Урок Розробка виховної години

Опис документу:
Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою. Плани конспекти уроків навчання грамоти у початковій школі що можна використовувати як за старою програмою, так і за програмою нової української школи. Розроблені щоправда за старою програмою

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема Країна Казкоград

Мета: повторити й закріпити знання учнями українських народних казок, розвивати уяву, фантазію, вміння робити висновки; збагачувати словниковий запас учнів, сприяти розвитку читацьких інтересів; виховувати бажання постійно поповнювати і поглиблювати свої знання.

Обладнання: карта країни Казкоград, зупинки, загадки, телеграми, казкові герої, кросворд

Хід роботи:

1. Організація класу

1.1. Вступне слово вихователя

Встали дітки всі рівненько

Посміхнулися гарненько

Настрій гарний узяли

І заняття почали

2. Повідомлення теми та мети заняття.

Сьогодні ми з вами помандруємо казковими стежинами, відкриємо двері у чарівну неповторну країну «Казкоград». Мешкає там дивний народ – герої наших улюблених казок.

А наша подорож буде у вигляді зупинок, а щоб пройти їх ви повинні уважно слухати, бути активними і старанно працювати, відповідати на запитання казкових героїв, які нас будуть супроводжувати протягом заняття.

За правильну відповідь будете отримувати бал у вигляді кружечок. Переможуть ті учні, які отримають найбільшу кількість таких кружечок. А по закінченні заняття, підрахувавши фішки, ми з вами визначимо переможців, яких нагородимо медалями.

Попереджаю, що за порушення дисципліни будуть забиратися кружечки.

2.1.Створення сприятливого психологічного комфорту

Подивіться на мене

Посміхніться усі

Ви готові до роботи

Ви бадьорі

Молодці

Казок країна чарівна

У гості вас чека вона

Отож часу не гайте

У подорож рушайте

2.2. Зупинка 1 «Впізнай казку»

Герой першої зупинки «Веселий старт» - Колобок. Щоб її пройти ми повинні відповісти на запитання приготовані Колобком – впізнати казку. Давайте домовимося, що будемо відповідати не хором, а по одному.
(Супроводжується презентацією)

                             На городі, що за черга
                             Дід і баба тут стоїть.  
                             Тягнуть щось перед собою
                             І не витягнуть ніяк.
                                                                   (Ріпка)

                             Ти впізнаєш вмить її
                             Одяг весь у попелі
                             Мачуха все лається
                             Сестри насміхаються.
                                                                    (Попелюшка)
                             Маленьке, сіреньке,
                             Біди наробило:
                             Щось біле, кругленьке,
                             Хвостиком розбило.
                             Сумує і плаче бабуся,
                             Дідусь витирає сльозу,
                             А курочка кудкудаче:
                             «Я вам золоте знесу.»
                                                                     (Курочка Ряба)
                             В’ється річка невеличка
                             Хлопчик у човні сидить.
                             З берега матуся кличе,
                             Щоб обідом пригостить.
                             І вгадать цього героя
                             Справа зовсім не складна.
                             Казка ця усім відома
                             Про кого вона?
                                                                     ( Про Івасика Телесика)
                             Хто кругленький і смачненький,
                             Із віконця скік та скік.
                             Втік від баби та від діда
                             До лисички на язик?
                                                                      (Колобок)
                             Дівчина,
                             Хоч і кривенька,
                             Роботяща,
                             Моторненька,
                             Як гніздо її
                             Спалили,
                             То з качками
                             Полетіла.
                             Всі ви знаєте
                             Цю казку,
                             Тож назвіть її,
                             Будь ласка!
                                                                     («Кривенька качечка».)
                            Ця брехуха — і рогата 
                            І баньката, й бородата. 
                            Обдурила свого діда, 
                            Принесла в родину біди, 
                            Хату в зайчика украла,
                            Жити в домі цьому стала. 
                                                                     (Коза-Дереза.)

                            Ця хатинка,така мила,
                            Всіх у себе приютила:
                            Мишку, зайчика,лисичку,
                            Вовка, жабку невеличку,
                            І кабанчика іклана,
                            І ведмедя великана.
                            Це хатинка невеличка
                            Зветься просто — ... 
                                                                        (Рукавичка).
                            Двоє сірих Мишенят
                            Працювати не хотять. 
                            Все пустують, все танцюють, 
                            Півника прохань не чують. 
                            До роботи — геть не годні, 
                            То ж лишилися голодні. 
                            Як же звати Мишенят? 
                            Хто ж бо знає із малят? 
                                                                        (Круть, Верть.)

                            Хто журавлика вітав,
                            Ще й кашкою пригощав?
                            Пригадайте-но, будь ласка,
                            Із якої герої казки?
                                                                         («Лисичка та Журавель».)

2.3. Зупинка 2 Казкова вікторина

Ми з вами перейшли до другої зупинки «Казкова вікторина». Нас чекає лисичка-сестричка. Лисичка отримала від вовчика братика в подарунок квіточку, але вона розпалася , щоб її скласти нам потрібно відповісти на запитання, які записані на пелюстках. Підходимо до дошки і утворюємо квіточку.

