Урок Розробка виховної години (гри)

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Вікторина

«Я – моє життя і моє здоров'я»

(для учнів 2 – 4 класів)

Вікторина

«Я – моє життя і моє здоров'я»

Девіз: «Здоров'я — це ще не все, але без здоров'я все інше — ніщо».

Ведуча.

Добрий день, друзі! Вітаємо вас на нашій вікторині «Я – моє життя і моє здоров'я» !

Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача.
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.

Хто здоровий – не сумує,
Над загадками мудрує.
Він сміливо в світ іде
Й за собою всіх веде.

Бо здоров’я – це прекрасно,
Здорово, чудово, ясно!
І доступні для людини
Всі дороги і стежки.


Сьогодні учні початкової школи позмагаються – хто краще знає, як піклуватися про своє здоров'я. У вікторині беруть участь 2 команди:

1 – Вітаміни.

2 – Корисні звички.

Спостерігати та оцінювати нашу вікторину буде почесне журі.

1.

2.

3.

1 завдання.

Командам необхідно по черзі дати правильну відповідь на запитання, яке буде оцінуватись за кожну правильну відповідь 1б., Зі скриньки достаємо запитання для команди і готуємо правильну відповідь. Час 10 хв. (Додаток №1)

Дайте правильну відповідь:

1. Лікарі радять якомога більше бувати на свіжому повітрі, але для чого?

1. У квартирах не чисте повітря.

2. На вулиці більше можливості для спілкування з друзями та гри.

3. Це корисно для зміцнення здоров’я та закалювання організму.

4. Щоб не заважати батькам займатися домашніми справами.

Відповідь:3.

2. Загально відомо, що руки обов’язково треба мити перед вживанням їжі та після відвідування туалету. А в якому із наведених прикладів теж обов’язково треба помити руки?

1. Після сну.

2. Після читання книги.

3. Після гри з домашніми тваринами.

Відповідь:3.

3. Що шкідливо для здоров’я?

1. Виконання фізичних вправ та спортивні заняття.

2. Увага до системи харчування.

3. Недотримання правил особистої гігієни.

4. Перебування на вулиці.

Відповідь: 3.

4. Ми вмиваємось та миємо ноги щодня тому, що…

1. Це – стародавня традиція.

2. Це сприяє очищенню шкіри та закалюванню організму.

3. Щоб не викликати насмішок оточуючих.

4. Намагаємось знищити мікроби.

Відповідь:2.

5. Що (з наведеного нижче) сильніше шкодить здоров’ю?

1. Харчування недозрілими овочами і фруктами.

2. Вживання холодної води.

3. Любов до солодких компотів.

4. Прогулянки босоніж по мокрій траві.

5. Прогулянки під дощем.

6. Куріння, вживання алкогольних напоїв.

Відповідь:6.

8. Щоб зуби були здоровими, необхідно:

1. Регулярно вживати фрукти та солодощі.

2. Повністю виключити з раціону всілякі солодощі.

3. Після кожного вживання їжі полоскати рот водою.

4. Вживати якомога менше хліба та інших вуглеводнів.

5. Ніколи одразу після вживання гарячих страв не їсти холодні, а після холодних – гарячі.

6. Чистити зуби перед і після сну.

Відповідь: 3,5,6.

9. Чому не можна багато часу дивитися телевізор або грати на комп’ютері?

1.  Телевізор і комп’ютер можуть зламатися.

2.  Витрачається багато електроенергії.

3.  В квартирі виникає сильне електромагнітне поле.

4.  Через це погіршується зір, стан нервової системи, постать.

Відповідь:4.

10. Підліток захоплюється комп’ютерними іграми. Скільки часу він може знаходитись перед екраном комп’ютера без шкоди для здоров’я?

1.     Не більше однієї години.

2.     Не більше двох годин.

3.     Не більше трьох годин.

4.     Не більше чотирьох годин.

Відповідь:1.

11. Що скоріше може привести до побутових травм?

1.          Погане самопочуття.

2.          Невиконання правил безпеки, пустощі, неуважність.

3.          Відсутність батьків вдома.

4.          Надмірна самовпевненість.

Відповідь: 2.

12. Вас попросили навчити маленьку дитину безпечно спускатися по сходах. Ви поясните, що треба спускатися…

1.Швидко.

2.Можна швидко, можна повільно (в залежності від того, наскільки поспішаєш).

3.Тримаючись праворуч, повільно та дивитися собі під ноги.

4. Праворуч або ліворуч (як тобі зручніше).

Відповідь: 3.

13. При користування препаратами побутової хімії (розчинниками, аерозолями, легкозаймистими рідинами) чим необхідно керуватися?

1.       Порадами друзів.

2.       Особистим досвідом.

3.       Знаннями з уроків хімії.

4.       Інструкціями виробника.

5.       Порадами, що дають засоби масової інформації.

Відповідь:4.

14. Коли вдома є маленькі діти, треба бути дуже пильним. Адже до їх рук можуть потрапити гострі предмети або небезпечні для життя речовини (оцтова кислота, розчинники, лаки, фарби тощо). Де потрібно зберігати такі речовини та предмети?

1.     В темних місцях.

2.     Під столами, на антресолях.

3.     У закритих на ключ шухлядках або приміщеннях (комора, сарай, гараж).

4.     В умивальнику на полицях.

5.     У кухонних шафах біля задньої стінки.

Відповідь: 3.

15. Що треба враховувати, збираючись до школи, щоб не застудитися?

1. Погодні умови, місце проведення уроків, температуру у шкільних приміщеннях.

2.Стан та міцність свого здоров’я.

3.Стан свого одягу.

4. Відстань до школи та кількість уроків.

Відповідь: 1.

16. Штовхатися та бігати коридорами школи забороняється тому, що:

1.     Можна отримати зауваження від вчителів або директора.

2.     Можна випадково вдаритися, збити з ніг когось, самому отримати травму або травмувати іншого.

3.     Можна зачепити вчителів та учнів, що рухаються поруч.

4.     Можна забруднити або порвати одяг і батьки вдома будуть сварити.

Відповідь: 2.

2 завдання.

(додаток №2)

Позначити предмети які допомагають бути чистим та акуратним.

(10б).( 3хв).

3 завдання.

(додаток №3)

Командам необхідно зібрати 2 речення і дізнатися формули здоров’я:

(10 балів, час 5 хв.)

  1. Хочеш мати міцне здоров я і не боятися застуди – загартовуйся.

  2. Щоб бути здоровим треба постійно піклуватися про чистоту свого тіла та одягу.

  3. Їжа – джерело енергії, тепла, росту і здоров я людини.

  4. Щоб бути здоровим – треба багато рухатися.

4 завдання

(додаток №4)

Необхідно розв’язати кросворд і дізнатися, що містять у собі ці продукти. (час 5 хв) на швидкість.

(1місце – 10б. 2місце – 5 б.)

5 завдання.

(додаток №5)

Гра «Плутанина»

(учасники повинні скласти сюжетні малюнки про здоров'я ) (5хв)

6 завдання.

(додаток №6)

Змагання на кращу пантоміму під назвою «Що у мене болить?»

7 завдання.

(додаток №7)

Командам необхідно розшифрувати речення.(10б.)(5хв)

8 завдання.

(додаток №8)

Необхідно позначити як треба обходити транспорт, який стоїть Пояснити чому.( 5 хв)

9 завдання.

Конкурс малюнків під назвою «Предмети які допомагають доглядати за зубами та ротовою порожниною» ( 5 хв.)

Команди малюють малюнки.

10 завдання.

(додаток №9)

Позначити червоним кольором, що на кухні може бути небезпечним для тебе.

11 завдання.

(додаток №10)

Як ми знаємо сигнали регулювальника.(10б.)

12 завдання.

Конкурс капітанів:

За кожну правильну відповідь нараховується - 5 очок.

1 капітан:
1. Що використовують для гасіння пожежі? (Вогнегасник).


2. Чи можна водою гасити вогонь, який виник від спалаху телевізора? (Ні)


3. Де повинні знаходитись всі пожежонебезпечні речовини? (У недоступних для дітей місцях).


4. Скільки букв у слові "пожежа"? (6 букв)


5. Якщо виникла пожежа у домі, за яким номером слід викликати пожежних? (101)


6. Що треба робити, коли пожежа невелика? (Гасити самому)

7. Чи можна вмикати в розетку зразу кілька електроприладів? (Ні)

2 капітан:
1. Чи можна залишати без догляду увімкнені електроприлади? (Ні)


2. Скільки складів у слові "Вогонь"? (2)


3. Чи можна користуватися відкритим вогнем, відвідуючи горища чи підвали? (Ні)


4. Для чого слід закривати рот і ніс вологою тканиною, коли вибігаєш з палаючого будинку? (Щоб не обпалити обличчя)


5. Чи можна лити у вогонь легкозаймисті рідини? (Ні)


6. Дим від пожежі підіймається вгору чи опускається вниз? (Вгору)

7. Якщо сильно пахне газ в квартирі, за яким номером викликати допомогу? (104)

Підведення підсумків змагань.


Ось і завершилися змагання. І зараз на вас чекає хвилююча мить - нагородження. Кожен з вас приклав максимум зусиль для того, щоб заробити якомога більшу кількість балів для своєї команди. Тому природно, що кожному з вас хотілося б здобути перемогу. Але за законом змагань переможцем стає лише одна команда. Тож бажаю всім вам успіху і надаю слово головному судді змагань.

Оголошення результатів.

Нагородження.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
3
міс.
2
7
дн.
1
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!