Урок Розробка виховної години

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Математичний КВК для учнів 5-6 класів

Мета: розширити та поглибити здобуті знання на уроках математики показати способи їх використання на практиці; викликати в учнів інтерес до математики; збудити прагнення більше знати, розуміти; виховувати дисциплінованість, уміння працювати в групі; розвивати математичні та комунікативні компетенції.

(Музика)

Ведучий 1. Добрий день, дорогі друзі!

Ми раді у залі вас нині вітати!

Сьогодні запрошуємо всіх на змагання.

Знавцям й глядачам – особливі вітання!

Ведучий. Ми раді вітати вас на конкурсі веселих і кмітливих, який присвячений прекрасній науці, математиці.

Ведучий 2. Нехай ті учні, яким математика досі здавалася нудною та нецікавою наукою, сьогодні переконаються, що вона весела та захоплююча.

Ведучий. Відомо усім: тут відсутні секрети –

Бо в школі вивчають різні предмети.

Наук у нас різних вивчають багато.

Яку з них ми будемо нині вітати?

Ведучий. Тобі, математико, наші вітання.

Це ж ти нас зібрала усіх на змагання.

Сучасну і давню науку чудову

Сьогодні у дії побачимо знову.

Ведучий. Чекають тут різні на вас запитання

І хитрі задачі, й цікаві завдання.

Питання серйозні, та є й жартівливі,

Тож будьте уважні і будьте кмітливі.

Ведучий. Лишилось питання одне з’ясувати:

Хто ж буде в змаганнях участь брати?

Ведучий 1. Команда(Кмітливі)

Капітан. Команда «Винахідливі» до змагання готова! Наш девіз:

Винахідливі завжди

Сухими вийдуть із води.

Складних завдань для нас немає,

Сьогодні ми перемагаємо!

Ведучий 1. Команда «Винахідливі»

Капітан. Команда «Кмітливі» до змагання готова! Наш девіз:

Кмітливі труднощі долають

Вони завжди перемагають.

Перемогу ми здобудемо,

У боротьбі ми перші будемо.

Ведучий 1. Багато залежить від вас, шановні вболівальники, від того, наскільки активними ви будете. Ви не лише гості, а й учасники гри.

Ведучий 2. А щоб змагання було чесним,

Слід вибрати журі почесне

Нам разом з вами друзі

Хто ж буде в цім почеснім крузі?

Ведучий 2. Ширше двері відчиняйте

Розуму й кмітливості

І старанність виявляйте

Й максимум сміливості.

Ведучий 1. Першим конкурсом нашої гри буде конкурс «Розминка»

Вчитель. Перший етап розминки –«Знай відомих математиків!»

Умови: Команди шикуються ланцюжком в дві шеренги. Ведучий кидає м’яч спочатку першому гравцеві однієї команди. Гравець, який зловив м’яч, має назвати прізвище відомого математика і віддати м’яч гравцю команди-суперника. Той називає наступне прізвище відомого математика і передає м’яч другому учаснику команди-суперника. І так далі.

Гравці мають назвати імена математиків протягом 2-3 секунд і не повторюватись. Втрата м’яча або відсутність швидкої відповіді – 0 балів, кожна правильна відповідь – 1 бал.

Ведучий Другий етап розминки – «Щаслива кулька»

Від кожної команди запрошується по три учасники, які вміють швидко рахувати. Вони отримують по три кульки, в яких знаходяться завдання. Кожен гравець повинен надути кульку, щоб вона лопнула і розв’язати завдання.

3798+(191+202)

3755+(245+1146)

5789+(3128-1789)

8873+(175+127)

3786+(2263+214)

9875+(8213-5875)

Ведучий Другим конкурсом нашої програми є конкурс «Щасливе число 7»

Команди підготували повідомлення, в яких зустрічається число 7. За кожне повідомлення нараховується 1 бал. Інформація не повинна повторюватись. Відповідь повинна починатись словами «Ми знаємо, що….»

Наприклад: Ми знаємо, що є така приказка Сім раз відмір, а раз відріж.

Ми знаємо, що тиждень триває сім діб і т.д.

Ведучий До нас із далекої Індії прибув пан Бхаскарм Ачкарія.

Бхаскарм Ачкарія: Друзі, я прибув до вас на зорельоті! Небо нагородило мене здатністю визначати числа, пов’язані з вашим життям. Я, наприклад можу вказати місяць, день і рік вашого народження. Хто хоче переконатись у цьому, прошу на сцену

Ф о к у с (Вгадування дня народження)

1.Порядковий номер місяця вашого народження помножте на сто.

2.Додайте день вашого народження.

3.Одержане число помножте на два.

4.Додайте вісім.

5.Помножте на п’ять.

6.До одержаного числа додайте чотири.

7.Помножте на десять.

8.Додайте ще чотири.

9.А тепер додайте свій вік.(ціле число років)

10.Відніміть чотириста сорок чотири.

Наприклад: 12.04.11 (11-вік,04-дата,12-місяць)

Ведучий Слово журі

Ведучий Наступним конкурсом нашої гри є Конкурс капітанів.

Шановні капітани. Зараз ваша черга захистити честь своєї команди і принести їм бажані бали. Нехай розум переможе силу.

Вчитель. 1 завдання має назву «Окомір». Погляньте уважно на цю тарілку. На ній розсипана квасоля. Шановні капітани, ваше завдання, не рахуючи квасолі, визначити на око її кількість. Переможе той, хто буде ближчим до істини.

Вчитель. 2 завдання конкурсу капітанів має назву «Математичний бій». Вам буде представлено 10 запитань. Відповідати слід негайно, хто швидше. За кожну правильну відповідь 1 бал.

1. На яке число можна множити і ділити, але саме це число не ділиться? (1)

2. Яке число можна розділити на 5 і отримати 0 (0)

3. На дереві сиділо 6 качок. Зробивши 1 постріл, мисливець влучив в двох із них. Скільки качок лишилось на дереві? (0)

4. У кошику було 5 яблук. Як поділити їх між 5 друзями, щоб одне яблуко лишилось в кошику?

5. Скільки відрізків на рисунку? (6)

6. Скільки квадратів на рисунку? (8)

7. Скільки кінців у трьох палиць? (6)

8. Скільки кінців у чотирьох з половиною палиць? (10)

9. Скільки пальців на двох руках? На десятьох? (50)

10. У трикутнику відрізали кут. Скільки кутів залишилося? (4)

Ведучий. Капітани молодці і поки журі підраховують бали ми проведемо конкурс вболівальників.

1 завдання «Відгадування загадок». 1 загадка – 1 бал.

1.Чотири рівні сторони,

Є й кути - прямі вони.

Знають учні всі підряд

Цю фігуру звуть … (квадрат)

2. Є у кола вірний друг,

Називається він … (круг)

3. Ця точка горда і щаслива,

Бо роль у неї особлива:

Вона куту назву дає,

Його сторін початком є.

Ця точка для кута єдина

І називається … (вершина)

4. Гострий кут він переріс,

До тупого не доріс.

Як відомо кут такий

Називається … (прямий)

5. По ній довго можна йти,

Кінця-краю не знайти.

І початку там нема

Бо ця лінія … (пряма)

6. Вона особа граматична,

Але і до обчислень звична:

Із дробом десятковим дружить

І знаком розділовим служить.

Вам усім вона відома,

Ім’я їй дали … (кома)

7. Летіла птаха на морозі,

Над хатами січневим днем,

Згубила літеру в дорозі

І стала цифрою з нулем

Що це таке? (Сорок-а)

8. Ці числа є великі, а є малюки.

Проте з них кожен має лише 2 дільники.

