Урок №8 "Інформатика 2 клас (індивідуальна корекційно-розвивальна програма для дитини-аутиста 1 рік навчання)"

Інформатика

Для кого: 2 Клас, Дорослі

18.04.2021

97

4

0

Опис документу:
Формувати вміння відповідати на запитання вчителя використовуючи новий словниковий запас. Розвивати дрібну моторику (клавіатурні тренажери, розвиваючі ігри).Формувати вміння відповідати на запитання вчителя використовуючи новий словниковий запас. Розвивати дрібну моторику (клавіатурні тренажери, розвиваючі ігри).Автор: Комбарова Анжеліка Олександрівна,
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок №8. Тема: Графіка. Інструменти графічного редактора. Заливка. Палітра

Цілі:

1. Розвиток мислення.

2. Розвиток зорового і слухового сприйняття і пам'яті.

3. Дослідження уваги.

Завдання:

1. Розвивальні:

- ознайомити учнів з призначенням графічного редактора;

-навчити основними операціями малювання в графічному редакторі;

-вчити створювати прості малюнки в середовищі графічного редактора;

- вдосконалювати уміння працювати з мишею;

-формувати навички роботи з інструментами графічного редактора;

-формувати інформаційно-комунікаційну компетентність;

-закріплення уявлень про елементарні геометричні фігури.

2. Виховні:

-виховувати інтерес до навчального предмету «Інформатика»;

-розвиток вміння слухати дорослого.

3. Корекційні:

-розвиток понятійного апарату;

-формування логічного мислення;

-розвиток зорово-просторова орієнтування;

-розвиток дрібної моторики;

-розвиток зв'язного мовлення.

Хід заняття:

1. Привітання.

Педагог вітається.

2. Гра «Розфарбуй малюнок змінюючи колір»

Мета:

-дослідження ступеня сформованості логічного мислення;

-виявити рівень сформованості понятійного апарату.

Інструкція: розмалювати малюнок змінюючи колір.

3. Графічний редактор PAINT. Інструменти графічного редактора. Заливка.Палітра.

Вчитель знайомить учня з графічним редактором Paint, з основними операціями малювання в графічному редакторі; вчити створювати геометричні фігури в середовищі графічного редактора.

Інструкція: повторювати дії вчителя, створити малюнок за зразком.

4. Фізкульхвилинка.

Мета: формувати вміння наслідувати дії педагога.

5. Гра «Чарівний мішок» (чарівний мішечок, іграшка-їжак, кульки су-джок)

Вчитель: – Подивись нам гості щось принесли. Який гарний мішечок! Ой, а там хтось є. Відгадай хто. Кажуть що він колючий.

Вчитель: -Чому ж він колючий? Як ви думаєте хто там сховався?

Учень. Їжачок (дістає з чарівного мішечка їжачка).

Ежик, ежик весь в иголках,

Словно он не зверь, а елка.

Хоть колюч молчун лесной,

Ёжик добрый, а не злой.

Что ж ты, ёж, такой колючий?

Это я на всякий случай:

Знаешь кто мои соседи,

Лисы, волки и медведи.

Вчитель:- Давай подивимося, що ще є у їжачка? (розглядають їжака, знаходять і називають: ніс, очі, рот, лапки). А тепер подивись уважно очками і знайди, що у нас в класі схожий на їжачка? Правильно, молодець! Це м'ячики. Вони які? Теж колючі. Пограємо з ними? Це будуть наші їжачки.

6.Пальчикова гімнастика. Гра з м'ячиками «Су-джок».

Жив в лісі колючий їжачок (поперемінно пальцями обох рук діти обмацують м'ячик) в своєму будиночку-нірці (затиснути м'ячик в долоньках).Одного ранку прокинувся їжачок, виглянув у віконце (розкрити долоньки з м'ячиком) і побачив сонечко. Усміхнувся їжачок сонечку (посмішка) і пішов прогулятися по лісі. Спочатку повільно, а потім швидше-швидше і побігли лапки (катати м'ячик в руках вперед-назад повільно, а потім все швидше й швидше). Любить їжачок швидко бігати. Бага-бігав-бігав і прибіг до свого будиночок-нірку (затиснути м'ячик в долоньках).

7. Прощання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Гра «Розфарбуй малюнок змінюючи колір»
Слайд № 2

Гра «Розфарбуй малюнок змінюючи колір»

Слайд № 3

Пензлик, аркуш та вода… Де ж малюнок? От біда! Що іще забувся взяти, Щоб пейзаж намалювати? (Фарби)
Слайд № 4

Пензлик, аркуш та вода… Де ж малюнок? От біда! Що іще забувся взяти, Щоб пейзаж намалювати? (Фарби)

Слайд № 5

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Перегляд
матеріалу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.