Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА «КАЗКОВИЙ ВЕРНІСАЖ»(2 клас)

МЕТА. Навчати дітей слухати, відповідати на запитання, розвивати пам'ять, увагу, мислення, мову, виховувати любов до книги, бажання читати казки та інші твори.

ХІД ГРИ

I. Підготовча частина

Сьогодні ми з вами пограємо у інтелектуальну гру «Казковий вернісаж».

1 учень

Існує книг багато на землі,

Вони цікаві, мудрі і повчальні,

Та кожен з нас, дорослий чи малий,

Казки читає – дуже вони гарні.

2 учень

Казка – це світ чарівний і незвичайний,

Казка – це диво, сповнене краси.

Поринуть у казку – це ж бо так цікаво,

Це справді свято, радість для душі.

3 учень

У казці звірі мову свою мають,

Дерева розмовляють, мов живі.

Добро і правда завжди зло долають,

Тому і люблять казку діти всі.

4 учень

Мудра казко, казко-чарівнице,

Ти даруєш ласку, вчиш ростить пшеницю.

Поведи нас за собою в світ

Прекрасний і чудовий.

ІНСЦЕНІЗАЦІЯ КАЗКИ «ЛИСИЧКА І ЖУРАВЕЛЬ»

(Діти у костюмах інсценізують казку)

II. Основна частина

Перед вами є бланк відповідей, ми будемо працювати з ним.

Завдання 1 (розфарбуй відповідним кольором)

О-так,О-ні

1.Лисичка сестричка радила Вовкові ловила рибку на хвостик в ополонці. +

2. Царівна Жаба покинула Івана - Царенка , бо не любила його. -

3. Змія задумала Івасика Телесика спекти +

4.У лисички – сестрички не було хвостика бо вона продала дідові на комірець для його баби. -

5. Зловити Івасика – Телесика Змії допомагали інші змії -

3авдання 2

(вибери правильну відповідь)А/Б/В

1. Для чого Бабі потрібен був бичок:

А) щоб з його допомогою розбагатіти;

Б) щоб не сумувати;

В)щоб стеріг хату.

2. На яке дерево заліз Івасик – Телесик:

А) дуб;

Б) клен;

В) явір.

3. Хто вирішив запросити Пана Коцького на обід:

А)Вовк, ведмідь, кабан, заєць;

Б)Їжак, вовк, лисиця;

В) Журавель.

4. З ким полетіла Кривенька - качечка:

А) з лебедями;

Б) з качками;

В) з гусьми.

5. Чому Котигорошка так назвали:

А)бо його мама з’їла горошинку;

Б) був товстий і круглий;

В) любив їсти горох.

Завдання 3

Скільки героїв у казці?

1) Скільки звірів помістилося в рукавичці, яку загубив дід?

Відповідь. Сім героїв: мишка - шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, вовчик-братик, кабан - іклан, ведмідь - набрід.

2) Скільки звірів зустрів по дорозі Колобок?

Відповідь. Четверо звірят: зайчик, лисичка - сестричка, вовчик-братик, ведмедик.

3) Скільки героїв-персонажів витягують ріпку?

Відповідь. Шість героїв: дід, баба, внучка, собачка, котик, мишка.

4) Скільки звірів приліпилося до солом’яного бичка?

Відповідь. Четверо звірят:вовк, ведмідь, заєць, лисичка.

5)Скільки разів лисичка обмінювала курочку із казки «Лисичка- сестричка»?

Відповідь.5 разів

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

(Діти виконують пісню «Казки мої»)
Ось книжечка маленька, в ній - схованка чудес.

Там виріс біб великий аж до самих небес.

Рій казочок веселий живе на сторінках.

Я скарб такий чудовий тримаю у руках.

Приспів:

Казки мої улюблені, улюблені казки.

Хоч їх напам'ять знаю, читаю залюбки.

Казки мої улюблені, улюблені казки.

Хоч їх напам'ять знаю, читаю залюбки.

Ось їде Попелюшка в кареті з гарбуза

І роги наставляє Коза їй Дереза.

Юнак Котигорошко врятує цілий світ,

Царівна-несміяна усіх нас розсмішить. Приспів.

Ось море синє-синє, там - рибка золота

І біла скатертина чарівна, непроста.

Тікає від бабусі маленький Колобок.

Замовкли всі звірята - напевно, близько вовк. Приспів

Завдання 4

Записати назву казки

-У моєму мішечку різні предмети. Спробуйте відгадати з яких вони казок.

1. Глечик з вузькою шийкою «Лисичка та Журавель»

2. Солома «Солом’яний бичок»

3. Пір’я «Кривенька качечка»

4. Туфелька «Попелюшка»

5. Повітряна кулька «Вінні Пух»

Завдання 5

Знайди казкових герої

МФРКІТГОРВОЖХЗ

ШНЛИСИЦЯЗКУЦЧР

ЗНМИКОЛОБОКЇБКІ

УЦЙРЛЩДОПКВОВК

БАБУСЯЩРАСИТЬЛ

ЦЙВПОПЕЛЮШКАС

ТЮАВУЗАЙЧИКХТ

ХКОТИГОРОШКОВА

Завдання 6

Ілюстрація до казки

1. Кіт у чоботях.

2. Мойдодир.

ІНСЦЕНІЗАЦІЯ КАЗКИ «ЛИСИЧКА І ЇЖАК»

(Діти у костюмах інсценізують казку)

III. Заключна частина

Підраховування балів і нагородження переможців.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ГЕОГРАФІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
9
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!