і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Урок 7 Тема. Чому важливо вчити англійську мову

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Урок 7

Тема. Чому важливо вчити англійську мову

Мета: активізувати вивчені раніше ЛО; ввести новий лексичний матеріал; розвивати навички читання; практикувати учнів в аудіюванні; формувати навички монологічного й діалогічного мовлення; виховувати бажання вчити англійську мови.

Учні знатимуть: вірш за темою уроку, нові та вивчені раніше лексичні одиниці, вирази, фрази.

Учні вмітимуть: вживати вивчений лексичний матеріал в різних видах мовленнєвої діяльності, декламувати поезію з вірною інтонацією, читати й розуміти зміст прочитанного тексту, обговорювати прослуханий текст, складати монологічні висловлювання за ситуацією.

Тип уроку: Комбінований урок (за Б.А.Онищуком,  Г.І.Щукіною,  Н.А.Сорокіним,  М.І.Махмутовим,  І.Ф.Харламовим  та  ін.)

Обладнання: підручник А.Несвіт Англійська мова (7-й рік навчання) для 7 класу, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), комп’ютерна презентація в Power Point, відеоролик для руханки.

Методи, прийоми, види, форми роботи: індивідуальна робота, читання оголошень, робота з підручником, робота з роздавальним матеріалом.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Привітання.

T. Hello, children!

Ps. Hello, teacher!

T. I’m glad to see you!

Ps. We’re glad to see you. too!

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Слайд 1

T. Today we’ll discuss why it is important to study English.

3. Перевірка домашнього завдання.

Учні розповідають про вивчення англійської мови у школі.

4. Уведення в іншомовну атмосферу.

T. Listen to the Rap Chant. Then read all together.

Слайд 2

Учні прослуховують римування у виконанні вчителя і повторюють його.

T. You see there are different problems people have in communication. Some have much to say but do not know English. Others know English very well but have nothing to say.

ІІ. Основна частина уроку.

1. Повторення й активізація лексико-граматичних структур.

Слайд 3


Впр. 6 (ст.174). Учні працюють в парах. Складають «Mind-Map» про причини вивчення англійської мови. Потім один учень пише на дошці свої версії, інші доповнюють.

2. Пред’явлення тексту для читання.

Робота з картками (НО1).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

Слайд 4

а) Бесіда з учнями.

T. When did you start learning English?

Are you good in studying English?

What do you think it is important to know foreign languages?

б)Учитель вводить нові ЛО з тексту. Учні повторюють за вчителем, запиcують у словники та запам’ятовують слова.

Upstairs – верхній поверх;

downstairs - нижній поверх;

porridge – каша;

rulers – правила;

lazy – лінивий;

suddenly ['sʌdnlı] – раптом;

were scared – злякались.

2) Reading. Етап читання тексту (НО1).

Слайд 5

НО 1

3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння прочитаного.

Слайд 6

а)Робота з картками (НО2).

  • Учні виписують в зошити правильні твердження до тексту.

  • Потім відновлюють логічну послідовність речень згідно тексту.

НО 2

  • Choose the correct sentence.

1. a) The mother-cat is funny.

b) The mother-cat is wise.

2. a) The mother-cat and her kittens live downstairs.

b) All the cats live upstairs.

3. a) Every morning the cat goes to the primary school.

b) Every morning the kittens go to the primary school.

4. a) The kittens are fond of foreign languages.

b) The kittens don’t like to go to school.

5. a) Cats and dogs speak the same language.

b) Cats and dogs speak different languages.

  • The parts of the story are scrambled. Rearrange them in the correct order.

  • One day the kittens were scared when the big dog looked at them and said: “Grrrr!”

  • The mother-cat showed her kittens how important it was to know a foreign language.

  • Every day the kittens have breakfast and go to school.

  • The mother-cat and her two kittens live upstairs in a small bedroom.

  • They are a bit lazy and don’t want to study foreign languages.

  • Then the mother-cat said: “Grrrr” too and the dog ran away.

б) Висновки за прочитаним. Бесіда з учнями.

T. Were kittens good pupils at school?

Do they need studying a foreign language? What language is there according to the text?

What can you recommend them?

3. Руханка

Слайд 7

SHAKE BREAK _ Song for Kids ♫_ Pancake Manor (Дивись мультимедійний додаток)

4. Розвиток умінь мовлення.

Слайд 8

Впр.7(ст.175). Учні читають зразок. Потім готують монологічні повідомлення про важливість вивчення англійської мови.

ІІІ. Заключна частина уроку.

1. Домашнє завдання.

Слайд 9

Впр.8 (ст.175). Написати про важливість вивчення англійської мови.

2. Підведення підсумків. (Слайд 10)

Бесіда в режимі T – P1 – P2 – P3.

T. What did we discuss today?

What conclusions can you make today?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Цикл уроків англійської мови у 7 класі за підручником А.Несвіт Англійська мова 7 клас(за оновленою програмою 2017року)
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Англійська мова
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    5759
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    NL520327
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання