УРОК № 52 Тема. Підсумкова контрольна робота

Опис документу:
джерело: інтернет (автор Бабенко) УРОК № 52 Тема. Підсумкова контрольна робота Мета: підсумкова перевірка рівня засвоєння учнями навчаль¬ного матеріалу і вмінь учнів застосовувати набуті знання для розв'язування задач, передбачених програмою з математики. Тип уроку: перевірка рівня знань і вмінь.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

УРОК 52

Тема. Підсумкова контрольна робота

Мета: підсумкова перевірка рівня засвоєння учнями навчаль­ного матеріалу і вмінь учнів застосовувати набуті знання для розв'язування задач, передбачених програмою з математики.

Тип уроку: перевірка рівня знань і вмінь.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Зібрати зошити з виконаною домашньою контрольною ро­ботою, оцінити її і врахувати оцінку в тематичному балі.

III. Контрольна робота

Варіант 1

  1. На рис. 146 ВО = МО, ABC = 45°; BCM = 50°; AOC = 95°. Знайдіть кут М . Доведіть, що АВО = ∆СМО.

Рис. 146

  1. У рівнобедреному трикутнику ABC з основою АС кут В дорівнює 53°. Знайдіть усі невідомі внутрішні і зовнішні кути трикутника ABC.

  2. Паралельні прямі а і b перетнуті паралельними прями­ми АВ і CM так, що точки А і С належать прямій а, а точки В і М — прямій b. Доведіть, що АС = ВМ.

  3. У трикутнику ABC кути В і С відносяться як 5 : 3, а кут А на 80° більший за їх різницю. Знайдіть кути, на які висота АН розбиває кут А.

  4. Побудуйте прямокутний трикутник за гіпотенузою 8 см і катетом 6 см. Опишіть навколо цього трикутника коло.

  5. *Трикутник ABC вписаний в коло так, що сторону АВ видно з центра кола під кутом 100°, а сторону ВС під кутом 140°. Знайдіть кути трикутника ABC.

Варіант 2

  1. На рис. 147 АВ = СМ, ABC = 55°; AMC = 50°; AOC = 105° . Знайдіть кут С. Доведіть, що ∆ABO = ∆MCO .

Рис. 147

  1. У рівнобедреному трикутнику ABC з основою АС сума кутів А і С дорівнює 166°. Знайдіть усі невідомі внутрішні і зовнішні кути трикутника ABC.

  2. Паралельні прямі с і d перетнуті паралельними прями­ми АВ і СМ так, що точки А і С належать прямій с, а точки В і М — прямій d. Доведіть, що АВ = СМ .

  3. У трикутнику ABC кут А більший за кут В на 50°. Кут С становить частину їх суми. Знайдіть кути, які утворює бісектриса кута А зі стороною ВС.

  4. Побудуйте прямокутний трикутник за гіпотенузою 8 см і катетом 3 см. Опишіть навколо цього трикутника коло.

  5. *Трикутник ABC вписаний в коло так, що сторону АВ видно з центра кола під кутом 130°, а сторону ВС під кутом 110°. Знайдіть кути трикутника ABC.

VI. Підсумки уроку. Домашнє завдання

Після виконання контрольної роботи учні отримують готові розв'язання її задач. За цими розв'язаннями вони вдома само­стійно аналізують допущені помилки і виправляють їх.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.