УРОК 85 Тема. Порівняння десяткових дробів.

Опис документу:
УРОК 85 Тема. Порівняння десяткових дробів. Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати задачі, що передбача¬ють виконання порівняння десяткових дробів та перевірити засвоєння знань і вмінь у ході виконання тестових завдань. Тип уроку: застосування знань і вмінь. Хід уроку Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2.2. Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів

УРОК 85

Тема. Порівняння десяткових дробів.

Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати задачі, що передбача­ють виконання порівняння десяткових дробів та перевірити засвоєння знань і вмінь у ході виконання тестових завдань.

Тип уроку: застосування знань і вмінь.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання

Правильність виконання домашніх вправ можна перевірити в ігровій формі: гра «Знайди помилку». На дошці записані розв'язання домашніх задач, в яких учитель свідомо припускається «типових» помилок. Учні ви­ходять до дошки і виправляють помилки, коментуючи свої дії.

II. Застосування знань

Усні вправи

  1. Які з наведених десяткових дробів рівні?

1) 3,205; 2) 3,0250; 3) 3,0025; 4) 3,2050; 5) 3,2005.

  1. Порівняйте числа:

1) 1,18 і 1,2; 2) 1,6 і 1,495; 3) 42,004 і 41,005; 4) 10,361 і 10,35;

5) 1,444 і 1,2222; 6) 26,075 і 26,0761.

  1. Вкажіть найбільше натуральне значення х, при якому виконується нерівність: 1) 4х < 28,2; 2) 6х < 40,6; 3) х+7 < 12,5.

  2. Між якими сусідніми натуральними числами знаходиться дріб?

1) 5,8; 2) 26,75; 3) 35,459.

  1. Який знак треба поставити між двома поруч записаними цифрами З, щоб отримати число, яке більше за 3, але менше за 4?

III. Удосконалення знань і вмінь

Оскільки дидактична мета уроку — показати учням, що, якими б не бу­ли два різних десяткових дроби, завжди можна знайти безліч десяткових дробів, що лежать між двома даними дробами. Усвідомленню цього факту саме присвячені завдання №№ 805 і 807 підручника.

Оскільки на попередньому уроці уроку було розв'язано додаткову зада­чу № 2 (якщо не було розв'язано, то бажано цей урок розпочати з цього зав­дання), логічним кроком буде розв'язування спочатку № 807, а потім 805.

Якщо залишиться час, то з метою кращої підготовки до самостійної роботи і попередження помилок, можна запропонувати учням додаткову задачу 1.

Задача 1. Знайдіть помилки і виправте їх:

1) 15,2 > 15,20; 2) 21,307 < 21,3070; 3) 8,911 > 8,191; 4) 0,45 < 0,4050;

5) 8,74 < 8,75; 6) 5,77 < 5,777; 7) 8,49 < 8,50; 8) 0,0005 > 0,005;

9) 4,20 > 4,02.

IV. Тестова робота

Варіант 1

  1. Яке з наведених чисел, записаних найменшою кількістю цифр,
    дорівнює дробу 2,3500?

1) 2,350; 2) 2; 3) 2,35; 4) 2,3.

  1. Яка з нерівностей правильна?

1) 14,7 < 14,70; 2) 0,3040 > 0,34; 3) 1,45 > 1,43; 4) 6,307 < 6,037.

  1. В якому випадку числа 0,4004, 4,0404; 0,0404; 40,4; 0,404; 4,404 записані в порядку спадання?

1) 0,404; 0,0404; 40,4; 0,4004; 4,404; 4,0404;

2) 40,4; 4,404; 4,0404; 0,404; 0,4004; 0,0404;

3) 0,4004; 4,0404; 0,0404; 40,4; 0,404; 4,404.

  1. Між якими сусідніми натуральними числами знаходиться дріб 3,48?

1) 3 і 4; 2) 4 і 5; 3) 4 і 8; 4) 3 і 8.

  1. Яке з наведених чисел є розв'язком нерівності 0,2< х< 0,3?

1) 0,4; 2) 0,20; 3) 0,21; 4) 0,32.

Варіант 2

  1. Яке з наведених чисел, записаних найменшою кількістю цифр, дорівнює дробу 3,020?

1) 3,2; 2) 3,02; 3) 3; 4) 3,0200.

  1. Яка з нерівностей правильна?

1) 3,405 < 3,4050; 2) 3,45 < 3,46; 3) 0,0004 > 0,004; 4) 4,44 < 4,444.

  1. В якому випадку числа 2,222; 20,002; 2,22; 2,313; 2,303; 20,201 записані
    в порядку зростання?

1) 20,201; 20,002; 2,313; 2,303; 2,222; 2,22;

2) 2,22; 2,222; 2,303; 2,313; 20,002; 20,201;

3) 2,222; 2,22; 2,13; 2,303; 20,002; 20,201.

  1. Між Якими сусідніми натуральними числами знаходиться дріб 12,48?

1) 11 і 12; 2) 12 і 13; 3) 12 і 48; 4) 12 і 14.

  1. Яке з наведених чисел є розв'язком нерівності 0,55 < х < 0,56?

1) 0,550; 2) 0,560; 3) 0,557; 4) 0.

V. Домашнє завдання

п. 28, №№ 806; 808, на повторення 814. Додаткова задача: Намалюйте координатний промінь, позначивши за одиничний відрізок довжину десяти клітинок. Відмітьте на промені точки: А (1); В (0,1); С (0,3); D (0,5); E (0,7), F (0,9); К (1,2).

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток життєво-професійної ефективності особистості в освітньому процесі НУШ: технології, методики, вправи »
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн