Урок №44 ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ.

Опис документу:
Мета: поглибити та систематизувати знання про особливості заселення Північної Америки, формувати знання про найбільші держави Північної Амери-ки; удосконалювати практичні вміння та навички характеризувати країн материка за тематичними картами атласу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

7 клас

Урок №44

Дата:

ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ.

Мета: поглибити та систематизувати знання про особливості заселення Північної Америки, формувати знання про найбільші держави Північної Америки; удосконалювати практичні вміння та навички характеризувати країн материка за тематичними картами атласу; розвивати вміння свідомо виконувати способи раціональної навчальної діяльності: складати цілеспрямований опис об’єкта за типовим планом; формувати шанобливе ставлення до національних особливостей, культури, способу життя інших народів.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: політична карта Північної Америки, підручники, атласи, контурні карти.

Опорні та базові поняття: густота населення, індіанці, аборигени, колонізатори, афроамериканці, діаспора, господарство.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Чи уявляв Христофор Колумб, вирушаючи на пошуки західного морського шляху до Індії, масштаби свого відкриття? Що сталося б із доколумбовими цивілізаціями на материку в разі набагато пізнішого відкриття цих земель європейцями? Ці питання й зараз спричиняють суперечки вчених.

Отже, завершуючи вивчення Північної Америки, настав час ознайомитися з сучасною політичною картою та ключовими державами.

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ

Яку інформацію можна дізнатися з політичної карти?

Представники яких країн брали участь в освоєнні території Америки?

Які цивілізації існували в Північній Америці в доколумбову епоху?

У яких відомих художніх творах докладно описані життя й побут індіанців, порушено проблеми конфлікту білих переселенців і корінних жителів?

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Держави Північної Америки

У Північній Америці та прилеглих до неї островах нараховують 38 країн, включаючи залежні. Однак більшу частину території займають три великі держави: Канада, США і Мексика. З острівних держав найбільшою є Куба, розташована на однойменному острові та дрібних островах у Карибському морі.

Більшу частину материка займають США та Канада — високорозвинені країни світу із багатогалузевим господарством і високим рівнем життя населення. Мексика та інші країни Північної Америки належать до країн, що розвиваються.

Доповіді учнів (презентації та повідомлення «Країни Північної Америки»).

Практична робота 9 (завершення). Позначте на контурній карті держави та їхні столиці: США, Канада, Мексика.

2. Зв’язки України з державами Північної Америки

Обговорення результатів випереджального домашнього завдання.

V. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

Робота з підручником та картами атласу.

Складіть характеристику країн Північної Америки (США, Канада, Мексика).

Результати занесіть у таблицю.

Назва країни

Географічне

положення

Природні

умови і ресурси

Населення

Господарство

1. Назвіть найбільші держави, які розташовані в Північній Америці.

2. Якими природними ресурсами багаті країни Північної Америки? Як це впливає на види господарської діяльності населення?

3. Яка країна, США чи Канада, мають більш сприятливі умови для розвитку господарства та життя населення? Чому?

VI. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати відповідний параграф підручника.

2. Скласти кросворд «Країни і міста Північної Америки».

3. Підготуватись до підсумкового уроку за темою «Північна Америка».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн