Урок Розробка виховної години

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тиждень 2: «Мій /наш клас»

Тема. Як почуватися комфортно у класі?

Шкільний мелодійний дзвінок

Покликав усіх на урок.

Тож не будемо гаяти часу

І полинемо разом із класом

В чарівну країну Знань.

І. Ранкова зустріч.

Сонце усміхнулося до кожного з нас і побажало нам доброго ранку.

Ми теж будемо ввічливими і привітаємось один з одним.

(Діти вітаються і бажають гарного дня один одному, починаючи речення зі звертання.)

1.Проведіть вправу «Моя рука і мої пальчики»:

Діти показують праву руку і за вказівкою вчительки загинають пальчики.

Давайте пригадаємо, як називаються наші пальчики: мізинчик, безіменний, середній, вказівний, великий.

- Загніть, будь ласка, свій мізинчик, хто сьогодні прийшов у гарному настрою?

- Кого зранку збудила рідна і люба вам людина?

- Хто зранку бачив чиюсь посмішку?

- Хто зустрів хоча б одного друга?

- Що у нас вийшло? («люкс»/ «лайк»)

2.Вправа «Синоптик»

3.Події в історії

  • День 11 вересня насичений вкрай небезпечними подіями. Втім, найбільше він запам’ятався  США.  Нині цей день для Сполучених Штатів -  День патріота, як  згадка про загиблих у результаті терактів  2001 року.

  • 1927 року  стався   землетрус на Південному березі Криму призвів до численних руйнувань від Севастополя до Феодосії.

  • 993  року   в  Києві на Михайлівській площі відкрито пам'ятний знак жертвам Голодомору

  •  2001-й  рік  - світовий рекорд вантажопійомності: український літак Ан-225 "Мрія" підняв на висоту 2 км взвод танків вагою 253,82 тонни.

ІІ. Гра-ознайомлення з навчальними центрами /.осередками класної кімнати та їх призначенням («живим куточком», класною бібліотекою, ігровим осередком тощо)

ІІІ. Робота із сюжетними малюнками / фотографіями для визначення, що можна і чого не варто робити в класній кімнаті. Обговорення

Об’єднайте дітей у групи. Роздайте кожній групі набір малюнків / фотографій і попросіть роздивитися зображене на них та пояснити, чи варто /не варто повторювати зображені дії в їхньому осередку класної кімнати. Попросіть, щоб учні обґрунтували свої думки.

 Підсумуйте правила безпеки в класі, наприклад, під час роботи з гострими предметами тощо.

Учитель. Щоб усі вас поважали,

Щоб любили і пишались.

Не багато, і не мало —

Треба знати й поважати

Класні правила усі.

-Зверніть увагу на вітрила теплохода «Знання».

- До школи приходь вчасно.

- Будь охайним.

- У класі ходи спокійно.

- Відповідай за свої вчинки.

- Тримай у порядку свої речі та робоче місце.

- Уважно слухай, коли хтось говорить, не перебивай.

- І – найголовніше: стався до людей так, як хочеш, щоб ставилися до тебе!

Забороняється:
- на перерві бігати коридорами, у класі, а також сходами рідної школи.
Головне:
1. Намагайся жити так, щоб людям поруч з тобою було добре.
2. Перш ніж звернутись до людини, посміхнись їй: адже добрі стосунки починаються з посмішки.
3. Навчись радіти не тільки своїм успіхам, але й успіхам однокласників та друзів.
4. Ніколи нікому не заздри та не зраджуй: це відштовхує людей і руйнує їх стосунки.
5. Намагайся прийти на допомогу товаришу, не чекай, поки тебе про це попросять.
6. Якщо тебе буде погано, не поспішай звинувачувати у цьому інших, вчись терпіти неприємності: погане швидко проходить.

V. Рефлексія. Створення аплікації (колажа) про клас

 Запропонуйте учням намалювати (викласти) свої асоціації на аркушах паперу, що стосуються класу. Нехай кожен учень підпише роботу друкованими буквами. Прикріпивши їх до стіни, одержимо «груповий портрет» класу.

Правила користування клеєм

1) Клей треба наносити пензликом від середини до країв.

2) При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою.

3) Для притискання елементів аплікації і витирання рук треба користуватися матер’яною серветкою.

4) Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити, пензлик і посуд помити.

Учитель. Ви у мене, як чисте, тепле, яскраве, промінисте сонечко. Спілкуючись з вами, можу сказати, що ви: творчі, активні, талановиті, щирі, добрі, лагідні, активні, цілеспрямовані, спортивні, красиві, розумні, артистичні, щасливі, мрійливі, допитливі,креативні, вірні, веселі, незалежні,дружні, сильні, працьовиті та я можу ще багато перераховувати ваших якостей.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з БІОЛОГІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
1
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!