Урок на тему: "Модуль числа"

Опис документу:
Назвіть три числа, які є цілими, але не є натуральними? Укажіть координату точки, яка віддалена від початку відліку на 20 одиничних відрізків. СКІЛЬКИ РОЗВ’ЯЗКІВ МАЄ ЗАДАЧА? Які з чисел 3; -5,8; 4,7; ; ; 0; 1005; -99 можуть виражати відстань від початку відліку до точки координатної прямої?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Тема уроку: Модуль числа
Слайд № 1

Тема уроку: Модуль числа

Яке з наведених тверджень правильне? А) Кожне раціональне число є цілим? Б) Кожне ціле число є раціональним? В) Усі числа, протилежні цілим, є нату...
Слайд № 2

Яке з наведених тверджень правильне? А) Кожне раціональне число є цілим? Б) Кожне ціле число є раціональним? В) Усі числа, протилежні цілим, є натуральними? 2. Коренем якого з наведених рівнянь є ціле число? А) 6х=2; Б) 6х=1; В) 6х=0; Г) 6х=0,6? Яке з наведених тверджень правильне? А) Кожне раціональне число є натуральним? Б) Кожне натуральне число є раціональним? В) Усі числа, протилежні натуральним, є дробовими? 2. Коренем якого з наведених рівнянь є ціле число? А) 8х=4; Б) 8х=1; В) 8х=0; Г) 8х=0,8? Пригадаємо!

7 – 7 – 4 4 –(–5) – 5 –(+3) 3 -6 – 2 9 8 -(-6) –(–2) –(+9) –(–(–8)) Назвати число протилежне даному:
Слайд № 3

7 – 7 – 4 4 –(–5) – 5 –(+3) 3 -6 – 2 9 8 -(-6) –(–2) –(+9) –(–(–8)) Назвати число протилежне даному:

Назвіть три числа, які є цілими, але не є натуральними? Укажіть координату точки, яка віддалена від початку відліку на 20 одиничних відрізків. СКІЛ...
Слайд № 4

Назвіть три числа, які є цілими, але не є натуральними? Укажіть координату точки, яка віддалена від початку відліку на 20 одиничних відрізків. СКІЛЬКИ РОЗВ’ЯЗКІВ МАЄ ЗАДАЧА? Які з чисел 3; -5,8; 4,7; ; ; 0; 1005; -99 можуть виражати відстань від початку відліку до точки координатної прямої?

По координатній прямій з точки О в протилежних напрямках вийшли два джентельмени. Один з них опинився через деякий час у точці А(-2), а другий – у ...
Слайд № 5

По координатній прямій з точки О в протилежних напрямках вийшли два джентельмени. Один з них опинився через деякий час у точці А(-2), а другий – у точці В(3). Яку відстань пройшов кожен? 0 3 -2

Означення модуля
Слайд № 6

Означення модуля

0 – 3,5 10 0 – 4 6 | –3 | = 3 | 5 | = 5 | –4 | = 4 | 6 | = 6 | –3,5 | = 3,5 | 10 | = 10 | 0 | = 0
Слайд № 7

0 – 3,5 10 0 – 4 6 | –3 | = 3 | 5 | = 5 | –4 | = 4 | 6 | = 6 | –3,5 | = 3,5 | 10 | = 10 | 0 | = 0

0 – 3 3 | –3| = 3 | 3| = 3 | –4 | = 4 | 4 | = 4 | –8 | = 8 | 8 | = 8 | 0 | = 0
Слайд № 8

0 – 3 3 | –3| = 3 | 3| = 3 | –4 | = 4 | 4 | = 4 | –8 | = 8 | 8 | = 8 | 0 | = 0

0 – а а | – а | = а | а | = а | – а | = | а | модуль числа не може бути від’ємним; модулі протилежних чисел рівні.
Слайд № 9

0 – а а | – а | = а | а | = а | – а | = | а | модуль числа не може бути від’ємним; модулі протилежних чисел рівні.

0 –3 3
Слайд № 10

0 –3 3

0 х = 0
Слайд № 11

0 х = 0

0 Немає коренів!!!
Слайд № 12

0 Немає коренів!!!

0 2 -2 -2<x<2
Слайд № 13

0 2 -2 -2

Самостійна робота І варіант ІІ варіант = 12 = 11 = 7 = 8 = 28 = 29 = 120 = 150 = 374 = 297 = 17 = 13 Перевір себе:
Слайд № 14

Самостійна робота І варіант ІІ варіант = 12 = 11 = 7 = 8 = 28 = 29 = 120 = 150 = 374 = 297 = 17 = 13 Перевір себе:

Підсумок уроку. Швидко відповідаємо на запитання: на дошці записане число 9 Яке це число? Його модуль? Йому протилежне? Йому обернене? Де розташова...
Слайд № 15

Підсумок уроку. Швидко відповідаємо на запитання: на дошці записане число 9 Яке це число? Його модуль? Йому протилежне? Йому обернене? Де розташоване на координатній прямій? Відстань від початку відліку? Відстань між ним і йому протилежним? Число, що має менший модуль? Розв’язком якого рівняння може бути?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Картографія та топографія»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.