Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Доброта йде від серця.

Мета: у формі гри допомогти дітям осягнути зміст поняття «доброта» та «чуйність»;

розвивати увагу, пам'ять,логічне мислення;

виховувати загальнолюдські моральні якості:почуття доброти, чуйності, співпереживання;виховувати дружній колектив.

Література:

Лопатіна О.О.,Скребцова М.В. 600 творчих ігор для дошкільнят та школярів.-Х.,2012.

Хід заняття

Вихователь.

Дорогі діти, сьогодні на нашому виховному занятті ми поговоримо про доброту та чуйність. Як ви розумієте ці поняття? (Відповіді дітей) А де зустрічається добро? З ким воно переважно бореться? Що значить бути добрим? (Бажати добра іншій людині). Кого можна назвати добрим, лише чарівника чи фею з казки? (Ні. Добра людина робить гарні вчинки, ніколи нікого не скривдить, завжди помітить того, хто потребує допомоги, та надасть її.)

Здавна українці славляться своєю доброю вдачею, повагою та гостинністю. Саме тому дуже багато складено було казок, прислів’їв, приказок та афоризмів про добро.

  • Хто назве хоч декілька з них, я впевнена,що ви їх чуєте мало не щодня.

Не встояти злу проти добра.

Поспішай робити добро.

З добрим жити добре.

Добро всі люблять та не всі роблять.

Поживеш серед добрих - сам подобрієш.

Світ не без добрих людей.

Доброму скрізь добре.

Без добра і лихо не родить.

Добра справа і у воді не тоне.

Отож, кожна людина, яка робить добрі справи, є трішки чарівником або феєю. Діти, а ви хочете також бути чарівниками? Давайте спробуємо. Саме цьому ми з вами і будемо сьогодні вчитися.

Гра №1 «Фея Доброти»

Діти стають у коло й витягують перед собою руки. Педагог непомітно вкладає в долоньки однієї дитини каблучку і голосно каже: «Хто сьогодні найдобріший, виходь до мене найхутчіше!» Той, у кого каблучка, повинен вибігти в центр кола. Ця дитина стає Феєю Доброти.

Фея Доброти торкається кого-небудь із дітей каблучкою і говорить про нього щось хороше. Той, до кого доторкнулася Фея, повинен сказати що-небудь хороше про свого сусіда, який, у свою чергу, говорить щось хороше наступній по колу людині й т. д.

Гра №2 «Потяг Чеснот»

Діти стають у коло й називають яку-небудь гарну якість, наприклад доброта. Потім один з учнів повинен назвати гарну якість, що починається з останньої літери слова «доброта», наприклад акуратність. Слово «акуратність» закінчується на літеру «т», отже, наступна дитина повинна назвати гарну якість, що починається з літери «т», наприклад терпимість.

Якщо хто-небудь не може назвати якість, це намагається зробити наступний учень. На дошці записуються всі якості, названі дітьми. Виходить Потяг Чеснот. Обговоріть з дітьми, в якому вагоні потягу вони вирушили б у далеку подорож. Попросіть дітей пояснити свою думку.

Гра №3 «Тільки гарне»

Педагог з м'ячем у руках стає перед дітьми, просить їх вишикуватися в ряд, а потім кожному з них по черзі кидає м'яч. Діти ловлять м'яч лише тоді, коли називається яка-небудь позитивна якість (правдивість, доброта, акуратність). У цьому випадку вони роблять крок у бік педагога. Якщо діти випадково «впіймають негативну якість» (нетерпимість, жадібність, злість), вони роблять крок назад.

Перемагає той, хто першим дійде до педагога. Цей учень стає ведучим.

Гра №4 «Добре тіло»

Об'єднайте дітей у кілька груп і роздайте їм картки з назвами частин людського тіла. Діти повинні перелічити такі якості різних частин тіла, маючи які, кожна людина відчуватиме себе щасливою (наприклад: голова розумна, мудра, терпляча, уважна, спостережлива; руки працьовиті, чуйні, ніжні, теплі; ноги — міцні, гнучкі та швидкі; спина витривала, пряма і сильна; очі спостережливі, уважні, добрі).

Після цього попросіть дітей скласти казку про те, як різні частини тіла людини набули різноманітних якостей.

Гра №4 «Сонячні Зайчики»

Діти стають у коло. Усі вони Сонячні Зайчики. Один учень сонечко. Сонечко по черзі торкається Сонячних Зайчиків своїми промінчиками, і кожен Зайчик говорить йому якесь ласкаве слово. Після того як Сонечко торкнеться всіх Зайчиків, воно згадує все гарне, що сказали про нього Зайчики. Гра триває доти, поки Сонечками не побувають усі діти. Найуважнішим є те Сонечко, яке згадає добрі слова всіх Зайчиків. Упродовж гри педагог записує на дошці всі добрі слова, сказані Зайчиками.

Підсумок заняття

Вихователь .

Діти, сьогодні ви побачили,що кожен з вас у душі добрий чарівник. Коли ви говорили гарні слова один одному, то в класі було багато щирих посмішок, у всіх був гарний настрій. Отже, ви робили добрі справи, бажали добра людям, які поряд з вами. А вам приємно було чути гарне про себе? А говорити гарне іншим? Я бажаю вам залишатися гарними добрими чарівниками протягом усього життя. Робіть добро, і воно обов’язково повернеться вам сторицею.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
0
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!