УРОК 81 Тема. Уявлення про десяткові дроби.

Опис документу:
УРОК 81 Тема. Уявлення про десяткові дроби. Мета: закріпити знання способу запису звичайних дробів, знаменник яких можна подати як степінь числа 10, у вигляді десяткового дробу; сформувати вміння записувати й читати десяткові дроби та використову-вати їх для запису значень величини. Тип уроку: застосування знань, вмінь, навичок. Обладнання: таблиця «Міри довжини» та «Міри маси». Автор Бабенко

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

2.2. Поняття про десятковий дріб. Порівняння, округлення, додавання і віднімання десяткових дробів

УРОК 81

Тема. Уявлення про десяткові дроби.

Мета: закріпити знання способу запису звичайних дробів, знаменник яких можна подати як степінь числа 10, у вигляді десяткового дробу; сформувати вміння записувати й читати десяткові дроби та використову­вати їх для запису значень величини.

Тип уроку: застосування знань, вмінь, навичок.

Обладнання: таблиця «Міри довжини» та «Міри маси».

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання

Математичний диктант

Варіант 1 (2)

  1. Запишіть десятковий дріб 3, 7 (2,3).

  2. Запишіть десятковий дріб 2,03 (1,007).

  3. Запишіть десятковий дріб 5,032 (3,027). Скільки одиниць у розряді сотих цього дробу?

  4. Запишіть десятковий дріб 352,17 (831,24). Скільки одиниць у розряді сотень цього дробу?

II. Відтворення знань учнів

Запитання до класу

  1. Який із записів є десятковим дробом?

1) ; 2) ; 3) 2,07; 4) 207.

Назвіть його цілу і дробову частину.

  1. Який із наступних записів є записом у вигляді десяткового дробу чис­ла ?

1) 0,00023; 2) 0,2300; 3) 0,0023; 4) 0,2003.

  1. Прочитайте числа: 12; 1,2; 0,12; 0,012.

  2. Скільки одиниць в кожному з розрядів чисел? 1)17; 2) 345; 3)52,67.

III. Вдосконалення знань

Основна дидактична мета уроку — навчити учнів застосовувати десят­кові дроби для запису значень величини в метричній системі.

Тому після повторення теоретичного матеріалу попереднього ма­теріалу учні розбирають за підручником приклади 1 і 2 (п. 27, с. 191).

IV. Формування вмінь

Розв'язування вправ за підручником

№№ 779; 780; 782.

Коментар до розв'язування вправ

Вправи №№ 779, 780, 782 є аналогами до прикладів 1 і 2, розв'язаних у підручнику. Тому спосіб запису не викликає в учнів труднощів. Єдине, що може утруднювати роботу учнів — співвідношення між різними оди­ницями довжини та маси у метричній системі. Тому для допомоги (особ­ливо слабким учням) можна використати таблиці: «Міри довжини» і «Міри маси».

Міри довжини

метр

дециметр

сантиметр

міліметр

кілометр

1000

10 000

100 000

1 000 000

метр

1

10

100

1000

дециметр

1

10

100

сантиметр

1

10

міліметр

1

Міри маси

г

кг

ц

т

повна назва

г

1

грам

Кг

1000

1

кілограм

ц

100 000

100

1

центнер

т

1 000 000

1000

10

1

тонна

Додаткові задачі

  1. Запишіть десятковий дріб у вигляді суми розрядних доданків:

1) 0,1; 2) 80,888; 3) 63,712; 4)8,08080; 5) 808,05; 6) 8,080800.

  1. Найбільша глибина Чорного моря 2,211 кілометрів. Виразіть глибину моря в метрах.

  2. Розмістіть у порядку зростання дроби: ; ; ; ; .

IV. Підсумок уроку

Вчитель звертає увагу учнів, що у вправах 779,780 десяткові дроби за­стосовувались для «спрощення» запису значень величин і акцентує увагу учнів, що саме ця властивість десяткових дробів є причиною того, що де­сяткові дроби є більш поширеною формою запису дробових чисел.

V. Домашнє завдання

п. 27, №№781, 783, 774(4-6), на повторення №784.

2

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.