Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Урок-огляд знань математики 5-го класу з теми "Десяткові дроби"

Математика

Для кого: 5 Клас

19.03.2020

910

8

0

Опис документу:
Урок-огляд знань має вигляд презентації. Під час уроку запропоновано виконати такі завдання: 1)обчислення значення прикладу, визначення істинності чи хибності тверджень до цього прикладу; 2) перевірка теоретичних знань; 3) завдання на відтворення запису числових виразів, в яких пропущено деякі знаки(цифри, знаки дій, дужки); 4) округлення дробів до певного розряду; 5) обчислення значень виразів якнайзручніше; 6) множення на 10,100... та дізнатися про найбільший острів Землі- Гренландії.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Математика 5 клас Урок- огляд знань Узагальнення знань з теми: «Десяткові дроби»
Слайд № 1

Математика 5 клас Урок- огляд знань Узагальнення знань з теми: «Десяткові дроби»

ₓ 10,3 3,2 206 309 32,96 2) + 32,96 8,70 41,66 3)ₓ 41,66 0,025 20830 8332 1,04150 4)_2,3150 1,0415 1,2735 1,2735
Слайд № 2

ₓ 10,3 3,2 206 309 32,96 2) + 32,96 8,70 41,66 3)ₓ 41,66 0,025 20830 8332 1,04150 4)_2,3150 1,0415 1,2735 1,2735

Експрес- іспит «Витягни білет!» Правило множення на 10,100,100 Правило ділення на 10, 100, 100 Правило додавання та віднімання Правило множення Пра...
Слайд № 3

Експрес- іспит «Витягни білет!» Правило множення на 10,100,100 Правило ділення на 10, 100, 100 Правило додавання та віднімання Правило множення Правило ділення

1, 2, 3, 4, 0, «,» Складіть з усіх запропонованих знаків найбільше число. Складіть з усіх запропонованих знаків найменше число. Збільшіть останнє ч...
Слайд № 4

1, 2, 3, 4, 0, «,» Складіть з усіх запропонованих знаків найбільше число. Складіть з усіх запропонованих знаків найменше число. Збільшіть останнє число в 10 раз. Збільшіть останнє число в 100 раз. Складіть з усіх запропонованих знаків ціле число.

«Думай та міркуй!» Який знак поставити між 7 і 8, щоб отримане число було більше 7, але менше 8? Знаки на вибір: +, −, ∙, :, «,»
Слайд № 5

«Думай та міркуй!» Який знак поставити між 7 і 8, щоб отримане число було більше 7, але менше 8? Знаки на вибір: +, −, ∙, :, «,»

«Думай та міркуй!» В прикладі загубились знаки дій. Розставте знаки, щоб приклад був вірним: 0,3…7,7 …0,125=1 Знаки на вибір: +, −, ∙, :, «( )»
Слайд № 6

«Думай та міркуй!» В прикладі загубились знаки дій. Розставте знаки, щоб приклад був вірним: 0,3…7,7 …0,125=1 Знаки на вибір: +, −, ∙, :, «( )»

«Думай та міркуй!» Знайдіть швидко суму чисел: 2,18 + 4,36 + 7,82 + 5,64
Слайд № 7

«Думай та міркуй!» Знайдіть швидко суму чисел: 2,18 + 4,36 + 7,82 + 5,64

«Думай та міркуй!» Обчисліть якнайзручніше: 3,71 ∙ 42 + 3,71 ∙ 58
Слайд № 8

«Думай та міркуй!» Обчисліть якнайзручніше: 3,71 ∙ 42 + 3,71 ∙ 58

Округліть десяткові дроби до одиниць! 13,87 ≈ 400,52 ≈ 60,399 ≈ 0,17 ≈ 0,99 ≈ 0,5 ≈ 3,5 ≈ 14 401 60 0 1 1 4
Слайд № 9

Округліть десяткові дроби до одиниць! 13,87 ≈ 400,52 ≈ 60,399 ≈ 0,17 ≈ 0,99 ≈ 0,5 ≈ 3,5 ≈ 14 401 60 0 1 1 4

Розшифруйте назву найбільшого у світі острова. Для цього виконайте обчислення: 0,57 ∙100 6,9 ∙100 14,23 ∙1000 0,38 ∙100 0,21 ∙10 2,3∙10 3,8 ∙10 0,6...
Слайд № 10

Розшифруйте назву найбільшого у світі острова. Для цього виконайте обчислення: 0,57 ∙100 6,9 ∙100 14,23 ∙1000 0,38 ∙100 0,21 ∙10 2,3∙10 3,8 ∙10 0,625 ∙100 0,0045 ∙10 0,08 ∙1000

5,7 57 690 6,9 14230 38 2,1 23 2,3 62,5 о г р с е н л а у д 0,045 45 0,45 80 800 8 0,23 0,570 625 230 і с м я в ю к ь ж ш
Слайд № 11

5,7 57 690 6,9 14230 38 2,1 23 2,3 62,5 о г р с е н л а у д 0,045 45 0,45 80 800 8 0,23 0,570 625 230 і с м я в ю к ь ж ш

Задача. Гренла́ндія- найбільший острів на Землі, між Північним Льодовитим та Атлантичним океанами, біля північно-східних берегів Північної Америки....
Слайд № 12

Задача. Гренла́ндія- найбільший острів на Землі, між Північним Льодовитим та Атлантичним океанами, біля північно-східних берегів Північної Америки. Довжина 2600 км, ширина 1200 км. Обчисліть площу острова Гренла́ндія. Площа обчислена – 3120000 км². Реальна площа – 2100000 км².

Задача З міст А та В, відстань між якими 525 км, назустріч один одному виїхали два автомобіля зі швидкістю 79,3 км/год та 70,7 км/год. Через скільк...
Слайд № 13

Задача З міст А та В, відстань між якими 525 км, назустріч один одному виїхали два автомобіля зі швидкістю 79,3 км/год та 70,7 км/год. Через скільки годин вони зустрінуться?

Успіхів у вивченні математики!!!
Слайд № 14

Успіхів у вивченні математики!!!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.