Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Урок №9 "Інформатика 2 клас (індивідуальна корекційно-розвивальна програма для дитини-аутиста 1 рік навчання)"

Інформатика

Для кого: 2 Клас, Дорослі

18.04.2021

104

4

0

Опис документу:
Розвивати творчу направленість в діяльності учнів: від вміння виконувати поставленні завдання за зразком, інструкцією до варіативного виконання завдань, самостійного прийняття рішень, прагнення до самостійності у виконанні завдань. Організувати застосування отриманих знань у різних життєвих ситуаціях. Вчити шукати позитивне в будь-якому результаті. Автор: Комбарова Анжеліка Олександрівна,
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок №9. Тема: Графіка. Розмальовки- онлайн.

Цілі:

1. Розвиток мислення.

2. Розвиток зорового і слухового сприйняття і пам'яті.

3. Дослідження уваги.

Завдання:

1. Розвивальні:

- вдосконалювати уміння працювати з мишею;

-формувати навички роботи з інструментами графічного редактора;

-формувати інформаційно-комунікаційну компетентність;

-закріплення уявлень про елементарні геометричні фігури.

2. Виховні:

-виховувати інтерес до навчального предмету «Інформатика»;

-розвиток вміння слухати дорослого.

3. Корекційні:

-розвиток понятійного апарату;

-формування логічного мислення;

-розвиток зорово-просторова орієнтування;

-розвиток дрібної моторики;

-розвиток зв'язного мовлення.

Хід заняття:

1. Привітання.

Педагог вітається.

2. Гра «Лабіринт»

Мета:

-дослідження ступеня сформованості логічного мислення;

-виявити рівень сформованості понятійного апарату.

Інструкція: допомогти Ведмедику знайти шлях до глечика з медом.

3. «Комп’ютерні розмальовки».

Вчитель пояснює учню, що існують розмальовки не тільки на папері, а й комп’ютерні (комп’ютерна гра).

Інструкція:ознайомитися з правилами гри

4. Фізкульхвилинка.

Мета: формувати вміння наслідувати дії педагога.

5. Іграшки-саморобки «Шнуровка»

Мета: розвиває дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, а також увагу, мислення і посидючість учня.

"СОЛНЫШКО"

Мой маленький дружочек,

Возьми-ка ты шнурочек.

Видишь желтый круг?

Сделай лучики вокруг.

Солнце улыбается –

Ребятишкам нравится!

"ДОЖДИК"

Стежок за стежком –

Голубеньким шнурком.

Вот и дождичек полил,

А ребят не намочил.

Підстава панно вирізали з кришки пластикового відра. Вирізав гурток з ємності жовтого кольору (попередньо весь матеріал із пластику ретельно помив) і прикріпила (пришила) волосінь до основи. Олівець намалював промінчики. Шило зробили отвори в потрібному місцях. Щоб дірочки виходили рівними, прокручувала їх за допомогою ножиць.

6. Прощання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Гра «Лабіринт»
Слайд № 2

Гра «Лабіринт»

Слайд № 3

Слайд № 4

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Перегляд
матеріалу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.