Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Урок "Презентація результатів проєктної діяльності «Як вимірювали величини у минулому»

Математика

Для кого: 1 Клас

19.05.2021

102

1

0

Опис документу:
за інноваційною освітньою системою Анжеліки Цимбалару «Світ чекає крилатих» Ознайомити з різними видами вартості, маси, довжини та місткості у минулому; закріплювати знання та уміння учнів розв’язувати задачі різних типів; вправляти навички додавання і віднімання в межах 10; виконувати дії з іменованими числами; вправляти в побудові відрізків; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність, старанність.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Математика (заняття 98)

Тема. Презентація результатів проєктної діяльності «Як вимірювали величини у минулому»

Мета. Ознайомити з різними видами вартості, маси, довжини та місткості у минулому; закріплювати знання та уміння учнів розв’язувати задачі різних типів; вправляти навички додавання і віднімання в межах 10; виконувати дії з іменованими числами; вправляти в побудові відрізків; розвивати логічне мислення; виховувати акуратність, старанність.

Хід уроку

І. Організаційна частина

1. Продзвенів дзвінок.

Ми розпочинаємо наш урок.

Допитливі в класі діти

Про все хочуть знати на світі.

2. Створення емоційного настрою

Подивіться кожен на свого сусіда та скажіть йому комплімент

3. Очікування

Багато снігу намело сьогодні. Давайте зліпимо величезну сніжку. Для того, щоб утворилась сніжка, потрібно взяти багато сніжинок. У вас на парті є такі. Візьміть їх та напишіть що ви очікуєте від нашого уроку і прикріпимо на макет сніжки.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Усний рахунок

  • Ми продовжуємо з вами знайомитись із посібником «Зимонька-зима».

  • Яких тварин зображено на с.20-21?

  • Чи всі вони впадають в сплячку?

  • Пропоную дізнатись кого зображено під деревами. Для цього розфарбуйте частини малюнка з числом 1 – олівцем коричневого кольору; з числом 2 – жовтого кольору; з числом 0 – блакитного кольору.

  • Кого зображено? Чому ведмідь взимку спить?

  • Розглянемо завдання 2 на с.21. Давайте обчислимо вирази з іменованими числами.

  • Чи всі вирази можна обчислити? Чому?

  • Закресліть його.

  1. Усний рахунок з «ЛЕГО»

https://youtu.be/8JFPEVmMC78

ІІІ. Основна частина

  1. Презентація лаксиків «Величини в минулому»

  • Розгляньте будь ласка грошові одиниці, які були в минулому у Київській Русі. Чи схожі вони на теперішні? Які легше носити в гаманці минулі чи сучасні гроші? До якої одиниці вимірювання величини їх приєднаємо? (Вартість)

  • Раніше лінійок не було. Подивіться чим вимірювали довжину. Давайте і спробуємо виміряти скільки футів від однієї стіни класу до іншої. Або ж скільки пядей наша парта? До якої одиниці вимірювання величини їх приєднаємо? (Довжина).

  • Все, що можна було налити міряли кухлями – це 1 літр. У відро поміщалось 10 кухлів води або 10 літрів. А в бочку поміщалось 10 відер води в кожному відрі по 10 кухлів води. До якої одиниці вимірювання величини їх приєднаємо? (Місткість)

  • А що можна віднести до маси? Так, те що важимо на терезах. Подивіться на терези. Що важче гривня чи златник?

  1. Робота над текстовою задачею №2

  • Давайте прочитаємо кожну із задач, оберемо модель та розфарбуємо клітинку біля неї відповідним кольором.

  • Першу задачу запишемо в тоненький зошит та розвяжемо її.

  • Про кого йде мова в задачі? (Про козаків)

  • Скільки кухлів води випив козак Вернидуб? (3 кухлі)

  • Скільки кухлів води випив козак Непийвода? ( на 2 кухлі більше)

  • Що запитується в задачі? (Скільки води випив козак Непийвода)

  • Якщо Непийвода випив більше, то яку математичну дію застосуємо? (Додавання)

  • Яку ортимаємо дію? (3+2=5(к))

  • Запишіть відповідь до задачі.

  1. Накреслити 3

  • Якої довжини перший відрізок? (4 см)

  • А другий відрізок? (На 2 см довший)

  • Як знайти довжину другого відрізка? (4+2=6(см))

  • Візьміть простий олівець та лінійку і накресліть обидва відрізка.

  1. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=H3jbfL0zUYo

  1. Завдання з логічним навантаженням 4

  • Кого зображено? Якого кольору хутру у білочок взимку?

  • Визначте за заданим алгоритмом, які «записи» відшукала кожна білочка в зимовому лісі.

  • Зверніть увагу, що кожна білочка рухається за лінією певної форми.

  1. Завдання на повторення 5

  • Давайте повторимо та запишемо склад чисел 7, 9 і 5.

  • Які тварини зображені в цьому завданні? (Лисиця, заєць, ведмідь, вовк)

  • Яка з цих тварин «зайва»? (Ведмідь) Чому? (Впадає в сплячку)

  • Обчисліть вирази під тваринами і підтвердіть свої здогади.

  • Який вираз має у відповіді двоцифрове число? (10)

  • Отже, ми вірно визначили «зайву» тварину.

  1. Дії з іменованими числами

  • Виконайте обчислення з іменовами числами.

  • Зєднайте лініями результат з назвою відповідної величини.

ІV. Підсумок

  • Давайте повернемося до нашої сніжки. Візьміть кожен свою сніжинку та скажіть чи справдились ваші очікування?

  • Що ще хотіли б дізнатися про зиму і мешканців лісу зимою?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили