Урок №2 "Інформатика 2 клас (індивідуальна корекційно-розвивальна програма для дитини-аутиста 1 рік навчання)"

Інформатика

Для кого: 2 Клас, Дорослі

18.04.2021

137

6

0

Опис документу:
Що може комп'ютер? Основні пристрої, що входять в склад комп'ютера Що може комп'ютер? Основні пристрої, що входять в склад комп'ютера (системний блок, монітор, клавіатура, миша) знайомство з термінами (назвами), їх призначення.Автор: Комбарова Анжеліка Олександрівна
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок №2. Тема: Основні пристрої, що входять в склад комп'ютера (системний блок, монітор, клавіатура, миша) знайомство з термінами (назвами), їх призначення.

Цілі:

1. Розвиток мислення.

2. Розвиток зорового і слухового сприйняття і пам'яті.

3. Дослідження уваги.

Завдання:

1. Розвивальні:

-розвиток уявлень про складові комп’ютера;

-закріплення уявлень про елементарні геометричні фігури.

2. Виховні:

-виховувати інтерес до навчального предмету «Інформатика»;

-розвиток вміння слухати дорослого.

3. Корекційні:

-розвиток понятійного апарату;

-формування логічного мислення;

-розвиток зорово-просторова орієнтування;

-розвиток дрібної моторики;

-розвиток зв'язного мовлення.

Хід заняття:

1. Привітання.

Педагог вітається.

2. Гра «Якої фігури не стало?» (На розвиток зорової пам'яті і уваги).

Виставляються картки із зображенням геометричних фігур одного кольору. Дитина запам'ятовує порядок їх розставляння.

Мета:

-дослідження ступеня сформованості логічного мислення;

  • розвиток зорово-просторова орієнтування;

- закріплення уявлень про елементарні геометричні фігури.

Інструкція: одна фігури забирається, а дитина визначає, якої фігури не стало.

3. Гра «Комп’ютер».

Вчитель допомагає учню нажимати на мишку і вибирати складові комп’ютера.

Інструкція:повторювати за вчителем назви складових комп’ютера.

4. Фізкульхвилинка.

Мета: формувати вміння наслідувати дії педагога.

5. Гра «Назви колір»

Інструкція: назвати (або показати) колір прямокутника в якому знаходяться складові компютера.

Мета: вміння працювати за зразком, закріпити понятійний апарат.

6. Пальчикова гімнастика.

Мета: вчити дитину чергувати вправи на розслаблення пальців.

ПОГЛАДИМО КОШЕНЯТКОяку іграшку)

Тепла шубка у кицюні –

Ніжна ручка у Настуні.

Настя киценьку голубить,

Бо звіряток дуже любить.

7. Прощання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Гра «Якої фігури не стало?»
Слайд № 2

Гра «Якої фігури не стало?»

Слайд № 3

МОНІТОР КОЛОНКА СИСТЕМНИЙ БЛОК МИША КЛАВІАТУРА
Слайд № 4

МОНІТОР КОЛОНКА СИСТЕМНИЙ БЛОК МИША КЛАВІАТУРА

СИСТЕМНИЙ БЛОК
Слайд № 5

СИСТЕМНИЙ БЛОК

МОНІТОР
Слайд № 6

МОНІТОР

КЛАВІАТУРА
Слайд № 7

КЛАВІАТУРА

МИША
Слайд № 8

МИША

КОЛОНКА
Слайд № 9

КОЛОНКА

КОМП’ЮТЕР СКАНЕР ПРИНТЕР
Слайд № 10

КОМП’ЮТЕР СКАНЕР ПРИНТЕР

Слайд № 11

Слайд № 12

Слайд № 13

Слайд № 14

Перегляд
матеріалу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.