель. Добігає кінця наша подорож Країною казок, чудес і чаклунства! Але ви тепер самі зможете продовжити її, адже казкова стежина нескінченна. Казка — це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, пісні, прислів'я, приказки, притчі. Вивчайте їх, переказуйте. Нехай вони йдуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують синів і дочок нашої землі, нашого народу, вчать, як треба жити. Віриться, для вас, юні читайлики, як і для всіх дітей, таке близьке і рідне є з дитинства чарівне слово маминої пісні, бабусиної розповіді, і хай від колиски через усе життя супроводжуватиме вас казка.

  • У добру путь! До нових зустрічей у Країні казок, чудес і чаклунства!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
1
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!