( Прості числа)

9. Один говорить, два дивляться, два слухають. (Голова)

10. У двох матерів по 5 синів і всі на одне ім’я. ( Пальці рук)

Вчитель. 2 завдання для болільників - «Аукціон пісень» - пригадайте пісні, у яких зустрічаються числівники.

  • Слово журі

  • Ведучий. Наступний конкурс - Конкурс художників та дизайнерів

1 Завдання має назву «Кожній руці своя робота»

З кожної команди запрошуємо по 1 учаснику. Завдання: одночасно двома руками намалювати коло і квадрат (ліва рука малює коло, а права квадрат). Хто швидше і охайніше виконає малюнок, той отримає 3 бали.

Ведучий. 2 завдання для всієї команди. Конкурс дизайнерів. Кожній із команд дається набір геометричних фігур, із яких вам необхідно створити картину. В генеральні дизайнери до команд запрошуємо (……….)

Ведучий. Поки команди працюють послухаємо доповідь члена Піфагорської , ой, Лисогірської школи околовсяческих наук академіка Мовчалкіна

Доповідь.

Вельмишановні колеги! Вельмишановні академіки! Як, ви ще не академіки, а учні?

Нічого, це не має значення. Бо, якщо ви вчите математику, то ви вже робите перший крок у велику науку. Власне, ви його зробили тоді, коли дізнались: що 1+ 1 - буде 2, а 2 помножити на 2 буде 4…

Ви це вчили у першому класі? Абсолютно правильно. Перший клас – це такий клас, в якому вчать все, а потім лише повторюють, тільки в дещо складнішому вигляді, аж поки не стануть академіками. А тоді знову починають повторювати…

Отже, дорогі колеги, не лякайтесь прірви премудрості. Не лякайтесь навіть тоді, коли вам почнуть снитися косинуси і синуси, тангенси і котангенси, коли у вас в голові почнуть битися ікси з ігреками. Це з багатьма бувало, навіть з академіками найвидатнішими. Звичайно, коли вони ще ходили до школи. Потім все стане на свої місця. Буває, безперечно, що якийсь катет перечепиться через гіпотенузу якраз тоді, коли вас викличуть до дошки. І ви тоді замість того, щоб відповідати, замислитесь, як їх розчепити. Що в таких випадках буває? Вчитель ставить 2 в журнал.

Тобто, головне, повторюю, не лякайтесь. І не покладайте надію на те, що з останньої парти вам кинуть рятівний пояс – шпаргалку. Не червонійте, я знаю, що часом ви такими справами займаєтесь. А професор шпаргалок, як і професор чорної і білої магії – це не мої колеги. Мої колеги – ті, хто сміливо кидається у море цифр, хто розв’язує найскладніші рівняння, розплутує найхитріші сплетіння ліній. Ті, хто сидячи за шкільною партою, заново робить ті відкриття, які робили Піфагор і Евклід, ньютон і Лобачевський. І нехай ви ці відкриття робите за час історії сотий, тисячний, мільйонний раз – це однаково відкриття. І ви підете далі.

Математика навчить вас вираховувати, скільки яких добрив внести, щоб поле дало найбільший урожай, допоможе вам робити креслення для спорудження найкращих будівель і виготовлення найпотужніших двигунів. Ви навчите електронні машини за секунду вираховувати такі числа, які не могло вирахувати людство за тисячоліття. Ви навчите їх складати вірші і грати в шахи краще, ніж Каспаров. А, можливо, ті з вас, яким більше до вподоби футбол, зумієте грати в футбол з математичною точністю і тоді кожен з вас буде попадати у ворота і ваша команда ніколи не перейде з вищої у першу лігу.

Та годі! Ким би ви не стали, математика вам знадобиться! Бажаю вам, дорогі колеги, шановні академіки, успіхів у вивченні цариці наук – математики!

А ще скажу, що неправда, що математика любить сухих, похмурих. Кожну справу краще робити весело, з посмішкою. Тож нехай і сьогоднішній вечір буде веселим.

