і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Урок 8 Тема. Шкільне життя. Повторення граматичного матеріалу

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QC574684
За публікацію цієї методичної розробки кравець Олена Вікторівна отримав(ла) свідоцтво №QC574684
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 8

Тема. Шкільне життя. Повторення граматичного матеріалу

Мета: активізувати лексичний матеріал; повторити граматичний матеріал; розвивати навички читання й аудіювання; формувати вміння монологічного й діалогічного мовлення; практикувати в письмі; відпрацьовувати вірну інтонацію англійських речень, виховувати пізнавальний інтерес та бажання вивчати англійську мову.

Учні знатимуть: вивчені раніше лексичні одиниці, вирази, фрази, граматичний матеріал.

Учні вмітимуть: вживати вивчений лексичний матеріал в різних видах мовленнєвої діяльності, вимовляти висловлювання з вірною інтонацією, читати й розуміти зміст прочитанного, розповідати про роботу дітей у гуртках, письмово складати стверджувальне або заперечне речення, доповнювати діалоги.

Тип уроку: Урок  застосування (закріплення)  знань,  умінь  та  навичок (за Б.А.Онищуком,  Г.І.Щукіною,  Н.А.Сорокіним,  М.І.Махмутовим,  І.Ф.Харламовим  та  ін.)

Обладнання: підручник Англійська мова 7 клас (7-й рік навчання) А.Несвіт, граматичні таблиці, відеоролик для руханки, комп’ютерна презентація в Power Point.

Методи, прийоми, види, форми роботи: індивідуальна робота, робота в групах та парах, робота з підручником.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання.

T. Hello, children!

Ps. Hello, teacher!

T. I’m glad to see you!

Ps. We’re glad to see you, too!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Слайд 1

T. Today we’ll revise grammar.

3. Перевірка домашнього завдання.

Учні читають свої твори про важливість вивчення англійської мови.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

Опрацювання висловлювання.

Слайд 2

T. Read the quotation. Say how do you understand it? Explain why you study.

The less you know, the more we study,

The more we study, the more we know,

The more we know, the more we forget,

The more we forget, the less we know.

Why study?

Учні висловлюють свою думку.

T. Of course, we must study to be educated people. And there is another proverb: The more languages the man knows, the more times he is the person. So, let’s continue studying an English language.

ІІ. Основна частина уроку.

1. Активізація вивчених лексико-граматичних структур.

Слайд 3

Робота в групах. Впр.1 (ст. 175). Учні розглядають картинки та вирішують про який від діяльності йдеться. За зразком розповідають про роботу дітей у гуртках.

2. Розвиток навичок письма. Повторення структури «to be going to».

Впр. 2 (ст. 176)

1) Учні пригадують правило вживання структури за допомогою граматичної таблиці.

Слайд 4

I

He, She, It

We, You, They

am

is

are

(not)

going to

do smth

2) Учні читають зразок та за допомогою інформації вправи письмово складають стверджувальне або заперечне речення про плани Сема.

Слайд 5

3) По закінченні виконання завдання учні читають речення ланцюжком. Вчитель слідкує за правильністю виконання завдання.

3. Повторення вживання граматичних форм дієслова в залежності від ситуації.

Слайди 6,7

Впр. 3 (ст. 176) . Учні читають речення й обирають потрібну граматичну форму.

4. Руханка.

SHAKE BREAK _ Song for Kids ♫_ Pancake Manor (Дивись мультимедійний додаток)

Слайд 8

5. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Слайд 9

Впр. 4 (ст. 176). Учні працюють в парах. Доповнюють діалоги, ставляючи дієслово у дужках в правильну часову форму. Пара, яка впоралась першою, читають діалог. Учитель та інші учні контролюють правильність виконання завдання.

ІІІ. Заключна частина уроку.

1) Домашнє завдання.

Слайд 10

Впр.5 (ст. 176) – доповнити діалог про діяльність, в якій хотіли б прийняти участь (письмово).

2) Підведення підсумків. (Слайд 11)

T. What was your activity devoted today?

Please, continue the phrase. I can…

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Цикл уроків англійської мови по темі "Шкільне життя" у 7 класі за підручником А.Несвіт англійська мова 7 клас (за оновленою програмою 2017 року)
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    5806
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    QC574684
  • Вподобань
    0
Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QC574684
За публікацію цієї методичної розробки кравець Олена Вікторівна отримав(ла) свідоцтво №QC574684
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти