До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
5
міс.
0
4
дн.
2
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок «Паралельне проектування, його властивості. Зображення просторових фігур».

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з поняттям паралельного проектування та його властивостями; формувати вміння і навики застосовувати їх для зображення просторових фігур на площині; розвивати просторову уяву, вміння робити висновки та виявляти креслярські здібності учнів; застосовувати набуті знання для виконання практичних робіт; виховувати інтерес до вивчення даної теми та самостійність учнів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок з геометрії 10 клас

«Паралельне проектування, його властивості. Зображення просторових фігур».

Мета: ознайомити учнів з поняттям паралельного проектування та його властивостями; формувати вміння і навики застосовувати їх для зображення просторових фігур на площині; розвивати просторову уяву, вміння робити висновки та виявляти креслярські здібності учнів; застосовувати набуті знання для виконання практичних робіт; виховувати інтерес до вивчення даної теми та самостійність учнів.

Тип уроку: засвоєння нових знань та набуття нових практичних вмінь.

Обладнання: моделі просторових фігур, кольорова крейда, люмограф, ПК, компютерна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Оголошення теми і мети уроку(слайд 1).

ІІ. Мотивація навчання

  1. Бесіда про необхідність паралельного проектування у стереометрії. Для зображення просторових фігур на площині користуються паралельним проектуванням; такий спосіб відповідає зоровому сприйняттю фігури під час її розгляду здалеку під різними кутами зору(ракурсу).

  2. Демонстрація різних моделей геометричних фігур та їх тіней на столі, стіні.

  3. Робимо висновок, що зображення тієї ж самої фігури можуть бути різними.

ІІІ. Засвоєння нових знань та формування первинних умінь.

Якщо ми домовимосьз вами, що постір-це дошка, парта, аркуш зошита, то сьогодні всі фігури простору повинні навчитись проектувати на площину. А це означає, що існує напрям проектування (h), який не збігається з напрямом відрізків і прямих.

Розглянемо та виконаємо відповідні малюнки до властивостей паралельного проектування (робота з кольоровою крейдою та олівцями).

Властивість 1: відрізки проектуються у відрізки, але їх величина не зберігається(слайд 2).

Влативість паралельного проектування 2:паралельні відрізки зобразаються на площині паралельними відрізками. (слайд 3).

Властивість паралельного проектування 3: середина відрізка зображається на площині серединою зображеня ццього відрізка.(слайд 4).

Властивість паралельного проектування 4: відношення відрізків однієї прямої зберігається (слайд 5).

Висновок, щодо зображення фігур:

Квадрат зображатимемо паралелограмом, коло-еліпсом( демонструємоучням модель еліпса з двома фокусами та розповідь про математика-філософа Гіпатію Олександрійську ( слайд 6, 7)), трапеція-трапецією, середня лінія трикутника-середньою лінією зображення трикутника, будь-який вид трикутника-довільним трикутником.

ІV. Розвязування вправ

Групова форма роботи.

Задача 1. Спроектувати на площину прямі, що перетинаються. Зробити висновок(слайд8 ).

Задача 2. Спроектувати мимобіжні прямі на площину. Зробити висновок(слайд 9).

V.Закріплення

Рефлексія.1. Чим відрізняється паралельне проектування від паралельного перенесення?

2. Чи може проекція паралелограма під час паралельного проектування бути квадратом? Відповідь: може, оскільки напрям відрізків, які проектуються , не збігаються з напрямом проектування. А це означає, що кути змінюються і можуть бути прямими, протилежні сторони так і паралельні. (слайд 10).

VI. Підсумок уроку.

Оцінювання учнів.

VII. Домашнє завданя. 1.Вивчити означення паралельного проектування та вміти демонструвати його властивості. 2. Виконати практичну роботу на міліметровому папері: спроектувати першу літеру свого ім′я на площину(слайд 11).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.