Урок на тему: "Види трикутника"

Опис документу:
Мета: повторити означення трикутника, види кутів; знаходження периметра трикутника та суми його кутів; ввести означення видів трикутника і їх особливості; формувати в учнів навички і вміння визначати вид трикутника, знаходити суму його кутів; розвивати мислення учнів і геометричну уяву; виховувати наполегливість у роботі. Тип уроку: засвоєння нових знань (урок-презентація) Обладнання: інтерактивна дошка.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

УРОК №___

Тема: Види трикутника

Мета: повторити означення трикутника, види кутів; знаходження периметра трикутника та суми його кутів; ввести означення видів трикутника і їх особливості; формувати в учнів навички і вміння визначати вид трикутника, знаходити суму його кутів; розвивати мислення учнів і геометричну уяву; виховувати наполегливість у роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань (урок-презентація)

Обладнання: інтерактивна дошка.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання та актуалізація опорних знань

Запитання до класу (стосовно домашнього завдання)

1. Що таке кут?

2. Який кут називається розгорнутим?

3. Який кут називається прямим?

4. Який кут називається гострим?

5. Який кут називається тупим?

6. Що таке трикутник? Як знайти периметр трикутника? Чому дорівнює сума кутів трикутника?

IІ. Формування нових знань

Мотивація навчальної діяльності

@ Після перевірки домашнього завдання, вчитель повідомляє учням, що роз­поділ якої-небудь групи об'єктів на малі групи за певними ознаками на­зивається класифікацією. Класифікація не є суто математичним понят­тям, бо з класифікацією учні мають справу як на інших уроках (на уроках з мови — поділ приголосних на дзвінкі й глухі; складів — наголошені й ненаголошені; частин мови: іменники, займенники, прислівники, дієслова тощо; на уроках біології — представники рослинного і тварин­ного світу тощо), так і в повсякденному житті.

Тому на цьому уроці ми ознайомимося зі способами класифікації відомих нам геометричних фігур — трикутників.

Класифікація трикутників

Під час пояснення цього матеріалу зручно буде користуватися інтерактивною дошкою «Класифікація трикутників».

За сторонами

За кутами

IV. Закріплення знань. Формування вмінь

Якщо залишається час

V. Підсумок уроку

Запитання до класу

  1. Які бувають види трикутників залежно від виду їх кутів?

  2. Який трикутник називають прямокутним? гострокутним? тупокутним?

  3. Які бувають види трикутників залежно від кількості рівних сторін?

  4. Який трикутник називають рівностороннім? рівнобедреним? різностороннім?

VI. Домашнє завдання

Правила

759, 771, 808

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00