1) Як звали півника в казці « Колосок»? ( Голосисте горлечко )
2) В чий будиночок забралася Коза-Дереза? ( Зайчика )
3) Кому з героїв у скрутну хвилину допомогло гусеня ? ( Івасику-Телесику )
4) Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею)
5) Кого зробив дід із соломи? (Бичка)
6) Хто бігав наввипередки з їжаком? (Заєць )
7) Кого купив дід на базарі за три копи? ( Козу-Дерезу)
8) Який казковий герой народився з горошини? (Котигорошко)
9) Яка тварина прикинулася неживою серед дороги? (Лисичка)
10) Хто викрав Івасика-Телесика? (Змія )
11) Хто прогнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? ( Рак)
12) Як звати зеленого чоловічка з довгою бородою, який живе у пеньку?( Ох)
13) Назвіть улюблене взуття діда з казки Коза-Дереза? (Червоні чоботи)
14) У якій казці битий небиту віз? ( Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат)
15) Кому в казці треба було відчинити, через поріг пересадити,
нагодувати і спати покласти? ( Кобилячій голові)
16) Кого в казці «Рукавичка» називали іклан? (Кабана)
Молодці!!!

Ось, яка в нас розцвіла гарна квіточка, лисичка вам дуже вдячна за неї. А ми рушаємо далі.

2.4. Зупинка 3 «Телеграма від казкового героя»

Ой, діти погляньте, а що це в мене на столі лежить?

Це напевно герой наступної зупинки залишив, щоб ми їх прочитали сьогодні на занятті. Щоправда, на телеграмах немає підписів, давайте допоможемо Зайчикові дізнатися від кого телеграми.
1) - Приїхати не зможу, бо тато не зробив мені човник та весельце. ( Івасик-Телесик)
2) - Дуже хотілося б потрапити до вас, але соромно своєї гидкої зовнішності. ( Гидке каченя )
3) – Терміново викликали лікувати звірів у Африку. Не встигну повернутися. ( Лікар Айболить )
4) – Дуже засмучена, мишка випадково розбила яєчко, прийти не зможу. ( Курочка Ряба )
5) – Прибути до вас не можу. Мене викрала Лиска.
( Півник )
6) – Вигнав дід мене із хати, іншу я пішла шукати.
( Коза –Дереза )
7) – Моя риболовля закінчилася погано. Мене побили, а хвіст опинився в ополонці. ( Вовк-панібрат )
8) – Поспішаю до лісу. Мачуха наказала принести підсніжників.
( Падчерка )
Молодці!!!

Фізкультхвилинка

У країні казочок
                                  Жив веселий Колобок.
                                  Разом з ним усі звірятка,
                                  Вирушали на зарядку.
                                  Похитали головою,
                                  Раз притупили ногою,
                                  Руки вгору піднесли,
                                  Трішки ними потрясли,
                                  Нахилились вліво, вправо.
                                  Та цього іще замало.
                                  Руки вгору, руки вниз,
                                  Раз присіли, піднялись.
                                  Головою похитали
                                  Й працювати знов почали.

2.5. Зупинка 4 «Казкова математика»

Ну от ми з вами підійшли до Казкового математичного замку. Але щоб до нього потрапити, необхідно дати відповідь на запитання вовчика-братика.

  1. Скільки звірів зустрів Колобок у лісі?

  2. Скільки тварин тягло Ріпку?

  3. Скільки мешканців було у Рукавичці?

  4. Скільки звірів злякала Коза-Дереза?

  5. Скількох жителів лісу злякав Пан Коцький?

  6. Скільки козенят було в матері кози?

  7. Скільки яєць знесла Курочка Ряба?

Молодці!!!

2.6. Зупинка 5 «Впізнай малюнок»

1)

Ми з вами помалу перейшли до наступної зупинки «Впізнай малюнок». Допоможіть герою зупинки Ведмедикові по малюнках впізнати казку і виправити помилки художника.

(На дошці висять малюнки)

Червона Шапочка

Зверніть увагу на шапочку.

Що на голові у дівчинки?

Що вовк забрав у Шапочки?

Ріпка

Чи є щось тут неправильно зображене?

Зверніть увагу хто тягне ріпку першим, а хто останнім.

Чи змогла б мишка без допомоги інших вирвати ріпку? Чому?

Тож, ми повинні запамятати, що в дружбі сила.

До якої казки цей малюнок?

Що не правильного на ньому?

Чи було так у казці?

А що було насправді?

Молодці, ви всі були дуже уважними знатаками.

2)

Ми з вами дійшли до дуже цікавого завдання.Я вам зачитую уривки з казок, а ви будете казати з якої казки.

1) «Вовк та козенята»

Повернеться коза, постукає ріжками у двері і заспіває

- Ой, ви, діточки, козеняточки!

Відімкнітися, відчинітеся!

Ваша мати прийшла,

Молока принесла…

2) «Рукавичка»

От, біжить мишка, влізла у ту рукавичку та й каже:

- Тут я буду жити!

3) Івасик-Телесик

Гуси, гуси, гусенята,

Візьміть мене на крилята,

Та понесіть до батечка…

4) «Лисичка та Журавель»

А лисичка наварила кашки з молоком, розмазала по тарілці та й припрошує:

-Пригощайся, журавлику, пригощайся, лебедику!

5) «Колосок»

Швиденько сіли за стіл. А півник їм каже:

-Стривайте, стривайте! Ви мені спочатку скажіть: хто знайшов колосок?...

6) «Коза-Дереза»

Тупу-тупу ногами,

Сколю тебе рогами,

Ніжками затопчу,

Хвостиком замету.

Тут тобі й смерть.

7) «Колобок»

Я по засіку мелений,

Я на яйцях спечений,

Я від баби утік…

- Про що казка?

- Чого вона навчає?

3) У одній колонці герої казок, а в іншій казки. Ви повинні підібрати до героїв казку.

Дід, баба, коза, зайчик, лисичка, вовчик, кабан, ведмідь, собачка

«Коза-Дереза»

Котик, півник, лисичка

Дід, баба, бичок, ведмідь, вовк, лисичка, зайчик

«Соломячний бичок»

Двоє мишенят, півник

«Колосок»

Дід, баба, Івасик, змія, Зміючка Оленка, гусенятко

«Івасик-Телесик»

Ведмедик. Мишка-Шряботушка, Жабка-Скрекотушка, Зайчик-Побігайчик, Лисичка-Сестричка, Вовчик-Братик

«Рукавичка»

Дід Андрушка, Баба Марушка, Дочечка Мінка, собачка Фінка, киця Варварка, Мишка-Сіроманка

«Ріпка»

3.7 Зупинка 6. «Музикальна»

Допоможіть відгадати кабанчику-іклану хто співає… Слухайте уважно

1)

Я – Лисичка, я – сестричка,

Не сиджу без діла.

Я гусяток пасла.

Полювать ходила.

А тепер прийшла неділя –

Треба відпочити,

Свою хатку гарнесенько

Треба прикрасити.

2)

Я Колобок, Колобок.

По засіку метений,

На яйцях спечений

Я від баби втік,

Я від діда втік

І від тебе, зайчику, втечу

3)

Я- Коза-Дереза,

Півбока луплена,

За три копи куплена.

Тупу ногами, сколю рогами,

Ніжками затопчу,

Хвостиком замету.

Тут тобі й смерть.

Гра «Почуй казку»

Я буду зачитувати слова, якщо ви почуєте казкових героїв – хлопаєте в долоні, а якщо інші слова – нічого не робите.

Отож, почали….

Буратіно, казка, Червона Шапочка, ріпка, хатка, коса, конкурс, Лисичка-Сестричка, Колобок,Баба-Яга, зошит, коза-Дереза, дюймовочка, дошка, мишка, книжка, гра, нога, Вінні-пух, курочка ряба, ножиці, книжка, гра, нога, Вінні-Пух, Мальвіна, телефон, ромашка, чайник, ручка

3.8. Зупинка «Кінцева» Розгадай кросворд

Наступною зупинкою буде Кінцева ми повинні розгадати кросворд, щоб дійти до країни Казкоград.

Отож, слухайте…

1) На городі виростала, сили набиралась

А потім достигла, великою стала

Став дід тоді гукати:

Час красуню нашу рвати

(ріпка)

2) Хто вигнав Козу-Дерезу із зайчикової хати?

(рак)

3) Хто куцатий хвіст і довгі ноги має,

уночі і вдень спокою не має,

побачивши лисицю утікає

(Зайчик)

4)Прийшла вона із довгим віником

На бесіду з нашим півником

Схопила півня в обід

Та й замела слід

(лисичка)

5) Де ж усі сховались звірі

У якій такій квартирі?

Дуже тісна, невеличка

Ця чудова…

(рукавичка)

Молодці,дітки ви впоралися з усіма завданнями і дібратися до країни Казкоград.

3. Підсумок заняття

3.1.Підсумкова бесіда

- Про що ми з вами говорили на занятті? Про казки

- Що вам найбільше запамяталося?

Молодці діти, ви були дуже активними, уважними, гарно відповідали. А зараз порахуйте скільки в вас фішок? В кого найбільше? Зараз трьом учням в кого найбільша кількість подарую медалі, але хочу сказати, що всі були молодці. Я вас вітаю!

3.2. Заключне слово вихователя

Тож, любі діти, запамятайте, що з казкою, як і з книгою потрібно дружити, бо казка вчить, як на світі жить.

Отож, наше заняття підійшло до кінця,але ми дітки продовжуємо роботу, зараз в нас ігри за інтересами. , трошки відпочинемо. Гарно дякую гостям за увагу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
2
4
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!