Ведучий. А сьогоднішній вечір дійсно веселий. І на сцену ми хочемо запросити… Як ви думаєте, кого? Справжніх прихильників математики - наших учасників на останній конкурс нашої програми - «Парад геометричних фігур»

Ведучий 1. В нашій школі в котрий раз

Математика звітує

Ведучий 2. Свої фігури та символи

Вона демонструє

Ведучий 1. Знайомтесь, символи такі……

Ви впізнали їх чи ні?

(+ - = > < / } x )

Ведучий 2. А фігури як дізнались,

То й собі захвилювались,

Стали думать і гадать,

Як себе їм показать?

Ведучий 1. Всі зібралися на свято,

Хочуть нас подивувати,

Свою силу та уміння

Всім присутнім показати.

Ведучий 2. Символи реванш взяли

Й перші виступ почали

(парад символів)

Ведучий . Чи можу я тебе запитати, що таке точка і пряма?

Ведучий. Точка і пряма не мають означення в геометрії.

Ведучий. Ні, мають! Точка – це кут, у якого відірвали сторони, а пряма – це точка, що побігла.

Ведучий. Так, це цікаво, але не переконливо. Спитаємо саму точку, нехай вона нас сама розсудить.

Ведучий. Отож, до вашої уваги, парад геометричних фігур.

( парад геометричних фігур)

Ведучий Поки журі підводить підсумки, до вашої уваги

Гумореска «Чудо в черевику»

Як відомо, всі ледачі

Ждуть легенької удачі

(Без труда щоб їм щастило),

«Так і з Васею було».

Вчиться Вася в сьомім класі.

Якось друг і каже Васі:

- Знаю чудо я одне!

Чудо справді чарівне!

Будеш мати без мороки

Ти «відмінно» за уроки,

Лиш зроби, мій друже так:

Роздобудь собі п’ятак;

Приліпи його, мов латку,

В черевик під ліву п’ятку!

Узувайся і ходи,

Піде діло – хоч куди!

Це я, - каже, - перевірив.

Ліпить Вася Боровик

П’ять копійок в черевик.

Взувся, тупнув,

Взявсь у боки:

- Більш не вчитиму уроки,

Пощастить мені і так,-

Під п’ятою ж є п’ятак!

Вранці йшов і всю дорогу

Припадав на ліву ногу.

Ось і школа, ось і клас.

Математика якраз.

- Боровик, іди до дошки! –

Вася встав, пом’явся трішки,

На п’ятак натис – дарма!

Де ж те чудо?

Щось нема!

За годину викликають

З географії питають.

Вася встав – ні в сих, ні в тих,

Замість чуда – в класі сміх.

Мав мороку він велику,

Бо п’ятак у черевику

Відіграв одну лиш роль –

Надавив йому мозоль!

Закінчилися уроки –

Бігли учні в різні боки.

Ну, а Вася Боровик

Ледве тяг свій черевик!

Під п’ятою п’ять копійок,

А у сумці - стільки ж двійок.

Ведучий. Ось і добігла кінця наша зустріч. Ми з вами відвідали країну Математика.

Ведучий. Скільки цікавого ми дізналися. Учасники показали прекрасні знання з математики і я переконаний, що ви ще більше полюбили її, бо і справді математика – цариця всіх наук.

Ведучий. Команди наші добре грали.

Хоч і без досвіду гравці,

А результати показали,

Що вони – всі молодці!

Ведучий. За хвилиною – хвилина,

Ось і грі прийшов кінець!

Тож послухаємо дружно,

Хто сьогодні молодець!

(Слово журі, нагородження команд)

Ведучий. Якщо хочеш досягнути

У житті своїх вершин,

Математику збагнути

Мусиш тонко, до глибин.

Ведучий. Не махай на все рукою,

Не лінуйся, а учись.

Бо чого навчишся в школі,

Знадобиться ще колись.

(Музика)

7

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
4
міс.
0
3
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!