Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Методичні ігри для урізноманітнення уроків природничого циклу
»
Взяти участь Всі події

Урок № 7 "Інформатика 2 клас (індивідуальна корекційно-розвивальна програма для дитини-аутиста 1 рік навчання)"

Інформатика

Для кого: 2 Клас, Дорослі

18.04.2021

101

5

0

Опис документу:
Активізувати мисленєву діяльність – вчити орієнтуватися в ситуації, бачити зв'язки і відносини між об'єктами. Розвиток слухової уваги і логічного співвідношення. Розвиток аналітико-синтетичної діяльності (склади ціле з частин, знайди, відсутню частину, визнач за характерними ознаками предмет).Автор: Комбарова Анжеліка Олександрівна,
Оберіть документ з архіву для перегляду:
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок №7. Тема:Графіка. Інструменти графічного редактора. Пензлик. Олівець. Ластик.

Цілі:

1. Розвиток мислення.

2. Розвиток зорового і слухового сприйняття і пам'яті.

3. Дослідження уваги.

Завдання:

1. Розвивальні:

- ознайомити учнів з призначенням графічного редактора;

-навчити основними операціями малювання в графічному редакторі;

-вчити створювати прості малюнки в середовищі графічного редактора;

- вдосконалювати уміння працювати з мишею;

-формувати навички роботи з інструментами графічного редактора;

-формувати інформаційно-комунікаційну компетентність;

-закріплення уявлень про елементарні геометричні фігури.

2. Виховні:

-виховувати інтерес до навчального предмету «Інформатика»;

-розвиток вміння слухати дорослого.

3. Корекційні:

-розвиток понятійного апарату;

-формування логічного мислення;

-розвиток зорово-просторова орієнтування;

-розвиток дрібної моторики;

-розвиток зв'язного мовлення.

Хід заняття:

1. Привітання.

Педагог вітається.

2. Гра «Метелик»

Мета:

-дослідження ступеня сформованості логічного мислення;

-виявити рівень сформованості понятійного апарату.

Інструкція: домалювати метелика та розмалювати.

3. Графічний редактор PAINT. Інструменти графічного редактора. Пензлик. Олівець. Ластик.

Вчитель знайомить учня з графічним редактором Paint, з основними операціями малювання в графічному редакторі; вчити створювати геометричні фігури в середовищі графічного редактора.

Інструкція: повторювати дії вчителя.

Загадки

Деревяний та довгенький,

Хвостик в нього є маленький,

Як у фарби хвіст мочає-

Все довкола розцвітає. (Пензлик)

Я негарно написала,

А вона усе злизала.

Олівці моїх сусідка.

Ця вертлява буквоїдка.

(Гумка)

Невеличка хатка,

Там живуть малятка,

Ми їх гостроносих,

У портфелях носим.

(Олівці)

4. Фізкульхвилинка.

Мета: формувати вміння наслідувати дії педагога.

5. «Подарунок мамі» (пальчиковими фарбами)

Мета: створити малюнок у техніці малювання пальчиковими фарбами.

Завдання: познайомити дітей групи раннього розвитку з технікою малювання пальчиками. Показати прийоми малювання точок. Розвивати творчі здібності дітей, закріплювати основні кольори, розвиток дрібної моторики. Матеріали: шматок тканини білого кольору, фарби пальчикові або гуаш, серветки для рук.

Я подарок маме

Начал рисовать,

Выглянуло солнце

И зовёт гулять…

Солнце, Солнце, Не сердись!

Лучше рядышком садись.

Мамин праздник раз в году,

Нарисую и пойду! Ладно?

(Автор: А. Пассова).

6. Прощання.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Гра «Метелик»
Слайд № 2

Гра «Метелик»

Дерев’яний та довгенький, Хвостик в нього є маленький, Як у фарби хвіст мочає- Все довкола розцвітає. (Пензлик)
Слайд № 3

Дерев’яний та довгенький, Хвостик в нього є маленький, Як у фарби хвіст мочає- Все довкола розцвітає. (Пензлик)

Я негарно написала, А вона усе злизала. Олівці моїх сусідка. Ця вертлява буквоїдка. (Гумка)
Слайд № 4

Я негарно написала, А вона усе злизала. Олівці моїх сусідка. Ця вертлява буквоїдка. (Гумка)

Невеличка хатка, Там живуть малятка, Ми їх гостроносих, У портфелях носим. (Олівці)
Слайд № 5

Невеличка хатка, Там живуть малятка, Ми їх гостроносих, У портфелях носим. (Олівці)

Гіперпосилання на саму програму
Слайд № 6

Гіперпосилання на саму програму

Слайд № 7

Слайд № 8

Слайд № 9

Слайд № 10

Слайд № 11

Перегляд
матеріалу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.