До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
5
міс.
1
1
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Урок на тему « Перерізи многогранників »

Опис документу:
Мета уроку: Систематизація знань учнів з теми «Перерізи многогранників», закріплення навичок побудови перерізів многогранників, формування просторової уяви, розвиток навичок самоконтролю, інтересу до вивчення геометрії, виховання естетичного світосприйняття через осмислення гармонічності трьохвимірного простору, неоднозначність і багато вимірність світу

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок

геометрії на тему

« Перерізи многогранників »

в 10 класі

Мета уроку:

Систематизація знань учнів з теми «Перерізи многогранників», закріплення навичок побудови перерізів многогранників, формування просторової уяви, розвиток навичок самоконтролю, інтересу до вивчення геометрії, виховання естетичного світосприйняття через осмислення гармонічності трьохвимірного простору, неоднозначність і багато вимірність світу.

Тип уроку:

урок систематизації знань, умінь та навичок.

Форма уроку:

Урок - подорож країною кривих дзеркал.

Обладнання:

роздатковий матеріал, аркуші сомооцінювання.

ноутбук, мультимедійний проектор, екран.

Хід уроку

I. Мотивація навчальної діяльності учнів

Повідомлення теми, мети, форми уроку. Демонстрація слайдів презентації ( 1 – 3) обґрунтування складності зображення просторових фігур на площині. (Демонстрація слайду презентації 4)

Вчитель: «Наш урок незвичайний, це урок – подорож, під час якої ми зустрінемось з різними героями Королівства кривих дзеркал. І перший з них – це злий чарівник, який колись, ще в юності, був добрим, але часто лінувався. Одного разу, під час нападу лінощів, він закопав свій талант в землю. А коли зрозумів, що зробив помилку, почав повсюди копати, намагаючись знайти свій талант. Але так і донині копає і від того став злим, дратівливим, і шкодить всім, кого зустрічає. Та ми можемо не боятися його, бо в Королівстві кривих дзеркал живе добра фея, маленька, але дуже розумна і звуть її Софійка. Як ви думаєте чому? Бо її ім’я в перекладі означає мудрість. Софійка завжди прийде на допомогу і захистить від злого чарівника.

I. Систематизація знань учнів

А зараз ми перевіримо чи готові ви до подорожі. Бо фея дозволяє відвідувати своє королівство тільки розумним, освідченим мандрівникам, які не заблукають у королівстві кривих дзеркал. Тож перевіримо ваші знання.

Бесіда:

  1. Що називають січною площиною?

  2. Що називають перерізом многогранника площиною?

  3. Які правила побудови перерізів?

  4. Які методи побудови перерізів існують?

  5. В чому полягає метод слідів?

  6. В чому полягає метод внутрішнього проектування?

( Паралельно проектуються слайди 5 – 15)

III. Систематизація умінь та навичок

1) Розв’язування тестових завдань з подальшою перевіркою

( слайди 16 - 40 )

2) Самостійне, з подальшою перевіркою, розв’язування задач зі слайдів 41 - 44.)

Тепер ви не просто розв’язуєте самостійну роботу, а виконуєте благородну місію. Злий чарівник замурував у цьому тетраедрі якусь тваринку. Якщо ми правильно розв’яжемо задачу, то звільнимо її.

  1. Точка М є внутрішньою точкою грані ВСD тетраедра DABC. Побудуйте переріз цього тетраедра площиною, що проходить через точку М, паралельно площині АВD.

Варіант 1 Варіант 2

Задача 1

D D

У призмі теж знаходиться невинна жертва злого чарівника. Допоможемо звільнитися їй.

Задача 2

Варіант 1 Варіант 2

Побудувати переріз призми ABCA1B1C1

площиною, яка проходить через точки через точки K,P,D.

Варіант 1

Побудувати переріз призми ABCA1B1C1

площиною, яка проходить через точки через точки K,P,D

Варіант 2

Побудувати переріз призми ABCA1B1C1

площиною, яка проходить через точки через точки M,N, P.

Подорожуючи далі ми вийшли на лісову галявину і побачили картину, описану О. С. Пушкіним там на незвіданих доріжках сліди невідомих звірів, хатинка там на курячих ніжках стоїть без вікон

без дверей.

У цій хатинці теж побував злий чарівник і теж утримує тут ще одну жертву. Але своє завдання нам він зашифрував. Для того щоб розгадати яке завдання нам треба виконати ми попросимо допомоги у Софійки.

3)Розв’язування задачі на дошці. Демонстрація слайдів 45 – 51

П

M

обудувати переріз призми площиною, яка проходить через точки M, N, K.

IV. Підсумок уроку. Домашнє завдання.

Демонстрація слайдів 52 -53.

З’ясування вражень учнів від уроку. Збір аркушів самооцінювання на перевірку. Вчитель підводить підсумок уроку. Головне ніколи не закопувати свій талант в землю, а розвивати його, тільки так можна досягти успіху у житті і бути корисним своїй сім’ї, друзям, країні.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн